  • 1. Data: 2011-11-23 22:03:02
    Temat: wybor kompresorka do pompowania opon
    Od: michu <g...@o...pl>

    planuje zakup kompresora do pompowania opon zasilanego z zapalniczki ...
    czy macie jakies typy jaki model jakiego producenta i ile warto dac za
    takie urzadzenie ? brac dowolny model w hipermarkecie lub norauto czy
    tez warto kupic jakis lepszy model, a jesli tak to jaki i gdzie ...

  • 2. Data: 2011-11-23 22:11:59
    Temat: Re: wybor kompresorka do pompowania opon
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-23 22:03, michu pisze:
> [...]
    > takie urzadzenie ? brac dowolny model w hipermarkecie lub norauto czy
    > tez warto kupic jakis lepszy model, a jesli tak to jaki i gdzie ...

    Ja kupiłem takie cuś i nawet się sprawdza. Jest w stanie od 0 napompować
    oponę w dostawczaku do 3,5 bar.

    http://allegro.pl/profesjonalny-samochodowy-kompreso
    r-powietrza-i1942404110.html

    Oczywiście musisz przestrzegać czasów chłodzenia podanych w instrukcji
    (10 min pompowania/20 chłodzenia).

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2011-11-23 22:35:48
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2011-11-23 22:11, Grejon pisze:

> [...]
    r-powietrza-i1942404110.html

    > Oczywiście musisz przestrzegać czasów chłodzenia podanych w instrukcji

    ile godzin trzeba liczyć na jedno koło?

  • 4. Data: 2011-11-23 22:51:34
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-23 22:35, Jasio pisze:

    r-powietrza-i1942404110.html

    > ile godzin trzeba liczyć na jedno koło?

    Jak ci się bardzo nudzi to jedną.

  • 5. Data: 2011-11-23 23:04:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "michu" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > planuje zakup kompresora do pompowania opon zasilanego z zapalniczki ...
    > czy macie jakies typy jaki model jakiego producenta i ile warto dac za
    > takie urzadzenie ? brac dowolny model w hipermarkecie lub norauto

    Tym to nawet rowera nie napompujesz, w każdym razie nie więcej niż raz.
    Poszukaj firmowych kompresorków wyjętych z samochodów, najlepiej na allegro.

  • 6. Data: 2011-11-23 23:12:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 21:35:48 +0000, Jasio <n...@o...pl> said:

    r-powietrza-i1942404110.html

    Oczywiście

    > ile godzin trzeba liczyć na jedno koło?

    "wydajnosc 35l/min"

    A teraz kalkulator i jazda...
    :-)

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-11-23 23:12:20
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-23 23:04, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "michu" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tym to nawet rowera nie napompujesz,

    Fakt, końcówka nie pasuje do wentyla. Mi się udało igiełkową końcówką do
    piłki :)

  • 8. Data: 2011-11-23 23:17:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Fakt, końcówka nie pasuje do wentyla.

    Bo się do roweru zakłada dętki z samochodowym wentylem.
    I problem znika.
    Również problem ze schodzeniem powietrza bez powodu.

    W ten sposób mój 30 letni kompresor służy jak złoto, głównie właśnie do
    rowerów.

  • 9. Data: 2011-11-23 23:55:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-11-2011 22:03, michu pisze:
> [...]
    > takie urzadzenie ? brac dowolny model w hipermarkecie lub norauto czy
    > tez warto kupic jakis lepszy model, a jesli tak to jaki i gdzie ...

    Ja bym zaryzykował taki:

    http://www.blackanddecker.pl/automotive/productdetai
    ls/catno/ASI200/
    B&D raczej badziewia nie robi, a na alledrogo sa po 150PLN.

    --
    Paweł

  • 10. Data: 2011-11-24 00:02:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin michu

> [...]
    > takie urzadzenie ? brac dowolny model w hipermarkecie lub norauto czy
    > tez warto kupic jakis lepszy model, a jesli tak to jaki i gdzie ...

    Prawdziwy mężczyzna pompuje swoje Dębice Frigo własnymi ustami!