-
41. Data: 2011-11-25 12:58:11
Temat: Re: Rosyjska kompilacja
Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:janvfe$hmi$1@news.onet.pl...
> No i tak samo ze starszymi bylo.
> Tylko czemu Nokian nie potrafil napisac ze to calkiem inne opony sa.
> A moze nie sa inne ?
Miałem WR i oznaczenia na nich świadczyły, że są wielosezonowe. W Europie
wielosezonowość może być odczytywana jako wada to pewnie reklamują jako
zimowe.
Ja wolę wielosezonowe bo zamin zimówki zużyją się mechanicznie to guma na
nich parcieje albo twardnieje.
--
Pozdrawiam,
Łukasz
-
42. Data: 2011-11-25 13:11:35
Temat: Re: Rosyjska kompilacja
Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>
Dnia Fri, 25 Nov 2011 12:51:05 +0100, J.F na pl.misc.samochody napisał(a):
> Tylko czemu Nokian nie potrafil napisac ze to calkiem inne opony sa.
> A moze nie sa inne ?
Nie są inne. Są takie same. Zakwalifikowanie ich w Europie do zimówek, a w
USA do całorocznych wynika z uwarunkowań "społecznych". W USA typowe zimowe
opony są dość rzadko używane, zaś opona all-weather jest popularnym
obuwiem. Dlatego tam są all-weather, a u nas zimowe. Zresztą opis tych opon
na stronie Nokiana jest dość jednoznaczny - na kopny śnieg to one za bardzo
się nie nadają, natomiast zachowują się bardzo dobrze na błocie pośniegowym
i na mokrym/suchym. Czyli są odpowiednie na 95% czasu w warunkach zimowych
wystepujących na drogach Europy ;-)
> (to tak apropos tych olejow).
Ja tam się nie znam, ale normy które podaje Motul na swoich opakowaniach
nie są normami "państwowymi", a specyficznymi dla producenta samochodu - i
jako takie są identyczne dla wszystkich państw. Dla mnie więc oczywiste
jest, że olej z np. normą 505.01 jest identyczny, niezależnie od kraju
dystrybucji. Różnić się może naklejką i opisami, co np. jest super widoczne
na przykładzie oleju Mobila ESP 5W30 : w Niemczech jest oznakowany jako SHC
SyntheseTechnology a w Polsce jako Fully Syntetic ;-)
--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Odrzucać pochwałę to zdradzać pragnienie usłyszenia jej ponownie. Francois
de la Rochefoucauld (1613 - 1680)"
-
43. Data: 2011-11-25 17:05:18
Temat: Re: Rosyjska kompilacja
Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
Papkin wrote:
> Moze zarowki wypalone i nikt nie wymienil, jak na smolensku ;)
>
> Balszaja rasija qr..a, bida i syf. Gdyby nas nie dupczyli 50lat to bym
> sie ich nie czepial.
>
Nie taka bida, pare państw unijnych jest biedniejsze -- tam tylko nieco inna
dystrybucja bogactwa jest :). No i istotnie km dróg na głowę mieszkańca mają
"trochę" więcej. A poza tym to jest przykład państwa z niskimi podatkami ;)
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
-
44. Data: 2011-11-25 18:51:57
Temat: Re: Rosyjska kompilacja
Od: Bydlę <p...@g...com>
On 2011-11-24 22:24:23 +0000, venioo <p...@o...eu> said:
> Albo oni tam tak grubo chleja, albo nie wiem gdzie maja oczy.
Zapominasz, że Rosja to nie kraj, a stan umysłu.
--
Bydlę
-
45. Data: 2011-11-25 21:41:26
Temat: Re: Rosyjska kompilacja
Od: venioo <p...@o...eu>
W dniu 2011-11-25 07:10, Grejon pisze:
> W dniu 2011-11-24 14:17, DoQ pisze:
>> Witam,
>>
>> http://www.youtube.com/user/twisternederland7?featur
e=grec_index
>> Chyba częściej tam kupują prawka niż u nas, a postrachem dróg jest
>> "Łada" ;)
>
> Mnie zastanawia, jak oni to robią, że potrafią wylecieć na prostym
> odcinku na suchej nawierzchni. Pasażerka obok robi loda czy co?
