  • 1. Data: 2011-06-28 07:08:47
    Temat: Modem (na SIM) do laptopa.
    Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jaki lepiej:
    Na PCMCIA, na Express Card, na USB ?
    Przy USB zwykle mam wrażenie, że czymś potrącę i wyłamię, ale z kolei wydaje
    się najbardziej uniwersalny (i na przedłużaczu 5 m mozna np. za okno wystawić
    jakby co).
    THX

  • 2. Data: 2011-06-28 08:59:48
    Temat: Re: Modem (na SIM) do laptopa.
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:iubulv$sq6$...@i...gazeta.pl,
    THX <j...@g...SKASUJ-TO.pl> nastukał:
> [...]
    > Przy USB zwykle mam wrażenie, że czymś potrącę i wyłamię, ale z kolei
    > wydaje się najbardziej uniwersalny (i na przedłużaczu 5 m mozna np.

    ja wsadziłem modem pod klawiaturę, d630 ma odpowiednie gniazdo, miejsce na
    karte sim pod baterią i dwie anteny w ramce panelu lcd. działa zdecydowanie
    lepeij niż modemy usb i pcmcia.

    --
    VSS