  • 131. Data: 2013-05-07 22:06:38
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: <28cali>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości
    > Wjechał na jezdnię nie patrząc, wprost pod koła, w dodatku przecinał ją
    > pod sporym kątem, ale jak zwykle to kierowca jest winny.
    >
    > http://tiny.pl/h8ns4
    >
    > --
    > ss??q s? ??u??ou??

    Taaa. I jeszcze zmusił kierowce do ucieczki z miejsca wypadku. Zabrac mu
    kartę rowerową. Dozywotnio.

  • 132. Data: 2013-05-07 22:22:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl>

    > Premedytacja, alkohol, prochy, ślepota albo debilizm. Przyczyn może być
    > wiele. Stanowczo powinien utracić uprawnienia do kierowania pojazdem.

    I komórkę powinni mu zabrać

  • 133. Data: 2013-05-07 22:32:32
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-07 20:36, t? pisze:

    > Jeśli nie miał silnego motywu lub nie był pod wpływem środków
    > odurzających to zazwyczaj tak.

    Słabym motywem jest na przykład chęć uczczenia urodzin poprzez
    wyrzucenie pasażerki z pociągu. Innym słabym motywem jest chęć
    sprawdzenia czy da się zabić bezdomnego jednym uderzeniem bejsbola.
    Według ciebie takich sprawców nie powinno się karać?

    >Człowiek zdrowy psychicznie nie zabija
    > kogoś mu obcego w środku miasta.

    Chyba mało wiesz o ludziach. Jest mnóstwo ludzi dla których życie innych
    (w tym twoje) jest gówno warte. Zabili by cię dla zabawy, aby odreagować
    jakiś stres, aby zdobyć 20 zł na flaszkę. Jedyne co ich powstrzymuje
    jest świadomość, że społeczeństwo poprzez aparat represji broni się
    przed takimi psychopatami.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 134. Data: 2013-05-07 22:34:52
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-07 20:23, Mario pisze:

    > Bez przesady nie wyszedł z piwnicy tylko jedzie trafiając na przemian na
    > miejsca jasne i zacienione. Wystarczy 1-2 sekundy i do tego czasu nie
    > trzeba zwolnić.

    Trzeba zwolnić. Wyraz "nie" wtargnął tu jak pijany kierowca i rozwalił
    sens tego zdania.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 135. Data: 2013-05-07 22:36:48
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-07 22:22, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl>

    > I komórkę powinni mu zabrać

    Jeśli nie będzie prowadził to komórkę może mieć.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 136. Data: 2013-05-07 22:38:18
    Od: "Jan" <J...@o...org>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakiś stres, aby zdobyć 20 zł na flaszkę. Jedyne co ich powstrzymuje jest
    > świadomość, że społeczeństwo poprzez aparat represji broni się przed

    Absolutnie się z Tobą zgadzam. Więcej. Jesli takia kreatura jednak zabije
    kogoś, powinno się ją eliminować. Jak śmiecia, którego sie sprząta a nie
    pielęgnuje. Jest bowiem niemoralne, że ktoś, kto okrutnie atakuje
    społeczeństwo zabijając jakiegoś jego członka, ma być przez to społeczeństwo
    utrzymywany za kwotę około 4700 zł miesięcznie, gdyz spora część tegoż
    społeczeństwa o takich dochodach nawet nie śmie marzyć.
    Bandyci muszą zrozumieć, że wykonują niebezpieczny zawód. Jak saperzy.
    Podwinie im sięnoga i gaz, sznurek lub strzykawka.

  • 137. Data: 2013-05-07 22:40:07
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-07 20:56, t? pisze:

    > Już tu nieraz pisałem, że są wady wzroku, które powodują coś takiego, że
    > myślisz, ze widzisz, ale nie widzisz. I zazwyczaj objawiają się
    > najwcześniej właśnie w sytuacji oślepienia słońcem czy dużego kontrastu.
    > Gość mógł "widzieć", że w cieniu nic nie ma, a nie, że nie wie co tam
    > jest.

    Może też mieć przykurcz powodujący nadmierne wciśnięcie pedału gazu. I
    Parkinsona powodującego, że szarpnął kierownicę w lewo. Tylko czy w
    takim razie powinien prowadzić pojazd?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 138. Data: 2013-05-07 22:47:50
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-07 20:54, t? pisze:

    > Akurat to, czy ktoś się zatrzyma czy spanikuje i ucieknie, to kwestia
    > indywidualnej reakcji na stres i ma niewiele albo nic wspólnego z
    > moralnością czy winą.

    Oczywiście. Kierowca ma prawo mieć zaburzenia widzenia widzenia i kogoś
    przez to przejechać. Potem ma prawo uciec z miejsca wypadku bo tak
    reaguje na stress. Nie ma w tym jego winy :)
    Ty w ogóle zastanawiasz się nad tym co piszesz?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 139. Data: 2013-05-07 22:55:44
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > zaraziłeś się mkarwanizmem?

    To, że Ty zaraziłeś się mkarwanizmem nie oznacza, że inni także zarazili
    się mkarwanizmem. Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 140. Data: 2013-05-07 22:56:52
    Od: tá´Ź

    Ghost wrote:

    > Gratuluje, czy jest ktos w usenecie kto nie uzna Ciebie za idiote?

    To, ze Ciebie uważają za idiotę nie oznacza, że innych tez uważają za
    idiotę. Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

    --
    ss??q s? ??u??ou??