  • 51. Data: 2011-11-26 04:36:55
    Temat: Re: Rosyjska kompilacja
    Od: to <t...@x...abc>

    begin J.F

    > Wiarygodnych ? Pol, a moze 1/3.

    Wystarczy. :>

    > Jak sie popatrzysz na inne wyroby - czy one tak wszystkie lepsze niz
    > poprzednie wersje ?

    Pozwolę sobie zacytować siebie: Twierdzisz, że najlepszy wzór zimówek w
    koncernie GY to ten sprzed wielu sezonów i dodatkowo, że te najlepsze
    zimówki produkowane są pod jego tanią marką i sprzedawane taniej niż
    inne? Większej bzdury nie słyszałem.

    > A ja nie bardzo: skoro nie widac roznicy to po co przeplacac. A jak sie
    > okaze ze te inne to jakies tanie budzetowki sa ?

    A jak chcesz tą różnicę zobaczyć? Z czym porównasz? Z oponami w innym
    rozmiarze w zupełnie innym aucie sąsiada? Zresztą popatrz na cząstkowe
    wyniki testów opon zimowych. Różnice na śniegu i na suchym są stosunkowo
    niewielkie (kilka procent) natomiast różnice na mokrym są już bardzo
    duże, sięgają nawet 25%. I to jest główny wyróżnik marnych i bardzo
    dobrych opon zimowych, w dodatku bardzo ważny w naszym klimacie. To swoją
    drogą sugeruje, że Frigo2 to jednak kiepskie opony, skoro nawet ich
    miłośnicy twierdzą, że są słabe na mokrym.

    > Po dwoch latach w roznych warunkach cos tam juz mozna powiedziec.

    Masz różne opony w tym samym rozmiarze w dwóch identycznych autach,
    którym i jeździsz na zmianę? Bo inne "testy" to sobie można w buty
    wsadzić...

  • 52. Data: 2011-11-26 16:19:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 26 Nov 2011 03:36:55 GMT, to napisał(a):
    > begin J.F
    >
    > Wystarczy. :>

    Pol calego jednego testu. W zasadzie to wszyskie poza adac uwazam za
    amatorskie, a do adac mam podejrzenia.

> [...]
    > koncernie GY to ten sprzed wielu sezonów i dodatkowo, że te najlepsze
    > zimówki produkowane są pod jego tanią marką i sprzedawane taniej niż

    A nie widziales jak to producent cos zmienia byleby tylko zmienic, albo
    zmienia bo mu to koszty redukuje istotnie ?

> [...]
    > wyniki testów opon zimowych. Różnice na śniegu i na suchym są stosunkowo
    > niewielkie (kilka procent) natomiast różnice na mokrym są już bardzo

    ADAC przestal podawac surowe liczby.

    > To swoją
    > drogą sugeruje, że Frigo2 to jednak kiepskie opony, skoro nawet ich
    > miłośnicy twierdzą, że są słabe na mokrym.

    No coz, kolega tym dluzej jezdzil - nie narzekal.

    > Masz różne opony w tym samym rozmiarze w dwóch identycznych autach,
    > którym i jeździsz na zmianę? Bo inne "testy" to sobie można w buty
    > wsadzić...

    Po dwoch latach to juz mozesz sobie podliczyc ile rowow zaliczyles, ile
    bagaznikow rozbiles :-)

    J.

  • 53. Data: 2011-11-27 21:31:50
    Od: to <t...@x...abc>

    begin J.F.

    > Pol calego jednego testu. W zasadzie to wszyskie poza adac uwazam za
    > amatorskie, a do adac mam podejrzenia.

    Lepsze amatorskie niż totalnie bezwartościowe subiektywne wrażenie tej
    czy innej osoby.

    > A nie widziales jak to producent cos zmienia byleby tylko zmienic, albo
    > zmienia bo mu to koszty redukuje istotnie ?

    Tak, z pewnością GY zrobił tak kilka razy, a swój najlepszy wzór
    sprzedaje pod tanią marką. Przecież to się kupy nie trzyma.

