  • 1. Data: 2014-08-04 15:46:46
    Temat: Rozdzielacz sygnału RTV
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Nie wiem, czym nakarmić google. Gniazda antenowe abonenckie
    mają wbudowany zespół filtrów pasmowych rozdzielających sygnał
    z koncentryka na przyłącza R, TV i SAT. Ja chciałem telewizor
    zabudować w ściance, więc nie za bardzo mam miejsce na klasyczne
    gniazdo. Chciałbym więc kupić sam zespół tych filtrów i do TV
    doprowadzić tylko już rozdzielone przewody sygnałowe. Czy coś
    takiego istnieje i jak się nazywa? Bo zwrotnica w rozumieniu
    klasycznym RTV to nie jest. Instalacja z multiswitchem, do TV
    będą doprowadzone dwa takie zestawy, więc może nawet istnieje
    combo zawierające dwa takie rozdzielacze w jednej obudowie...?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2014-08-04 15:55:43
    Temat: Re: Rozdzielacz sygnału RTV
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-08-04 15:46, Piotr Wyderski wrote:
> [...]
    > będą doprowadzone dwa takie zestawy, więc może nawet istnieje
    > combo zawierające dwa takie rozdzielacze w jednej obudowie...?

    http://www.telmor.pl/Klient-indywidualny/Katalog-pro
    duktow-RTV-SAT/Gniazda-abonenckie/Gniazda-RTV-SAT/GF
    S-520-gniazdo-RTV-2xSAT

    Może kupione bez obudowy będzie tańsze, lub obudowę z ABS wyrzucić ;-)

    Włodek

  • 3. Data: 2014-08-04 16:02:49
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > http://www.telmor.pl/Klient-indywidualny/Katalog-pro
    duktow-RTV-SAT/Gniazda-abonenckie/Gniazda-RTV-SAT/GF
    S-520-gniazdo-RTV-2xSAT

    Idealne trafienie, bardzo dziękuję!

    Pozdrawiam, Piotr

  • 4. Data: 2014-08-04 16:04:29
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-08-04 15:55, Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    (ciap)

    > http://www.telmor.pl/Klient-indywidualny/Katalog-pro
    duktow-RTV-SAT/Gniazda-abonenckie/Gniazda-RTV-SAT/GF
    S-520-gniazdo-RTV-2xSAT

    Ups, to ni3e jest dokładnie to o co pytasz, ale kierunek poszukiwań
    wskazałem ;-)

    Włodek

  • 5. Data: 2014-08-04 16:14:15
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > Ups, to ni3e jest dokładnie to o co pytasz

    Dlaczego? Obrazki przykładowych instalacji na podanej przez
    Ciebie stronie na pierwszy rzut oka pokrywają się z moimi
    potrzebami.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 6. Data: 2014-08-04 16:17:20
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-08-04 16:14, Piotr Wyderski wrote:

    > Dlaczego? Obrazki przykładowych instalacji na podanej przez
    > Ciebie stronie na pierwszy rzut oka pokrywają się z moimi
    > potrzebami.

    Musisz sam zweryfikować, za gorąco jest ;-)

    Włodek

  • 7. Data: 2014-08-04 16:34:59
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > Musisz sam zweryfikować, za gorąco jest ;-)

    Ma tylko jedną drobną wadę: tego się po ludzku kupić nie da. ;-(

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2014-08-05 09:03:37
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2014-08-04 16:34, Piotr Wyderski pisze:

    > Ma tylko jedną drobną wadę: tego się po ludzku kupić nie da. ;-(

    A pytałeś w ich sklepie firmowym?

    Pozdrawiam

    DD

  • 9. Data: 2014-08-05 13:11:25
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Dariusz Dorochowicz wrote:

    > A pytałeś w ich sklepie firmowym?

    Kliknąłem na "Zapytaj o produkt", ale jak dotąd odpowiedzią
    jest milczenie. O sklepie firmowym nic mi nie było wiadomo,
    ale faktycznie mają jakąś stronę o designie sprzed 20 lat. :-)

    Na stronie w ofercie nie mają, więc zadzwoniłem: "O, to jest
    nowość, nie mamy nawet w ofercie. Być może uda mi się je dla
    pana zdobyć, oddzwonię".

    Po przejrzeniu oferty sklepów antenowych wygląda na to, że
    jest to jedyny taki produkt na rynku... :-/ To sobie wymyśliłem
    instalację -- przypomina mi to perypetie z kupowaniem AluPEXa
    32 mm we Wrocławiu. :->

    Pozdrawiam, Piotr

  • 10. Data: 2014-08-05 13:24:35
    Od: pytajacy <r...@p...fm>