  • 11. Data: 2009-09-04 15:09:00
    Temat: Re: Rozrzutni...
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Piotr pisze:

    > A co, marketing też już umarł?
    > Bo jak nie, to ja jestem spokojny, wykreuje się kolejnego mistrza,
    > który będzie wart.

    Też myślę że zapotrzebowanie na ikony nigdy nie umrze. Dobrze to wygląda
    na okładkach magazynów czy w kampaniach reklamowych. Ale to co Janko
    mówi też ma sens, będzie więcej narybku gotowego na wszystko, byle tylko
    zaistnieć i przebić się do czołówki.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 12. Data: 2009-09-04 15:15:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:h7r3g1$6kq$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Trzeba nie tracic z oczu tego co istotne....
    > Jak patrze na znajomych ktorzy zapier...ja zeby kupic kolejne
    > mieszkanie
    > na kredyt jako inwestycje, czy zeby zarobic kolejny milion to az
    > zal bierze.

    Za pare lat moze byc odwrotnie - oni sie beda z zalem na ciebie
    patrzyli jak zapier... zeby wyzyc, a oni juz nie musza :-)

    J.

  • 13. Data: 2009-09-04 15:19:01
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Za pare lat moze byc odwrotnie - oni sie beda z zalem na ciebie
    > patrzyli jak zapier... zeby wyzyc, a oni juz nie musza :-)

    Z poziomu -220cm? ;)

  • 14. Data: 2009-09-04 15:30:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J.F. pisze:

    > Za pare lat moze byc odwrotnie - oni sie beda z zalem na ciebie patrzyli
    > jak zapier... zeby wyzyc, a oni juz nie musza :-)

    Przypatrzyłem się kilku takim znajomym z pokolenia plus jeden.
    Statystyka wygląda tak: Na 300 pustych metrach kwadratowych hula wiatr
    wzniecając kurz, bo dziadki nie mając czasu i siły na sprzątanie bawiąc
    wnuka, jako że pokolenie zero zapierdziela na swoje 300 metrów
    kwadratowych i odpowiednio renomowane przedszkole dla pokolenia minus
    jeden. W daczy zagnieździły się osy bo nikt tam nie był od dziesięciu
    lat, a w piwnicy kurzą się od dwudziestu lat nieoglądane slajdy z wypraw
    na koniec świata (żeby nie było zupełnie ot).
    Obok slajdów leży prawie nowy kajak, namiot, kompletny zestaw do wołania
    oraz cały system pentacona z przebiegiem dwóch filmów.
    W salonie stoi sześćdziesięciocalowy telewizor i leci m jak margaryna...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2009-09-04 15:32:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    cichybartko pisze:

> [...]
    > na okładkach magazynów czy w kampaniach reklamowych. Ale to co Janko
    > mówi też ma sens, będzie więcej narybku gotowego na wszystko, byle tylko

    I różnica będzie taka, że kreacje mistrzów nadal będą miały miejsce, ale
    bankrutować będą najwyżej kreatorzy, a nie mistrzowie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /bardzo polecam ten telefon bo sam go mam/

  • 16. Data: 2009-09-04 15:35:02
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Było o Matysiakach teraz o rozrzutnej fotografce co to traci grunt pod
    > nogami http://przekroj.pl/ludzie_sylwetki_artykul,5410.html
    > pisze ku przestrodze co by forma i treść zbytnio was nie pochłonęła.

    słuchałem długiego programu o leni i o jej kłopotach.
    powodem nie była rozrzutność choć lubiła wydawać pieniądze.

    jej kłopoty wzięły się stąd ze robiąc remont domu poważnie uszkodziła dom
    sąsiada a co to znaczy w stanach to każdy chyba wie;-D

    uszkodzenie było tak poważne ze w drodze ugody kupiła dom sąsiadów. kupiła
    go na kredyt a zaczął się kryzys. bank zażądał dodatkowego zabezpieczenia bo
    wartość domu bardzo spadła.
    dodatkowym zabezpieczeniem był kredyt, kredyt i pętla się zaciskała......

  • 17. Data: 2009-09-04 15:42:33
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za pare lat moze byc odwrotnie - oni sie beda z zalem na ciebie patrzyli
    > jak zapier... zeby wyzyc, a oni juz nie musza :-)

    Polecam taką lekturę którą z pewnością trzeba czytać z przymrużeniem
    oka, chodzi mianowicie o "Piękne życie bez pieniędzy" Alexander von
    Schönburg. Książka jest zbiorem obserwacji człowieka który trochę
    zwolnił tempo i zaczął dostrzegać trochę inne wartość np. jak dobry
    cięty humor, niczym nie uzasadnione poczucie humoru, erudycja,
    umiejętność dozowania przyjemności czy świetna kondycja fizyczna.
    Statystycznie jest tak że im więcej kasy tym trudniej o tak oczywiste
    rzeczy. Ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć że miałem przez jakiś
    czas do czynienia ze średnim i małym biznesem i jako młody człowiek
    zauważyłem że obcuje w miażdżącej większości z malkontentami, przyszłymi
    zawałowcami, chroniczną bezsennością i brzuchami u 30 latków jakie
    kiedyś były typowe dla 50 latków ;).
    A jako dodatkową lekturę polecę "Doppler" Erlend Loe

    a oto linki:
    http://tinyurl.com/Piekne-zycie
    http://tinyurl.com/doppler-Erlend-Loe

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 18. Data: 2009-09-04 15:50:35
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Sep., 17:42, cichybartko <c...@g...com> wrote:

> [...]
    > kiedyś były typowe dla 50 latków ;).
    > A jako dodatkową lekturę polecę "Doppler" Erlend Loe

    Problem polega na tym , ze aby sie przekonac , ze cos jest
    bezwartosciowe albo wartosciowe to trzeba to najpierw miec. Kiedy juz
    bedziesz mial tego porsche to zrozumiesz ze jest to auto d.d. i
    zadowolisz sie rowerem do jazdy po miescie. Jesli tego wczesniej nie
    doswiadczysz to bedziesz czul sie nieszczesnikiem albo nieudacznikiem
    patrzac z perspektywy siodelka rowerowego na jadacych samochodami.
    Kiedy juz tego porsche bedziesz mial za soba , to z tego samego
    siodelka rowerowego bedziesz patrzyl na tych samych jadacych
    samochodami z politowaniem.

  • 19. Data: 2009-09-04 15:55:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
> [...]
    > zadowolisz sie rowerem do jazdy po miescie. Jesli tego wczesniej nie
    > doswiadczysz to bedziesz czul sie nieszczesnikiem albo nieudacznikiem

    Nie mierz każdego swoją miarą. Średnio inteligentny człowiek nie podlega
    takim zachowaniom.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gryzie cię sumienie? - zażyj truecrypta/

  • 20. Data: 2009-09-04 15:59:12
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Kiedy juz tego porsche bedziesz mial za soba , to z tego samego
    > siodelka rowerowego bedziesz patrzyl na tych samych jadacych

    Mozna sie uczyc na cudzych bledach...