  • 11. Data: 2011-06-30 21:53:32
    Temat: Re: Router + modem ADSL + AP + USB do 300zl
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Co to jest ten "równierz"?

    Ojtam-ojtam - masz bul jak prezydent ;)

  • 12. Data: 2011-06-30 22:11:57
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Q wrote in <news:iucehh$oht$1@news.net.icm.edu.pl>
    > przede wszystkim zalezy mi na stabilnosci / braku zwisow.
    > Ktory model polecacie? Moze cos innego?

    Od dwoch lat + dwa tygodnie uzywam AP Asus WL-600G. Sam w sobie jest bardzo
    stabilny (troche gorzej z podpietym laczem ;-). Najbardziej wkurzajaca
    cecha jest brak mozliwosci zresetowania polaczenia ADSL z poziomu strony
    administracyjnej. Konieczny jest restart calego modemu badz tez reczne
    wypiecie wtyczki z gniazdka telefonicznego.

    > ZTCW zaden z nich nie ma alternatywnego softu

    W ogole trudno o alternatywne oprogramowanie do routerow z modemem ADSL. Na
    WL-600G zainstalowac mozna bodajze Open-WRT, niestety nie mam pojecia czy
    obsluguje wtedy pelna funkcjonalnosc urzadzenia.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 13. Data: 2011-06-30 22:14:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 23:53:32 +0200, Q napisał(a):

    > Ojtam-ojtam - masz bul jak prezydent ;)

    No teraz, to żeś ,,chyba ciut" przestrzelił...

    [ Ziemia ma skórę. Ta skóra ma choroby. Jedna z tych chorób nazywa się ]
    [ - człowiek. (Friedrich Nietzsche) ]

  • 14. Data: 2011-07-05 15:10:53
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Przepraszam, oglądałem 2710ne a wkleiłem 2710Vn.
    > Tutaj jest ne w niezłej cenie http://tinyurl.com/5tecu52

    Vigor2710ne nie ma USB, czyli zostaly mi te:

    Vigor 2710n
    Vigor 2710Vn
    Vigor 2820n
    Vigor 2830n

    z tym, ze ceny sa tak od 600zl w gore, czyli dupa.

  • 15. Data: 2011-07-05 15:43:44
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Q napisał:

> [...]
    > Vigor 2820n
    > Vigor 2830n
    >
    > z tym, ze ceny sa tak od 600zl w gore, czyli dupa.

    Zostaje rozwiązanie na 2 pudełka: TP-LINK 8910 (8901) + 1043WND (USB).
    No ale dostajesz "zapasowe" radio :)
    I switch 6 portów nie 4.
    Cenowo powinno LEKKO przekroczyć twoją granicę

    W.P.