  • 1. Data: 2013-08-29 00:35:32
    Temat: poslowie tez placa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,133290,145033
    77,Fotoradar_uchwycil_agenta_Tomka__Jechal_o_56_km_h
    .html

    "Prokuratura Generalna skierowała wniosek o uchylenie immunitetu
    poselskiego Tomaszowi Kaczmarkowi, zwanego agentem Tomkiem. Za to, że
    znacznie przekroczył dopuszczalną prędkość - poinformowało RMF FM.

    Tylko w lipcu i sierpniu, prokuratura wystąpiła z ośmioma wnioskami.
    Rekordzistą jest świętokrzyski poseł Prawa i Sprawiedliwości agent
    Tomek, który 21 kwietnia przekroczył dopuszczalną prędkość o 56
    kilometrów na godzinę. Kolejny na liście był poseł Platformy
    Obywatelskiej Leszek Jastrzębski (o 53 km/h). Fotoradar dwukrotnie
    złapał też posła PiS Arkadiusza Czartoryskiego (o 28 km/h i o 27
    km/h)."

    o 500 zl takie kolomyje, czy chca powazniejsze zarzuty postawic ?

    To jak myslicie - jak im punkty zaczna zagladac w oczy, to zlagodza
    przepisy, czy zwolnia i pomysla ze inni tez powinni zwolnic i placic ?
    :-)

    Motyl do roboty, jest okazja :-)

    J.

  • 2. Data: 2013-08-29 02:07:19
    Temat: Re: poslowie tez placa
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 29 sierpnia 2013 00:35:32 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > To jak myslicie - jak im punkty zaczna zagladac w oczy, to zlagodza
    >
    > przepisy, czy zwolnia i pomysla ze inni tez powinni zwolnic i placic ?

    Papka medialna dla naiwnych. Niedawno było że numery samochodów którymi jeżdżą nie są
    wprowadzone do systemu. To żeby było że wprowadzili to wprowadzili na dzień i złapali
    kilku. Albo losowanie zrobili kogo " złapią". Motłoch zadowolony że równość i
    demokracja. I tak trzymać. A tak przy okazji. W Łodzi w Biedronce jest zajebista
    pasztetowa. Ktoś mi powiedział że dobra. Kupiłem. składu nie czytałem ale kot jak
    wywąchał to żyć nie dał. Mnie tez smakuje.

  • 3. Data: 2013-08-29 10:18:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 29 Aug 2013 00:35:32 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

> [...]
    >
    > To jak myslicie - jak im punkty zaczna zagladac w oczy, to zlagodza
    > przepisy, czy zwolnia i pomysla ze inni tez powinni zwolnic i placic ?

    a ilu ten immunitet uchylono do tej pory?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-08-29 12:36:47
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.08.2013 00:35, J.F. pisze:
    > Motyl do roboty, jest okazja :-)

    Fakty dziś oglądaj. Zajęty jestem.

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2013-08-29 13:01:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
    >Fakty dziś oglądaj. Zajęty jestem.

    Ja tam mysle ze posel Tomek chetnie skorzysta z wszelkich mozliwosci,
    szczegolnie takich co podwaza fakt jechania 56 km za szybko.

    Wiec wystarczy mu podeslac linki, i moze nastapi niespodzewane
    poparcie :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-08-30 11:59:39
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.08.2013 13:01, J.F pisze:

    > Ja tam mysle ze posel Tomek chetnie skorzysta z wszelkich mozliwosci,
    > szczegolnie takich co podwaza fakt jechania 56 km za szybko.
    >
    > Wiec wystarczy mu podeslac linki, i moze nastapi niespodzewane poparcie :-)

    Nie wiem, czy chcę coś mieć wspólnego z tym człowiekiem.

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2013-08-30 13:31:26
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Nie wiem, czy chcę coś mieć wspólnego z tym człowiekiem.

    Jak to powiedział już kiedyś prezes Kaczyński o jednym z posłów z SLD -
    "Każda szabla się liczy"?
    ;)

  • 8. Data: 2013-08-30 16:19:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości
    >Jak to powiedział już kiedyś prezes Kaczyński o jednym z posłów z
    >SLD - "Każda szabla się liczy"?
    >;)

    A jak cie beda wsadzac, to znajomy posel z dojsciem do mediow sie
    bardzo przyda :-)

    J.