  • 171. Data: 2013-05-08 01:19:47
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: tá´Ź

    live_evil wrote:

    > I co mi zrobisz? ;-)
    > Strzelanie paragrafami nie zmieni faktu, żeś troll.

    Ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i
    znieważenie mnie.
    Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 172. Data: 2013-05-08 01:20:00
    Od: tá´Ź

  • 173. Data: 2013-05-08 01:23:57
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    On 08.05.2013 01:20, t? wrote:

    > Ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i
    > znieważenie mnie.
    > Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

    Ile razy jeszcze wkleisz ten tekst?
    Nawet zabawny wydajesz się czasami strasząc tak nieudolnie ;-)

    --
    live_evil

  • 174. Data: 2013-05-08 01:40:44
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.05.2013 12:37, Liwiusz wrote:

    > Wjechał na jezdnię jak samochód był daleko, ustawił się w pozycji do
    > skrętu w lewo, a kierowca zamiast zatrzymać się przed skręcającym przed
    > nim pojazdem, to jeszcze przyspieszył i bardziej wycelował w rowerzystę.

    Czyli nie tylko ja to widzialem?

    Ufff...

    Slepy kierowca nie powinien miec prawka. Ten byl slepy. Niw widzial co
    sie dzieje na drodze.

    zen.aspx

  • 175. Data: 2013-05-08 01:55:31
    Od: tá´Ź

    live_evil wrote:

    > Ile razy jeszcze wkleisz ten tekst?
    > Nawet zabawny wydajesz się czasami strasząc tak nieudolnie ;-)

    Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 176. Data: 2013-05-08 07:56:05
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    http://goo.gl/maps/jgZ5b choćby tu (omawiana droga - w lewo).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 177. Data: 2013-05-08 08:15:11
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2013-05-08 01:15, t? pisze:

    > Ależ istnieje. Jest to wykonalne, przyjmując oczywiście definicję
    > omijania ze SJP.

    Ale pytasz cały czas o definicję PoRD. Zapętlasz się.

    > I dlatego chcę, żebyś nazwał taką sytuację językiem PoRD.

    No właśnie. Mylisz pojęcia i kategorie. Zapętlasz się.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 178. Data: 2013-05-08 08:39:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 07 May 2013 23:11:46 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Nie może.

    Co ty nie powiesz? A jakieś argumenty masz?
    --
    Jacek

  • 179. Data: 2013-05-08 08:51:53
    Temat: Re: Rowerzysta spowodowa? wypadek, kierowc? ?cigaj?...
    Od: johnkelly <s...@m...eu>

    W dniu 2013-05-07 23:19, J.F pisze:

    > Raczej po prostu droga rowerowa jest za slupkami ... i nie wiadomo kto
    > sp* ustawienie znaku.

    Wiadomo kto - urzędnik. I wszystko racja, tylko że kierowcę samochodu,
    roweru, spodka obowiązuje ustawienie znaku, a nie domysły i interpretacje.

    > J.

    Pozdrawiam
    Maciej Różalski

    --
    .. gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
    ..................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

  • 180. Data: 2013-05-08 08:55:58
    Od: johnkelly <s...@m...eu>

    W dniu 2013-05-07 23:43, t? pisze:

    > Istotne jest to, czy pojazdy rzeczywiście znajdą się w tym samym miejscu
    > w tym samym czasie i dojdzie do kolizji. Jeśli któryś z nich ominie
    > skutecznie drugi, to nie.
    >
    > Pomijając meritum -- Twoje stwierdzenie jest oczywiście fałszywe, bo są
    > jeszcze inne możliwości. Poza tym samochód czy rower to nie torpeda i
    > kierunek zmienia.

    > Nie. Przypomnę:
    >
    > Jak zgodnie z PoRD nazwiesz omijanie gościa jadącego na rowerze w
    > poprzek jezdni?

    Wymuszenie pierwszeństwa.

    Ja tylko tak dla picu, nie musisz odpowiadać.

    Pozdrawiam
    Maciej Różalski