    > Po dwoch latach to juz mozesz sobie podliczyc ile rowow zaliczyles, ile
    > bagaznikow rozbiles :-)

    W bagażnik to mi wjeżdżają (albo prawie wjeżdżają).

  • 54. Data: 2011-11-27 21:37:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-27, to <t...@x...abc> wrote:

    > W bagażnik to mi wjeżdżają (albo prawie wjeżdżają).

    Nie dziwie sie jak stajesz na sniegu na 4 metrach...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 55. Data: 2011-11-28 08:46:19
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Ukaniu

    > Taaa... można wierzyć, że kolejne modele opon są tworzone dla picu,
    > wszystkie testy są opłaca etc. To mnie m.in. bawi. ;-)

    A ja tam uważam, że w pewnej dziedzinie kiedyś osiąga się prawie wszystko a
    dalsze zmiany to jest kosmetyka.
    Wtedy marketing wymusza zmiany a nie inzynierowie. W jednym i tym samym
    samochodzie który ma ~300KM mam okazję jeździć na zimówkach przez ostatnie
    ponad 10 lat (ze 4 komplety) obserwując ich "ewolucję" a właściwie jej brak.
    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 56. Data: 2011-11-28 19:08:14
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    to waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > Tak, z pewnością GY zrobił tak kilka razy, a swój najlepszy wzór
    > sprzedaje pod tanią marką. Przecież to się kupy nie trzyma.

    Lisner robi ryby dla Biedronki i sprzedaje je pod marką "bierdonka"
    Hortex robi soki dla biedronki i sprzedaje je pod nazwą "srortex"
    Fiat, Saab i Opel klepią to samo auto i sprzedają jako 3 rózne,
    15 firm farmaceutycznych sprzedaje paracetamol pod róznymi gripeksami,
    apapami, ferweksami
    Przecież to się kupy nie trzyma...?

  • 57. Data: 2011-11-29 10:35:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    27 Nov 2011 20:31:50 GMT, to

    > Tak, z pewnością GY zrobił tak kilka razy, a swój najlepszy wzór
    > sprzedaje pod tanią marką. Przecież to się kupy nie trzyma.

    Poniższe też się kupy nie trzyma, a jednak to pospolita praktyka:
    http://www.wykop.pl/ramka/171187/rtv-uwaga-na-odtwar
    zacze-blu-ray/

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 58. Data: 2011-11-30 16:12:29
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Myjk

    > Poniższe też się kupy nie trzyma, a jednak to pospolita praktyka:
    > http://www.wykop.pl/ramka/171187/rtv-uwaga-na-odtwar
    zacze-blu-ray/

    Ale jaki to ma związek z tematem?

  • 59. Data: 2011-11-30 16:14:31
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemysław Czaja

    > Lisner robi ryby dla Biedronki i sprzedaje je pod marką "bierdonka"
    > Hortex robi soki dla biedronki i sprzedaje je pod nazwą "srortex"

    Ten sam producent to niekoniecznie ten sam produkt.

    > Fiat,
    > Saab i Opel klepią to samo auto i sprzedają jako 3 rózne,

    Takie samo to ono jest tylko zdaniem ekspertów z PMS.

    > 15 firm
    > farmaceutycznych sprzedaje paracetamol pod róznymi gripeksami, apapami,
    > ferweksami
    > Przecież to się kupy nie trzyma...?

    A znasz taką, co sprzedaje lepszy produkt taniej od gorszego?

  • 60. Data: 2011-11-30 20:31:45
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    to waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > Ten sam producent to niekoniecznie ten sam produkt.

    W jakimś programie przetestowali kilka produktów - nie rózniły się
    niczym. Konkluzja - firmie nie opłaca się przestawiać całej linii
    produkcyjnej, żeby co dwie godziny robić inny sok - łatwiej nalać do
    innych pudełek. Możesz się z tym nie zgadzać, ale tak jest :)