  • 1. Data: 2009-12-06 20:34:45
    Temat: Rozkrecic d70s
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    W moim leciwym d70s po spotkaniu z mateczką ziemię zepsulo sie mocowanie
    wbudowanej lampy do korpusu. Czyli gdy chcemy zamknac lampe to normalnie
    przylega do korpusu, slychac 'klik' i lampa zamknieta. U mnie polamal sie w
    body ten zatrzask odpowiedzialny za 'klik'. Trzeba rozkrecic cale body i
    pewnie skleic zatrzask. Mozecie polecic fajny manual rozkrecania d70s?
    Ostatecznie jakis serwis, ale pewnie nie oplaca sie skorka za wyprawke -
    aparat stary. Wszystko inne dziala ok, aparat rozpoznaje stan
    zamkniecia/otwarcia lampy, wiec inne sposoby zamykania/otwierania flasha
    mile widziane. Teraz spinam gumką recepturką, ale to niewygodne.

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
    Z.

  • 2. Data: 2009-12-06 21:08:34
    Temat: Re: Rozkrecic d70s
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 6 Dez., 21:34, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    wrote:
> [...]
    > zamkniecia/otwarcia lampy, wiec inne sposoby zamykania/otwierania flasha
    > mile widziane. Teraz spinam gumką recepturką, ale to niewygodne.

    a nie prosciej bvyloby na rzepke albo na mages?

  • 3. Data: 2009-12-06 22:11:22
    Od: smila <w...@g...pl>

    ATZ Rzeszow wrote:
> [...]
    > zamkniecia/otwarcia lampy, wiec inne sposoby zamykania/otwierania flasha
    > mile widziane. Teraz spinam gumką recepturką, ale to niewygodne.

    http://www.lifepixel.com/ir-tutorials/nikon-d70-digi
    tal-infrared-conversion-instructions.htm
    http://rapidshare.com/files/285054082/nikond70.rar
    password: manualspace.com

  • 4. Data: 2009-12-06 23:25:02
    Od: smila <w...@g...pl>