  • 1. Data: 2011-06-27 21:43:21
    Temat: Drobne otarcia na matrycy laptopa
    Od: "Tomasz Kowalski" <v...@w...pl>

    Witam !!

    Zauważyłem że w laptopie powstały drobne ryski/zadrapania mniej więcej 10cm
    od górnej krawędzi ekranu. Prawdopodobnie podczas transportu ekran dotykał
    dolnej części laptopa.

    Czy jest jakaś możliwośc usunięcia tych zadrapań (pasty polerskie, etc), czy
    lepiej tego nie ruszać i się przyzwyczaić? Podczas pracy wygląda to jak
    czerwony hot-pixel i trochę denerwuje.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Kowalski

  • 2. Data: 2011-06-27 22:57:31
    Temat: Re: Drobne otarcia na matrycy laptopa
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Jeśli to błyszczący ekran można polerować. Jesli matowy nic się nie da
    zrobić.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 3. Data: 2011-06-28 12:47:05
    Od: "Tomasz Kowalski" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
    > Jeśli to błyszczący ekran można polerować. Jesli matowy nic się nie da
    > zrobić.

    Ekran blyszczcy (glare).
    Kwestia jakiej pasty użyć najlepiej.
    W necie nie znalazłem aby ktoś polerował matrycę (jedynie plastikwe
    wyświetlacze telefonów, PSP, etc). Niewiadomo czy po polerowaniu nie będzie
    gorzej (jakieś przebrawienia, plamy).

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Kowalski

  • 4. Data: 2011-06-28 18:52:03
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-06-28 14:47, Tomasz Kowalski pisze:
    > Kwestia jakiej pasty użyć najlepiej.

    Pasty do zębów.