  • 11. Data: 2014-08-05 13:36:14
    Temat: Re: Rozdzielacz sygnału RTV
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    pytajacy wrote:

    > A tutaj pytałeś: http://www.dipol.com.pl/

    Oczywiście, nie mają niczego zbliżonego.
    Włodzimierz mi narobił apetytu -- urządzonko robi
    dokładnie to, czego potrzebuję.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 12. Data: 2014-08-05 13:58:24
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Dariusz Dorochowicz wrote:

    > A pytałeś w ich sklepie firmowym?

    Dzięki za namiary: udało się "załatwić" jedną sztukę
    pomimo nieobecności w ofercie! :->

    Pozdrawiam, Piotr

  • 13. Data: 2014-08-05 15:33:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Po przejrzeniu oferty sklepów antenowych wygląda na to, że
    >jest to jedyny taki produkt na rynku... :-/ To sobie wymyśliłem
    >instalację -- przypomina mi to perypetie z kupowaniem AluPEXa
    >32 mm we Wrocławiu. :->

    A patrzyles tu
    http://www.dipol.com.pl/oferta-tv-tv-sat-osprzet-tv,
    4435.htm

    Mozna tez zajrzec do realnego sklepu.

    J.

  • 14. Data: 2014-08-05 16:05:48
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > A patrzyles tu
    > http://www.dipol.com.pl/oferta-tv-tv-sat-osprzet-tv,
    4435.htm

    Wysłałem im link i spytałem, czy mają coś podobnego.
    Odpowiedzieli, że nie mają.

    > Mozna tez zajrzec do realnego sklepu.

    W realnych sklepach nic nie ma. Już dawno przestałem zaglądać.
    Zwłaszcza interesujące były "hurtownie budowlane" przy Strzegomskiej
    -- zacząłem nawet podejrzewać, że to jakieś pralnie brudnych pieniędzy,
    bo to niemożliwe, by sklep, w którym NIC ciekawego nie ma nie
    bankrutował przez tyle lat. No ale ostatnio wreszcie zbankrutowały... :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 15. Data: 2014-08-05 19:52:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:
> [...]

    >Zwłaszcza interesujące były "hurtownie budowlane" przy Strzegomskiej
    >-- zacząłem nawet podejrzewać, że to jakieś pralnie brudnych

    Ja mam takie same wrazenie jak widze tych "jubilerow" w galeriach
    handlowych.
    Setki zegarkow na wystawie ... a kupujacych malo widac..
    Podobnie np sklepiki z serii fotojoker.
    Tam co prawda troche ludzi przychodzi, ale czy wystawa aparatow jest
    uzasadniona ?

    >bo to niemożliwe, by sklep, w którym NIC ciekawego nie ma nie
    >bankrutował przez tyle lat. No ale ostatnio wreszcie zbankrutowały...
    >:-)

    Akurat oni sklep maja, zgodnie z linkiem
    http://goo.gl/maps/M85ok
    i troche towaru tam jest.

    J.

  • 16. Data: 2014-08-05 20:01:28
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > Ja mam takie same wrazenie jak widze tych "jubilerow" w galeriach
    > handlowych.
    > Setki zegarkow na wystawie ... a kupujacych malo widac..

    Oni rekompensują sobie liczbę kupujących ceną. Przyjdzie dwóch
    dziennie i wychodzą na zero, trzeci to już czysty zysk.

    > Akurat oni sklep maja, zgodnie z linkiem
    > http://goo.gl/maps/M85ok
    > i troche towaru tam jest.

    Mnie chodziło o te przy Nowodworskiej, koło zjazdu
    z Gądowianki. Gips budowlany i farbę Śnieżka mieli,
    ale zapytaj o bardziej nietypową rurę albo o stalowy
    kątownik... :-> Chyba wykończyła ich Castorama przy
    Granicznej -- cóż, płakać z tego powodu nie będę...

    Pozdrawiam, Piotr