  • 51. Data: 2013-05-07 17:19:42
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: tá´Ź

    Roman Stachowiak wrote:

    > Poza tym wyraźnie widać, że rowerzysta spogląda w lewo,

    I widząc auto postanowił przejechać przez ulicę na ukos z prędkością
    żółwia? Chcesz powiedzieć, że to jeden ze złośliwych pedalarzy?

    > zaś kierowca
    > blaszaka tuż przed potrąceniem przyspiesza.

    Chciał ominąć.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 52. Data: 2013-05-07 17:20:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, May 7, 2013, 4:51:03 PM, you wrote:

    [...]

    > Ale temu trudno to zarzucic. Gdyby na jego miejscu byl jakis pieszy,
    > to pewnie tez zostalby trafiony.

    > A moze po prostu kierowca sms wysylal :-)

    Raczej na podwójnym mógł jechać. Ucieczka świadczy bardzo źle...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 53. Data: 2013-05-07 17:22:05
    Od: tá´Ź

    MadMan wrote:

    > Nie wiem czy to trakt papieski, nie znam Bytowa. Za to oznakowanie jest
    > jednoznaczne.

    Jednoznaczne to może dla debili. Ulica nie może się nagle zmieniać w
    ścieżkę rowerową, na ścieżce nie ma też parkingów dla samochodów. Ogólnie
    złe oznakowanie nie ma żadnego związku z tym wypadkiem.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 54. Data: 2013-05-07 17:22:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michoo,

    Tuesday, May 7, 2013, 4:54:23 PM, you wrote:

    > Jak na takiej uliczce oślepia cię słońce to się wleczesz 15km/h.

    Ja tak, Ty zapewne też tak. A on jednak nie...

    > Z filmu i google maps wychodzi mi, że jechał jakieś 40-60km/h.

    Nie byłbym pewny wyników przy tak gównianym obiektywie - za dużo
    możliwych błędów z samej optyki wychodzi.

    > "Się już sam zgłosił." po tym jak policja poinformowała rodzinkę, że
    > wiedzą kim jest i im później go zatrzymają tym gorzej dla niego...

    Ale to oczywiste. Odpowiadałem na twierdzenie, że go nadal szukają.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 55. Data: 2013-05-07 17:24:30
    Od: tá´Ź

    bartekltg wrote:

    > Pieprzysz jak troll którym jesteś.

    Nie oceniaj innych po sobie.

    > Gość był ślepy albo chciał 'udowodnić
    > swoje racje'.

    Chciał przejechać rowerzystę w dzień, w środku miasta? W takim razie
    wymaga leczenia, a nie karania, ale to bardzo mało prawdopodobne.

    > Jakby dziad na rowerze jechał całkiem prostopadle, nic by mu nie pomogł

    Widziałby auto i by przyspieszył.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 56. Data: 2013-05-07 17:24:53
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2013-05-07 17:19, t? pisze:

    > I widząc auto postanowił przejechać przez ulicę na ukos z prędkością
    > żółwia? Chcesz powiedzieć, że to jeden ze złośliwych pedalarzy?

    > Chciał ominąć.

    A to rowerzysta stał nieruchomo w miejscu?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 57. Data: 2013-05-07 17:25:36
    Od: tá´Ź

    elmer radi radisson wrote:

    > Moje wrazenie jest takie jakby jechal z zamknietymi oczami albo patrzyl
    > sie wszedzie, tylko nie na jezdnie. Do samego konca.

    Przecież pod koniec próbował omijać, walnął go praktycznie na lewym pasie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 58. Data: 2013-05-07 17:26:48
    Od: tá´Ź

    Roman Stachowiak wrote:

    > A to rowerzysta stał nieruchomo w miejscu?

    http://sjp.pl/omijanie

    Nie mądrz się.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 59. Data: 2013-05-07 17:28:21
    Od: johnkelly <s...@m...eu>

    > Ajwaj, nawet nie przyjmujesz do wiadomości, że mógł być oślepiony
    > przez słońce.

    Oślepia cię słońce = nie zap..lasz.

    Pozdrawiam
    Maciej Różalski

    --
    .. gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..

  • 60. Data: 2013-05-07 17:34:35
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-05-07 17:18, t? pisze:

    > Patrzyłbym co się wokół mnie dzieje i przechodził prostopadle.

    I stałoby się dokładnie to samo, bo kierowca zamiast
    zatrzymać się przejechałby ci po kikutach.
    Nie broń bezsensownie kretyna albo ślepca.

    pzdr
    bartekltg