  • 461. Data: 2014-06-11 11:26:38
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 11 Jun 2014 09:39:38 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Wiem jak mam jechać. Ostrożnie, żeby nie doprowadzić do kolizji na błędnie
    > oznakowanym skrzyżowaniu.

    Sam jesteś błędnie oznakowany :)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 462. Data: 2014-06-11 11:27:27
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 11 Jun 2014 09:22:34 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > No, takie urojone.

    Ale wiesz, że to śmieszy już tylko ciebie?

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 463. Data: 2014-06-11 11:36:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Jun 2014 11:43:13 +0200, szerszen

    > Co nie zmienia postaci rzeczy, że na końcu
    > patrzy jakie przepisy zostały pogwałcone.

    No przecież to jasne i oczywiste że cały czas patrzy na wszystkie elementy,
    a nie tylko tam gdzie mu szerszeń wskaże.

    > Już to omawialiśmy, nijak nie pasuje niestety.

    Tobie nie pasuje, bo jesteś rondoprostowaczem i nie widzisz w rondzie
    skrzyżowania, tylko jakąś urojoną drogę i równie urojony zestaw skrzyżowań.
    Do tego masz urojone pierwszeństwo na zjeździe.

    > Nadal nie potrafisz tego podeprzeć żadnym przepisem.

    Potrafię, i przepisy dostałeś.
    Że tobie akurat nie pasuje, albo przekazu nie rozumiesz, to już inna bajka.

    > Zabrania zabijać.

    Wskaż ten przepis.

    > Znajdź teraz przepis zabraniający jazdy do okoła ronda więcej niż raz.

    Art. 3. i 22.

    > Tylko kiedy ten z Mitsu wjeżdżał, a nie kiedy ten BMW zjeżdżał. Zrozum to
    > wreszcie, inny mawer, w innym miejscu po pokonaniu 1/4 ronda.

    Tak, inny manewr na urojonym skrzyżowaniu.

    > No i ustąpił. przecież to nie BMW wjechało w Mitsu, tylko na odwrót. BMW
    > znajdowało się z przodu, i zajechało drogę Mitsu podczas innego manewru.
    > Nie zaklinaj rzeczywistości.

    Tak, ustąpił na urojonym wjeździe a potem miał mieć ustąpione ne urojonym
    wyjeździe. Jeszcze coś ciekawego ci się uroiło po drodze i chciałby się tym
    podzielić?

    > Nie, to ty masz problem z poparciem swojej teorii przpiesami i jej
    > uniwersalnoscią niezależnie od wielkości ronda ;)

    Uroiło ci się, że mam jakiś problem.

    > Ale jeden nijak do tego nie pasuje, chyba że jest tam jakiś
    > domniemany/urojony punkt, który widzisz tylko ty, a drugi jest dowodem
    > na to, że przepisy złamał kierowca BMW czym doprowadził do kolizji.

    Pasuje, chyba ze ktoś sobie uroi że jedno skrzyżowanie to w rzeczywistości
    jakaś urojona droga z zestawem urojonych skrzyżowań.

    > To czemu z pogwałceniem dwukrotnym Art 22?

    Dowiesz się, jak skręcisz w lewo z prawego pasa na skrzyżowaniu z
    "urojonymi" pasami dla innego kierunku.

    > Ależ jeżdzę tam od czasu do czasu i nie widze problemu, aby poruszać się
    > zgodnie z przepisami i znakami poziomymi, nie wiem w czym tkwi tówj
    > problem.

    Widzę że nie wiesz, bo nie masz zaropiałe krowie oczy.

    > Jeśli tam masz problem, to na zjeździe z S8 przy Puławskiej
    > zginiesz marnie.

    Widzisz tam jakieś urojone zestawy skrzyżowań?

    > Ale zdajesz sobie zsprawę z tego, że po pokonaniu 1/4 ronda, to obaj byli na
    skrzyzowaniu?

    W tym jeden z nich miał pierwszeństwo na tym skrzyżowaniu.
    Był nim kierowca BMW a nie kierowca Mitsubishi.

    > A le co to ma do rzeczy w kwestii wykonywania manewrów?

    Trudno jest wykonywać urojony manewr na urojonym skrzyżowaniu.

    > Na rondzie można
    > wykonać wiele manewrów a podczas ich wykonywania należy przestrzegać
    > wszystkich przepisów, w tym, a własciwie przedewszystkim Art. 22.

    Co najmniej tysiuncpińćset urojonych manewrów.

    > Nie, bo sie na nie wjeżdża, zajmuje pas.

    Zapomniałeś dodać, żę jest to urojony pas. Zajmuje urojony pas i ma urojone
    pierwszeństwo przy urojonym skrzyżowaniu. Dobre.

    > No i to zrobił, podczas wjazdu kolizja nie nastapiła.

    Bo na wjeździe jest kolejne urojone skrzyżowanie, a przy wyjeździe kolejne
    urojone skrzyżowanie, toteż można wykonywać urojone manewry.

    > Co nie zrozumie to dopowie.

    Oraz nie odpowiada na pytania.

    > A gdzie to wyczytałeś drogi Watsonie. Ja
    > tylko zaprzeczam, twojej teori że jakieś domniemane pasy mają
    > pierwszenstwo nad tymi realnymi, wyznaczonymi i wymalowanymi.

    Już nie urojone? No i cały misterny plan...

    --
    Pozdor Myjk

  • 464. Data: 2014-06-11 11:37:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jun 2014 11:26:38 +0200, szerszen

    > Sam jesteś błędnie oznakowany :)

    Aha, czyli nadal obrona Częstochowy pt. złe oznakowanie dróg jest dobre, bo
    tylko wtedy pasuje szerszeniowi do jego jazdy. :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 465. Data: 2014-06-11 11:38:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jun 2014 11:25:27 +0200, szerszen

    > Urojenia to ty masz, ale to już wiemy.

    Jeśli chodzi o jakieś zestawy skrzyżowań na rondzie, to mogą to być tylko i
    wyłącznie urojenia.

    --
    Pozdor Myjk

  • 466. Data: 2014-06-11 11:39:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jun 2014 11:27:27 +0200, szerszen

    > Ale wiesz, że to śmieszy już tylko ciebie?

    Twoje urojenia? Śmieszą mnie, owszem.

    --
    Pozdor Myjk

  • 467. Data: 2014-06-11 13:21:30
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 11 Jun 2014 11:37:13 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Aha, czyli nadal obrona Częstochowy pt. złe oznakowanie dróg jest dobre, bo
    > tylko wtedy pasuje szerszeniowi do jego jazdy. :>

    Dokładnie na odwrót, to ty twierdzisz że wszystko co nie pasuje do twojej teorii jest
    złe i błędnie oznakowane.

    Nie zastanawia cię to, ze między innymi moja interpretacja przepisów ma zastosowanie
    do każdej sytuacji, kadej wielkości ronda czy placu oznakowanego C12, a twoja
    interpretacja "ma zastosowanie" tylko i wyłącznie do niezbyt dużych, głównie
    osiedlowych rond, a wszystkie wikesze są według ciebie po prostu źle oznakowane. Nie
    ma również zastosowania do placów oznaczonych C12, mimo iż definicja prawna tgo
    znaku, jak najbardziej umożliwia takie oznakowanie?

    Nawet przez chwilę cię to nie zastanowiło?

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 468. Data: 2014-06-11 13:36:52
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 11 Jun 2014 11:36:02 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Tobie nie pasuje, bo jesteś rondoprostowaczem i nie widzisz w rondzie
    > skrzyżowania, tylko jakąś urojoną drogę i równie urojony zestaw skrzyżowań.

    To tobie nie pasuje, bo jak już to wielokrotnie uzgodniliśmy, twoja teoria nie trzyma
    się kupy jeśli rondo jest większe, albo co gorsza jest to plac.

    > Do tego masz urojone pierwszeństwo na zjeździe.

    ???
    Upał ci szkodzi, przecież to ty twierdzisz że zjeżdżające z ronda BMW miało
    pierwszeństwo jakby to było rondo turbinowe. Więc nie wtykaj mi w paluchy swoich
    urojonych tez.

    > Potrafię, i przepisy dostałeś.

    Szkoda tylko że nijak nie pasują :)

    > Że tobie akurat nie pasuje, albo przekazu nie rozumiesz, to już inna bajka.

    No niestety w przeciwieństwie do ciebie posługuje się realnymi, nie urojonymi
    przepisami.

    > Art. 3. i 22.

    No to teraz uzasadnij które znamiona tych artykułów wyczerpuje jazda po rondzie w
    koło?

    > Tak, inny manewr na urojonym skrzyżowaniu.

    Inny manewr na jak najbardziej realnym rondzie.

    > Tak, ustąpił na urojonym wjeździe a potem miał mieć ustąpione ne urojonym
    > wyjeździe. Jeszcze coś ciekawego ci się uroiło po drodze i chciałby się tym
    > podzielić?

    Zmocz głowę, bo zwoje ci się przegrzewają.

    > Dowiesz się, jak skręcisz w lewo z prawego pasa na skrzyżowaniu z
    > "urojonymi" pasami dla innego kierunku.

    Zaczynam się o ciebie martwić.

    > Widzę że nie wiesz, bo nie masz zaropiałe krowie oczy.

    A może jednak potrafię poruszać się po drogach.

    > Widzisz tam jakieś urojone zestawy skrzyżowań?

    Widzę tam mnóstwo krzyżujących się lini przerywanych, w twoim wypadku jak dojdą u
    ciebie jeszcze te urojone, to będzie katastrofa. :)

    > W tym jeden z nich miał pierwszeństwo na tym skrzyżowaniu.

    Tak, miał pierwszeńśto przed wjeżdzającym, a nie tym co już na skrzyżowaniu jest,
    pojmujesz, czy nadal nie?
    Pewnie pojmujesz, dlatego tak bronisz się przed powiedzeniem, co by było, jakby
    kolizja nastąpiła jeden zjazd dalej.

    > Był nim kierowca BMW a nie kierowca Mitsubishi.

    Zjazd wcześniej tak. Na tym zjeździe już nie, Mistubishi nie było już wjeżdżającym.

    > Trudno jest wykonywać urojony manewr na urojonym skrzyżowaniu.

    Ale to był bardzo konkretny i realny manewr, bo doprowadził do kolizji.

    > Co najmniej tysiuncpińćset urojonych manewrów.

    Oj bogatą masz wyobraźnię.

    > Zapomniałeś dodać, żę jest to urojony pas. Zajmuje urojony pas i ma urojone
    > pierwszeństwo przy urojonym skrzyżowaniu. Dobre.

    Zaczynsz tracić kontakt z rzeczywistością.

    > Bo na wjeździe jest kolejne urojone skrzyżowanie, a przy wyjeździe kolejne
    > urojone skrzyżowanie, toteż można wykonywać urojone manewry.

    Na rondo sie wjeżdża i z niego zjeżdża to powszechnie znany fakt.

    > Już nie urojone? No i cały misterny plan...

    Urojone to były twoje pasy, ja od początku pisałem o wyznaczonych i nie.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 469. Data: 2014-06-11 14:06:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jun 2014 13:36:52 +0200, szerszen

    > To tobie nie pasuje, bo jak już to wielokrotnie uzgodniliśmy, twoja
    > teoria nie trzyma się kupy jeśli rondo jest większe, albo co gorsza jest
    > to plac.

    Znowu uroiłeś sobie coś.

    > ??? Upał ci szkodzi,

    Nic ci do mojej higieny -- ale i tak mam klimatyzację. :P

    > przecież to ty twierdzisz
    > że zjeżdżające z ronda BMW miało pierwszeństwo
    > jakby to było rondo turbinowe. Więc nie wtykaj
    > mi w paluchy swoich urojonych tez.

    Nie, to ty twierdzisz że Mitsu miało urojone pierwszeństwo na tym urojonym
    skrzyżowaniu czy tam zjeździe, więc się już nie migaj jak zwykły gibon. To
    twoja urojona teza a nie moja.

    > Szkoda tylko że nijak nie pasują :)

    Nie pasują do twojej urojonej drogi, twoich urojonych manerwrów i urojonych
    skrzyżowań.

    > No niestety w przeciwieństwie do ciebie posługuje się realnymi, nie urojonymi
    przepisami.

    Ja też realnymi, ale w przeciwieństwie do ciebie nie stosuję ich na
    urojonych drogach, urojonych skrzyżowaniach i w związku z tym nie odnoszę
    do urojonych manewrów.

    > No to teraz uzasadnij które znamiona tych artykułów wyczerpuje jazda po rondzie w
    koło?

    Cały czas te same. Nie te co sobie uroisz.

    > Inny manewr na jak najbardziej realnym rondzie.

    Czyli na rondzie masz swoją oddzielną urojoną drogę, droga ta tworzy
    urojone skrzyżowania i na nich wykonujesz urojone manewry. Wszystko jasne.

    > Zmocz głowę, bo zwoje ci się przegrzewają.

    Chcesz się ze mną podzielić urojonym zmoczeniem głowy? Bezsensu.

    > Zaczynam się o ciebie martwić.

    Znaczy o ciebie?

    > A może jednak potrafię poruszać się po drogach.

    Znowu coś sobie uroiłeś.

    > Widzę tam mnóstwo krzyżujących się lini przerywanych,
    > w twoim wypadku jak dojdą u ciebie jeszcze te urojone,
    > to będzie katastrofa. :)

    Nieźle to sobie uroiłeś.

    > Tak, miał pierwszeńśto przed wjeżdzającym, a nie tym co już
    > na skrzyżowaniu jest, pojmujesz, czy nadal nie?

    Podobno nie lubisz się powtarzać? Widać znowu coś sobie uroiłeś.

    > Pewnie pojmujesz, dlatego tak bronisz się przed powiedzeniem,
    > co by było, jakby kolizja nastąpiła jeden zjazd dalej.

    Ponieważ sobie uroiłeś kolizję jeden zjazd dalej.

    > Zjazd wcześniej tak. Na tym zjeździe już nie, Mistubishi nie było już wjeżdżającym.

    Na jednym zjeździe tak, na innym nie. Twoja urojona teoria się kupy nie
    trzyma.

    > Ale to był bardzo konkretny i realny manewr, bo doprowadził do kolizji.

    Za sprawą urojonego manewru Mitsu. Zgoda.

    > Oj bogatą masz wyobraźnię.

    Ojtam, z pewnością się da spełnić twój warunek. Wystarczy sobie uroić
    tysiącpięćset, zgodnych z urojonymi przepisami, okrążeń po rondzie. Nic
    trudnego, spróbuj sam a przekonasz się, że nie poczujesz różnicy.

    > Zaczynsz tracić kontakt z rzeczywistością.

    Wziąłem sobie dobry przykład -- ale tylko udaję w przeciwieństwie do
    ciebie.

    > Na rondo sie wjeżdża i z niego zjeżdża to powszechnie znany fakt.

    Oczywiście. Przejeżdżając skrzyżowanie z pomocą jednego manewru. Ty masz
    min. trzy urojone manewry na trzech urojonych elementach jednego
    nieurojonego elementu drogi.

    > Urojone to były twoje pasy, ja od początku pisałem o wyznaczonych i nie.

    To były twoje urojone pasy, sam o nich pisałeś. Teraz się przemieniły. Oj
    nie trzyma się kupy ta twoja teoria, nie trzyma.

    --
    Pozdor Myjk

  • 470. Data: 2014-06-11 15:50:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jun 2014 13:21:30 +0200, szerszen

    > Dokładnie na odwrót, to ty twierdzisz że wszystko co nie pasuje do
    > twojej teorii jest złe i błędnie oznakowane.

    Ty dalej będziesz twierdzić, że oznakowanie zaprezentowane przez twojego
    gargamela, klakierze, jest prawidłowe i w ogóle nie ma związku z ruchem po
    tym skrzyżowaniu?

    To czekam aż sypniesz kolejnym przykładem z rękawa w celu wyjaśnienia jazdy
    po rondzie, na które są trzy wjazdy, siedem zjazdów, każdy wjazd ma cztery
    pasy, obwiednia ma dwa pasy ruchu, każdy z pasów oddziela podwójna liniia
    ciągła, łącznie z linią gdzie normalnie jest P-13 czy P-14, a rondo jest
    okrążone morzem z pięciu stron świata. :> Przecież może być taka sytuacja w
    twoich urojeniach i przepisom nic do tego a przejechać zgodnie z twoimi
    "uniwersalnymi" przepisami przecież można!

    > Nie zastanawia cię to, ze między innymi moja interpretacja przepisów

    Nie zastanawia mnie interpretacja w stosunku do miejsc, które przepisy o
    znakowaniu, a w związku z tym także ruchu, u SAMEJ PODSTAWY łamią. Ale
    widzę, że twoje urojenia cały świat ci przesłaniają i dalej masz zamiar,
    wraz ze swoim gargamelem, się kurczowo trzymać.

    > Nawet przez chwilę cię to nie zastanowiło?

    Zastanowiło mnie to zanim nauczyłeś się czytać ze zrozumieniem i dlatego
    już nie myśle w taki sposób jak ty.

    --
    Pozdor Myjk