  • 1. Data: 2011-06-29 06:53:21
    Temat: Toshiba - watpliwosci
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Zastanawiam się nad zakupem laptopa Toshiba R830 14N:
    http://www.x-kom.pl/p/66792-notebook-laptop-13,3-tos
    hiba-r830-14n-i5-2410m-8gb-640-dvd-rw-7hp64.html

    Na stronie toshiby w serii portege nie ma takiego modelu. O co chodzi?
    Proszę o wyjaśnienie.
    Poza tym model 14D (ten już jest na stronie producenta) z gorszym
    procesorem i3 jest kilkaset złotych droższy.
    Gdzie tkwi haczyk?

    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 2. Data: 2011-06-29 07:13:33
    Temat: Re: Toshiba - watpliwosci
    Od: _drc_ <d...@h...siup>

    On Wed, 29 Jun 2011 08:53:21 +0200, jurski <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Poza tym model 14D (ten już jest na stronie producenta) z gorszym
    > procesorem i3 jest kilkaset złotych droższy.

    M.in. dlatego, że ten z i3 jest sprzedawany z akumulatorem 9cio komorowym,
    modemem 3G i Windows 7 Profesional. Przynajmniej tak wnioskuję z oferty.
    Możesz napisać maila do nicj i się zapytać :P

  • 3. Data: 2011-06-29 07:17:41
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    > M.in. dlatego, że ten z i3 jest sprzedawany z akumulatorem 9cio
    > komorowym, modemem 3G i Windows 7 Profesional. Przynajmniej tak
    > wnioskuję z oferty. Możesz napisać maila do nicj i się zapytać :P

    Dzięki
    Maila wysłałem, czekam na odpowiedź :-)
    Różnice oczywiście - masz rację - przeoczyłem modem i akumulator, tylko
    wciąż chodzi mi po głowie brak modelu 14N w oficjalnej ofercie Toshiby.

    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 4. Data: 2011-06-29 17:28:01
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 08:53:21 +0200, jurski napisał(a):

> [...]
    hiba-r830-14n-i5-2410m-8gb-640-dvd-rw-7hp64.html

    > Na stronie toshiby w serii portege nie ma takiego modelu. O co chodzi?

    Chodzi o to, że ten model ze względu na oprogramowanie, warunki gwarancji i
    akumulator należy do serii Satellite. Szukanie go pod nazwą Portege nie
    przyniesie specjalnie dobrych rezultatów.

    > Poza tym model 14D (ten już jest na stronie producenta) z gorszym
    > procesorem i3 jest kilkaset złotych droższy.
    > Gdzie tkwi haczyk?

    Akumulator, system, gwarancja. Acha, zapewne również złącze do stacji
    dokującej.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 5. Data: 2011-06-29 20:35:16
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    > Chodzi o to, że ten model ze względu na oprogramowanie, warunki gwarancji i
    > akumulator należy do serii Satellite. Szukanie go pod nazwą Portege nie
    > przyniesie specjalnie dobrych rezultatów.

    Dzięki za wyjaśnienie

    --
    jurski