  • 121. Data: 2013-05-07 21:08:23
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2013-05-07 20:58, t? pisze:

    > Ale nie zawsze jest tak, ze się wie, ze się nie widzi.

    Był już taki jeden, który określił to jako "pomroczność jasną". Ty z
    tych, którzy w to uwierzyli?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 122. Data: 2013-05-07 21:09:56
    Od: tá´Ź

    Roman Stachowiak wrote:

    > Ty czytasz czasem to co sam napiszesz? Pytasz o ruch rowerzysty _w
    > poprzek_ jezdni. Czyli kierunki się jak najbardziej przecinają.

    Nie, pytam jak nazwać zgodnie z PoRD omijanie przez samochód rowerzysty
    nie będącego w spoczynku, ale tez nie jadącego w tym samym kierunku
    (wyprzedzanie) albo w przeciwnym (wymijanie).

    Wiesz jak, czy nie wiesz?

    > Nie ma
    > tu omijania - nawet w czysto językowym znaczeniu.

    No tym razem się nie udało, ale gdyby w niego nie walnął, to by ominął.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 123. Data: 2013-05-07 21:10:44
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2013-05-07 21:08, t? pisze:

    > Widzę, że zamierzasz popisywać się swoją ignorancją. :> Poczytaj sobie o
    > chorobach nerwu wzrokowego.

    Ten kierowca, to jakiś twój krewniak?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 124. Data: 2013-05-07 21:13:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 May 2013 15:55:04 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Nie oceniaj innych po sobie.

    zaraziłeś się mkarwanizmem?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 125. Data: 2013-05-07 21:13:18
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2013-05-07 21:09, t? pisze:

    > Nie, pytam jak nazwać zgodnie z PoRD omijanie przez samochód rowerzysty
    > nie będącego w spoczynku, ale tez nie jadącego w tym samym kierunku
    > (wyprzedzanie) albo w przeciwnym (wymijanie).

    Skoro nie jechał w tym samym, ani nawet w przeciwnym do samochodu
    kierunku, to ich kierunki ruchu się krzyżowały. O to pytałeś?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 126. Data: 2013-05-07 21:14:58
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-07 15:23, t? pisze:
    > Obaj pewnie nie patrzyli, z tym, że kierowca próbował pod koniec uniknąć
    > wypadku (niezbyt szczęśliwie), a rowerzysta do końca trwał w
    > nieświadomości.
    to teraz dowaliłeś.
    Jesteś ślepy? Może inne filmy oglądaliśmy :)
    Kierowca zjechał na lewą stronę trochę. Sądząc po cieniu to miał słońce
    prosto w oczy.
    Rowerzysta widział pojazd ale był daleko. Poza tym wszystko mogło się
    wydarzyć, ale kierowca burak i przestępca jednak uciekł z miejsca
    wypadku, dalsze usprawiedliwianie tego buca nie ma sensu.

  • 127. Data: 2013-05-07 21:46:58
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-05-07 16:01, MadMan pisze:

    > Nie wiem czy to trakt papieski, nie znam Bytowa. Za to oznakowanie jest
    > jednoznaczne.

    Ja mimo wszystko obstawiam, że ten znak dotyczy tego szerokiego chodnika
    po prawej stronie jezdni. Stojak na rowery też odwrócony w kierunku tego
    chodnika...
    Jak już napisał "to" - nie może być tak, że droga po której poruszają
    się samochody (odwróć kamerę w prawo) nagle zmienia się w ciąg
    pieszo-rowerowy, bez możliwości ucieczki. :)

    Ale ciekawa sytuacja. Ciekawe, czy gdybym jechał wieczorem samochodem i
    nie widział innych samochodów tam jadących to czy sam bym tam wjechał... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 128. Data: 2013-05-07 21:48:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości

    > Nie oceniaj innych po sobie.

    Gratuluje, czy jest ktos w usenecie kto nie uzna Ciebie za idiote?

  • 129. Data: 2013-05-07 21:50:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MadMan" napisał w wiadomości
    Dnia Tue, 7 May 2013 20:38:01 +0200, J.F napisał(a):

    >Proszę zerknąć na znak.
    >Opis znaku C-13 jest jasny: "Oznacza drogę przeznaczoną dla
    >kierujących
    >rowerami jednośladowymi, którzy są obowiązani do korzystania z tej
    >drogi."
    >Dla rowerów, i niczego więcej.

    Ale slowa "tylko" nie ma.

    Samochod osobowy jest przeznaczony do przewozu osob, co nie znaczy ze
    nie mozna nim przewiezc szafy ze sklepu. Albo roweru :-)

    >Tak, i autostradę.

    A tym przypadku "tylko" w przepisie jest.
    Przeoczenie, czy celowy brak ? :-)

    Po chodniku, wzdluz, samochodem jezdzic nie wolno.
    Po drodze dla rowerow ... juz takiego przepisu nie ma :-)

    P.S. A co z motorowerami ? Jest sobie droga ekspresowa, obok droga dla
    rowerow, a motorowery gdzie ?

    J.

  • 130. Data: 2013-05-07 22:04:07
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 7 May 2013 21:50:52 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale slowa "tylko" nie ma.
    >
    > Samochod osobowy jest przeznaczony do przewozu osob, co nie znaczy ze
    > nie mozna nim przewiezc szafy ze sklepu. Albo roweru :-)

    Rozumując w ten sposób - znaki nakazu nie obowiązują. W końcu nakaz
    jazdy prosto nie ma opisu że można jechać tylko prosto.

    > P.S. A co z motorowerami ? Jest sobie droga ekspresowa, obok droga dla
    > rowerow, a motorowery gdzie ?

    Drogą równoległą.

    --
    Pozdrawiam,