  • 1. Data: 2014-08-03 20:03:46
    Temat: radary pogodowe i zakłócenia
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    Jakiś czas temu była mała dyskusja o zakłóceniach
    widocznych w obrazie radarowym na stronie imgw.
    http://pogodynka.pl/radareuro
    Dzisiaj około 14 było ciekawe zakłócenie zobrazowane
    w rejonie Estonii.
    Obrazki załączone są poniżej.
    Czy może ma ktoś wizję co to mogło być ?
    http://zapodaj.net/7cb9b51679cc9.png.html
    http://zapodaj.net/42bec7f0c776a.png.html

    --
    Paskuda03

  • 2. Data: 2014-08-03 20:43:10
    Temat: Re: radary pogodowe i zakłócenia
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 3 Aug 2014 20:03:46 +0200, "paskuda03"

    UFO

    A.L.

  • 3. Data: 2014-08-03 21:18:50
    Temat: Re: radary pogodowe i zak??cenia
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 03.08.2014 20:03, paskuda03 wrote:

    > Czy może ma ktoś wizję co to mogło być ?
    > http://zapodaj.net/7cb9b51679cc9.png.html
    > http://zapodaj.net/42bec7f0c776a.png.html

    Spiralne kreski - zakłócenia od innego radaru.

    --
    Mirek.

  • 4. Data: 2014-08-04 09:12:29
    Od: John Smith <d...@b...pl>

> [...]
    > w rejonie Estonii.
    > Obrazki załączone są poniżej.
    > Czy może ma ktoś wizję co to mogło być ?

    Zagłuszony radar. Widać ruskie hakery, które co jakiś czas
    atakują Estonię, przymierzają się do następnego ataku.
    K.

  • 5. Data: 2014-08-04 18:23:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "paskuda03" <p...@p...pl>

    > http://zapodaj.net/7cb9b51679cc9.png.html
    > http://zapodaj.net/42bec7f0c776a.png.html

    Reklamy

  • 6. Data: 2014-08-04 19:46:54
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 03.08.2014 20:43, A.L. wrote:
    > On Sun, 3 Aug 2014 20:03:46 +0200, "paskuda03"

    > UFO
    >
    > A.L.

    Eee tam, Decepticoni przylecieli z ciemnej strony Księżyca.

    Jakub Rakus

  • 7. Data: 2014-08-05 07:42:02
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > On Sun, 3 Aug 2014 20:03:46 +0200, "paskuda03"

    > UFO
    >
    > A.L.

    możliwe, możliwe

    --
    Paskuda03

  • 8. Data: 2014-08-05 07:42:48
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości

    > Spiralne kreski - zakłócenia od innego radaru.
    >
    > --
    > Mirek.

    Najprawdopodobniej, ale chciałem potwierdzenia z niezależnego źródła

    --
    Paskuda03

  • 9. Data: 2014-08-05 07:43:33
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Zagłuszony radar. Widać ruskie hakery, które co jakiś czas
    > atakują Estonię, przymierzają się do następnego ataku.
    > K.

    Tak to ONI !

    --
    Paskuda03

  • 10. Data: 2014-08-05 07:45:21
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "paskuda03" <p...@p...pl>

    > Reklamy

    Reklamy automagicznie znikaja u użytkowników Adblocka Plus 2.6.4

    --
    Paskuda03