  • 1. Data: 2009-12-05 19:40:47
    Temat: Grafika w PS
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Czy jest jakaś wyraźna zmiana w szybkości czy w jakości w nowym szopie
    przy wykorzystaniu opengl między takim gf7600, a czymś nowszym? A jeśli
    to w co taniego celować? Nie interesują mnie zupełnie gry ani karty z
    wiatrakiem, za to interesuje mnie to, żeby jak najmniej prądu taka karta
    ciągnęła.
    Nie chce mi się edukować, a komputer jak co roku czas zmieniać.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-12-07 07:01:57
    Temat: Re: Grafika w PS
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > w co taniego celować? Nie interesują mnie zupełnie gry ani karty z
    > wiatrakiem, za to interesuje mnie to, żeby jak najmniej prądu taka karta

    Znaczy korci Cie, zeby zlepsze zdjecia robic? ;)

    > Nie chce mi się edukować, a komputer jak co roku czas zmieniać.

    Nie ma takiej ustawy.

    Poprzedniego uzywalem ponad cztery lata i jakos poziom moich zdjec
    wogole na tym nie ucierpial ;)

  • 3. Data: 2009-12-07 07:26:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Znaczy korci Cie, zeby zlepsze zdjecia robic? ;)

    Żeby je obrabiać jeszcze szybciej.

    > Nie ma takiej ustawy.

    Ale jest taki interes. Ja nie z budżetówki.

    > Poprzedniego uzywalem ponad cztery lata i jakos poziom moich zdjec
    > wogole na tym nie ucierpial ;)

    A mnie zostało kilkadziesiąt lat życia góra. Chcę usprawnić, co się da
    żeby z tego wycisnąć jak najwięcej :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zegar, który stoi, przynajmniej jest dokładny dwa razy dziennie/

  • 4. Data: 2009-12-07 16:15:51
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Sat, 05 Dec 2009 20:40:47 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl>
    pisze:

    >Nie interesują mnie zupełnie gry ani karty z
    >wiatrakiem, za to interesuje mnie to, żeby jak najmniej prądu taka karta
    >ciągnęła.

    Nie mam PS, więc Ci nie wiem, jakie karty są optymalne. Ale IMHO
    ciekawe są karty HD4670:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/14/comp/679657
    http://www.skapiec.pl/site/cat/14/comp/459110

    Lub nieco słabsze HD4650:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/14/comp/672971
    http://www.skapiec.pl/site/cat/14/comp/514252

    Karty mają zarządzanie poborem mocy i bez obciążenia biorą poniżej
    10W. Przy pełnym obciążeniu pobór się zwiększa do 40-60W.
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski