  • 551. Data: 2014-06-18 12:40:49
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Myjk wydumał(a) w news:i3ul8y2y1oco.dlg@myjk.org :
    > Wed, 18 Jun 2014 00:15:24 +0200, MichaelData(R)
    > Nie pochuj, tylko nie potrafisz. Lama. :>

    Pff, Ty nawet czytac nie umiesz :D. Napisałem Ci to w poprzedniej
    odpowiedzi.

    BTW, cały czas czekam na wyjasnienie dlaczego na skrzyzowaniu/rondzie/SORO
    nie uznajesz w ogóle stosowania sie do art 22 a nawet ODWRACASZ jego
    znaczenie!

    Nie jestes Lama. Jesteś Łama-cz przepisów PORD!

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 552. Data: 2014-06-18 16:02:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Jun 2014 12:40:49 +0200, MichaelData(R)

    > Napisałem Ci to w poprzedniej odpowiedzi.

    Wybełkotałeś standardowo coś nie na temat, ponownie odnosząc się do swojej
    imaginacji niezgodnej z przepisami, tj. że jezdnia obwiedni ronda to
    niezalezna droga tworzaca na wjazdach i zjazdach skrzyżowania (w
    skrzyżowaniu). Przez co popieprzyłeś dalej całą resztę. Nic nowego.

    Więc zanim nie usiadziesz i nie wyznaczysz sobie obszaru skrzyżowania dla
    SORO i nie spróbujesz pojąć jakie to niesie ze sobą konsekwencje, to nie
    mamy o czym dyskutować. Szlus. :>

    > BTW, cały czas czekam na wyjasnienie dlaczego na
    > skrzyzowaniu/rondzie/SORO nie uznajesz *w* *ogóle*
    > stosowania sie do art 22 a nawet ODWRACASZ jego znaczenie!

    Bzdury mi przypisujesz. Nic takiego nie twierdziłem. Ale że czytać że
    zrozumieniem nie umiesz (albo nie chcesz), to masz właśnie notorycznie
    jakiś problem.

    Więc masz teraz dwa wyjścia: idź rysować obszar skrzyżowania i myśleć
    nad interpretacją takiego stanu, albo spadaj dalej prostować ronda.

    Ja tymczasem lecę się pomorświnować nad Morzem Czerwonym. :P
    BTW Jesteś taki kochany troll, że przyślę ci pocztówkę elektroniczną. ;>

    --
    Pozdor Myjk

  • 553. Data: 2014-06-24 00:37:12
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Myjk" wydumał(a) w wiadomości ID news:nemeacluwecn.dlg@myjk.org
> [...]
    > niezalezna droga tworzaca na wjazdach i zjazdach skrzyżowania (w
    > skrzyżowaniu). Przez co popieprzyłeś dalej całą resztę. Nic nowego.

    Pierdolisz.

> [...]

    > Bzdury mi przypisujesz. Nic takiego nie twierdziłem. Ale że czytać że
    > zrozumieniem nie umiesz (albo nie chcesz), to masz właśnie notorycznie

    Chuja prawda, mogę Cie zacytować, bo sam już nie wiesz co nabazgrałeś :] Mam tą
    przewagę, iż śledzę cały wątek i dla mnie NIE MA PROBLEMU. Ty go tworzysz i
    bronisz, nie uznając przepisów PORD. Masz cały czas przejebane i ...w sumie
    pojebane ale przycisk"głupota"...sorry, "kultura" działa :)

    > Więc masz teraz dwa wyjścia: idź rysować obszar skrzyżowania i myśleć
    > nad interpretacją takiego stanu, albo spadaj dalej prostować ronda.

    Jak narazie Ty je prostujesz swoimi "wizjami" olewając całkowicie PORD a w
    szczególności art 22, którego NIE POTRAIFSZ zdefiniować w jakimkolwiek stopniu do
    ZMIANY PASA RUCHU NA SORO :] Wymyślasz jakieś przecinające się LINIE, których nie
    ma i NIE DOTYCZY Cię C-12 w ogóle. Królujesz na SORO od wjazdu do zjazdu (tylko
    na "wprost") i pyszczysz wymyślając jakieś skrzyżowania w ruchu okrężnym. Ja bym
    ujął, że należy Ci przyjebać w prawe drzwi ale musisz podać miejsce&czas to
    przyjebię. Wezwiesz policję i pokozaczysz. Obiecuję że porobię fotki sytuacyjne i
    upublicznię :]

    > Ja tymczasem lecę się pomorświnować nad Morzem Czerwonym. :P

    Może Ci ultrafiolet naświetli czaszkę i rozmum zakiełkuje... ale wątpię :)

    > BTW Jesteś taki kochany troll, że przyślę ci pocztówkę elektroniczną. ;>
    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR(R)(TM)

  • 554. Data: 2014-06-24 11:06:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 17 Jun 2014 18:05:04 +0200, w <1lymef0fwk2b1$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Tue, 17 Jun 2014 15:23:24 +0200, r...@k...pl

    > Była!

    Nie, nie było, niestety -- było kluczenie.
    No więc?

  • 555. Data: 2014-06-24 11:08:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 17 Jun 2014 18:04:20 +0200, w <1g4dnr0p63sbm$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Tue, 17 Jun 2014 15:26:44 +0200, r...@k...pl

    > Jeździjcie. Rondoprostowaczom wolno!

    Uuu, zabrakło argumentów, dlatego reszta wycięta :)

  • 556. Data: 2014-12-03 10:02:21
    Temat: Re: Rondo .. linia ciągła.
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    > Tue, 27 May 2014 00:16:08 +0200, MichaelData(R)

    > Pomijam naturalnie sens stosowania linii
    > ciagłych na takich skrzyżowaniach -- z czego słynie np. krakowski Dworak,
    > do tego pędzlując je w miejscach ZJAZDÓW ze skrzyżowania (sic!).
    > Pozdor Myjk

    Gdybyś chciał słyszeć co mówi Dworak to byś wiedział jaki jest sens.
    Linia ciągła jest dla debili którzy zjeżdżają z ronda z pasa wewnętrznego.
    Linia ciągła ma pokazać tym debilom, że tak nie wolno
    i zmusić ich do objechania ronda.

  • 557. Data: 2014-12-03 18:06:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 3 Dec 2014 10:02:21 +0100, Jankol

    > Linia ciągła jest dla debili którzy zjeżdżają
    > z ronda z pasa wewnętrznego.

    Można zjeżdżać, to zjeżdżają. Rondoprostowacz żeby ten ruch utrudnić,
    pędzluje linie które to uniemożliwiają, policję napuszcza i jeszcze z
    kamerką się ustawia żeby nakręcić soie program.

    > Linia ciągła ma pokazać tym debilom, że tak nie wolno
    > i zmusić ich do objechania ronda.

    Oczywiście! Po co zjechać ze skrzyzowania jak człowiek,
    skoro można się po nim pokręcić. I kto tu jest debilem...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 558. Data: 2014-12-06 18:47:37
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    > Wed, 3 Dec 2014 10:02:21 +0100, Jankol

    > Można zjeżdżać, to zjeżdżają.

    I powodują wypadki.
    Fakt, można zjeżdżać, muru nie ma.

    > Rondoprostowacz żeby ten ruch utrudnić,
    > pędzluje linie które to uniemożliwiają, policję napuszcza i jeszcze z
    > kamerką się ustawia żeby nakręcić soie program.

    Wszystko po to aby było mniej wypadków, ale debile i tak tego nie zrozumieją.
    Ich to trzeba ostro po kieszeni walić.

    > Oczywiście! Po co zjechać ze skrzyzowania jak człowiek,
    > skoro można się po nim pokręcić. I kto tu jest debilem...
    > Myjk

    Debilem jest ten kto nie umie zjechać z ronda zgodnie z PoRD
    i dla takiego trzeba malować linię ciągłą, bo dla normalnego
    kierowcy linia ciągła w tym miejscu nie jest potrzebna.

  • 559. Data: 2014-12-06 21:29:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Wed, 3 Dec 2014 10:02:21 +0100, Jankol

    > Można zjeżdżać, to zjeżdżają.

    można ale nie wolno

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 560. Data: 2014-12-07 18:13:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 6 Dec 2014 18:47:37 +0100, Jankol

    > I powodują wypadki.

    Nie spowodowałem żadnego wypadku, a jeżdżę w ten sposób od lat. Inna
    sprawa, że bacznie uważam na debili, co na skrzyżowaniu z prawego pasa w
    lewo skręcają i niewiedzących co oznacza znak A-7 przed skrzyżowaniem.

    > Fakt, można zjeżdżać, muru nie ma.

    No to jak można zjeżdżać, to jakim trzeba być debilem żeby w tym miejscu
    linie ciąłą malować? Trzeba być zadeklarowanym rondoprostowaczem, po
    prostu.

    > Wszystko po to aby było mniej wypadków, ale debile i tak
    > tego nie zrozumieją. Ich to trzeba ostro po kieszeni walić.

    Debile to nie potrafią czytać tego co w PORD napisane i muszą sobie
    dorabiać żeby przejechać skrzyżowanie. Więc będą truć o jezdni
    jednokierunkowej, skrętach w prawo i takich tam innych dziwnych rzeczach. I
    to wszystko na jednym i tym samym skrzyżowaniu. Wprost genialne.

    > Debilem jest ten kto nie umie zjechać z ronda zgodnie z PoRD

    Nie z ronda, tylko ze skrzyżowania. Debilem jest ten, kto rozgranicza
    skrzyżowania na RONDA i buduje dla nich teorie, które nie są opisane w
    PORD. Czyli rondoprostowacze.

    > i dla takiego trzeba malować linię ciągłą, bo dla normalnego
    > kierowcy linia ciągła w tym miejscu nie jest potrzebna.

    Linie maluje w Krakowie zadeklarowany rondoprostowacz Dworak, dla ochrony
    kolegów rondoprostowaczy (wielu wychowanych przez siebie), co się lubią
    kręcić po skrzyżowaniu w kółko, bo przecież skoro się da to można się
    kręcić, którzy stwarzają bezsensownie punkty kolizyjne. Jakby umieli
    jeździć, to by takich problemów nie było. Że są samolubnymi debilami, to
    trzeba im w tym pomagać liniami ciągłymi.

    --
    Pozdor
    Myjk