>
No co, kazdemu moze sie zdarzyc przysnac majac 8 promili we krwi ;)
--
venioo
GG:198909
-
46. Data: 2011-11-25 21:42:34
Temat: Re: Rosyjska kompilacja
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Fri, 25 Nov 2011 11:47:28 +0100, DoQ <p...@g...com> wrote:
>Chodzi ci o np. niebieską Ładę co zakończyła w rowie? Zakładam że
>zawieszenie + brak amortyzatorów zrobiło swoje;)
Zapomniałeś o oponach z serii "amateur slick m+s" ;P
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
47. Data: 2011-11-25 23:05:42
Temat: Re: Rosyjska kompilacja
Od: to <t...@x...abc>
begin Ukaniu
> Pytanie czy stary wzór bedzie gorszy ni? nowy. Bo ja w tym widze czasem
> zmiany dla zmian.
Taaa... można wierzyć, że kolejne modele opon są tworzone dla picu,
wszystkie testy są opłaca etc. To mnie m.in. bawi. ;-)
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
48. Data: 2011-11-25 23:09:58
Temat: Re: Rosyjska kompilacja
Od: "Irokez" <n...@e...pl>
Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
news:jalg7k$sdl$1@mx1.internetia.pl...
> Witam,
> http://www.youtube.com/user/twisternederland7?featur
e=grec_index
> Chyba częściej tam kupują prawka niż u nas, a postrachem dróg jest
> "Łada" ;)
Najbardziej mi się podoba akcja w 3:06 i w 11 minucie :)
--
Irokez
-
49. Data: 2011-11-26 00:00:46
Temat: Re: Rosyjska kompilacja
Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>
to waląc jednym palcem w klawisze napisał:
> begin Ukaniu
>
>> Pytanie czy stary wzór b?dzie gorszy ni? nowy. Bo ja w tym widz?
>> czasem zmiany dla zmian.
>
> Taaa... można wierzyć, że kolejne modele opon są tworzone dla picu,
> wszystkie testy są opłaca etc. To mnie m.in. bawi. ;-)
>
Może mi wytłumaczysz jak to się dzieje, że kupione w latach
licealnych jeansy 501 przetrwały noszone dzień w dzień 5 lat, a
kupione rok temu wyglądają jak szmata? Może mi wytłumaczysz dlaczego
W124 potrafi przejechać bez remontu milion kilometrów a następcy
coraz mniej...wszystko to wina Frigo!
-
50. Data: 2011-11-26 01:20:54
Temat: Re: Rosyjska kompilacja
Od: to <t...@x...abc>
begin Przemysław Czaja
>> Taaa... można wierzyć, że kolejne modele opon są tworzone dla picu,
>> wszystkie testy są opłaca etc. To mnie m.in. bawi. ;-)
>>
> Może mi wytłumaczysz jak to się dzieje, że kupione w latach licealnych
> jeansy 501 przetrwały noszone dzień w dzień 5 lat, a kupione rok temu
> wyglądają jak szmata? Może mi wytłumaczysz dlaczego W124 potrafi
> przejechać bez remontu milion kilometrów a następcy coraz
> mniej...wszystko to wina Frigo!
Twierdzisz, że najlepszy wzór zimówek w koncernie GY to ten sprzed wielu
sezonów i dodatkowo, że te najlepsze zimówki produkowane są pod jego
tanią marką i sprzedawane taniej niż inne? Większej bzdury nie słyszałem.
PS. Co do jeansów nie zauważam większej różnicy, za to teraz są dużo
tańsze; W124 to może był lepszy od obecnych pod względem trwałości, ale
to koniec jego zalet, cała reszta to przepaść. Przeciętny klient
Mercedesa nie robi autem miliona kilometrów, więc jest to posunięcie
bardzo racjonalne. Menelstwo jeżdżące podrdzewiałymi W123, a potem W124
raczej prestiżu marce nie przysparzało.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway