  • 11. Data: 2016-01-04 19:33:10
    Temat: Re: Rosjanie zakładają swetry
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    >Nie wiem. Nie mam pojęcia o gazie. Pewnie tu się dowiem. Ten Duster
    >ma
    >zdaje się fabryczny gaz a odmówił współpracy. Nie daje się jeździć na
    >gazie. Chyba nie przełącza się. Powiedziałem tylko acha i uciekłem
    >szybko bo rozwiązuje problemy elektryczne a nie gazowe.

    Ale to jest problem elektryczny/niczny/komputerowy :-)

    Na benzynie dzialala ? To mozna jechac.

    Z praktyki - moj samochod do ok -15 na gazie jezdzil bez problemu i
    nawet na nim zapalal.
    Ponizej byl problem - potrafil zapalic, ale po minucie zgasl ... i juz
    nie chcial zapalic.

    A ze to byl gaznik - jak zapomnialem na koniec jazdy przelaczyc na
    benzyne, to w mrozny poranek z pustym gaznikiem byl problem z
    zapaleniem ... ale nowoczesny wtrysk nie ma tego problemu.

    J.

  • 12. Data: 2016-01-04 20:43:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 4 Jan 2016 17:40:27 +0100, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

> [...]
    > jak letnia mieszanka z duza iloscia butanu, a w zbiorniku -20, to moze
    > byc problem ... ale przeciez nie z praca na benzynie ...

    Pod warunkiem że w układzie glikol, a nie sama woda.

  • 13. Data: 2016-01-04 20:48:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 4 Jan 2016 18:00:44 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik b...@g...com ...

    > Chyba nie rozumiem tego posta...
    > Rozumiem jakby było 35 ale 15?

    Zależy kto ma samochód w jakim stanie ;)

  • 14. Data: 2016-01-04 22:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Zależy kto ma samochód w jakim stanie ;)

    No tak ale tam mowa o całym osiedlu.
    Jak miałem kiedys couriera ktory na liczniku miał prawie milion km to
    pomimo zamontowanej grzałki silnika i tak ledwo odpalał.
    No ale milion km robi swoje...

  • 15. Data: 2016-01-05 00:34:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 4 Jan 2016 21:00:59 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > No tak ale tam mowa o całym osiedlu.

    No takimi samochodami ludzie jeżdżą.

    Dopóki samochód jest się w stanie toczyć o własnych siłach do przodu, a
    właściciel zna kombinację czynności potrzebną do zrobienia tego, tak długo
    samochód jest sprawny i nie należy go naprawiać :)

    Gorzej jak przyjdzie mróz ;)

  • 16. Data: 2016-01-05 08:55:49
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sun, 3 Jan 2016 20:25:46 -0800 (PST)
    b...@g...com wrote:

    > Wczoraj rano jak odpaliłem swojego diesla (-15) połowa sąsiadów na parkingu
    klaskała, druga leciała z kablami...
    > Nowy aku 430 zeta, mina kolesi bezcenna.

    Urzekła mnie Twoja historia.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 17. Data: 2016-01-05 09:13:56
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2016-01-04 o 02:24, PiteR pisze:
    > -17.5st puste ulice jupi :)
    >

    > fpisujcie miasta

    Havana 25 stopni.

  • 18. Data: 2016-01-05 18:18:47
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2016-01-05 o 00:34, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > właściciel zna kombinację czynności potrzebną do zrobienia tego, tak długo
    > samochód jest sprawny i nie należy go naprawiać :)

    To jest chyba najlepsze podsumowanie tego- i przyszłych "mrozowych"
    topików ;-)

    Fakt faktem, że chyba średni-statystyczny wiek osobowego dizla jest
    znacząco mniejszy, niż osobowego benzyniaka (takie mam wrażenie patrząc
    na, słuchając i wąchając :p samochody sąsiadów.).

  • 19. Data: 2016-01-05 18:19:08
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2016-01-05 o 09:13, Diabełson pisze:

    > Havana 25 stopni.
    7/10 ;-)

  • 20. Data: 2016-01-05 19:11:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 5 Jan 2016 18:18:47 +0100, Scobowski napisał(a):

    > To jest chyba najlepsze podsumowanie tego- i przyszłych "mrozowych"
    > topików ;-)

    I nie tylko mrozowych.
    Dla mnie to niepojęte, ale zaskakująco wiele osób jeździ samochodem bardzo
    delikatnie, nie dlatego że szanują czy oszczędzają auto, a dlatego że są
    uzasadnione przesłanki za tym, że samochód by się rozleciał.

    > Fakt faktem, że chyba średni-statystyczny wiek osobowego dizla jest
    > znacząco mniejszy, niż osobowego benzyniaka (takie mam wrażenie patrząc
    > na, słuchając i wąchając :p samochody sąsiadów.).

    Wiek może tak, ale te diesle to pół miliona kilometrów zrobiły jeszcze w
    Niemczech ;)
    A benzyniaków sporo takich co to lat może więcej, ale służą do turlania się
    10km w tą i spowrotem po mieście do pracy.