  • 471. Data: 2014-06-11 15:59:23
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 11 Jun 2014 15:50:50 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Ty dalej będziesz twierdzić, że oznakowanie zaprezentowane przez twojego
    > gargamela, klakierze, jest prawidłowe i w ogóle nie ma związku z ruchem po
    > tym skrzyżowaniu?

    Przypomne jedynie definicje C12.

    > Nie zastanawia mnie interpretacja w stosunku do miejsc, które przepisy o
    > znakowaniu, a w związku z tym także ruchu, u SAMEJ PODSTAWY łamią.

    Oczywiście, szkoda tylko że nie zwracasz drobnej uwagi na fakt, że nawet zakłądając
    błędne oznakowanie, to jazda według mojej interpretacji nadal jest bezproblemowa i
    bezpieczna, a według twojej jest delikatnie mówiąc kolizyjna.

    > Zastanowiło mnie to zanim nauczyłeś się czytać ze zrozumieniem i dlatego
    > już nie myśle w taki sposób jak ty.

    Widać u ciebie czytanie i myślenia poszło w złym kierunku. Myjku, nie idź tą drogą.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 472. Data: 2014-06-11 16:08:24
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 11 Jun 2014 14:06:20 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Znowu uroiłeś sobie coś.

    Tak, tak, lekarż kazał przytakiwać.

    > Nie, to ty twierdzisz że Mitsu miało urojone pierwszeństwo na tym urojonym
    > skrzyżowaniu czy tam zjeździe, więc się już nie migaj jak zwykły gibon.

    Ale to nie Mitsu próbowało zjechac z Ronda. Jeśli ty po tylu dniach pisania nie
    kumasz jak te samochody sie poruszały, to nie dziwię się że nie możemy się dogadać.
    Moze poproś kogoś aby przeczytał ci artukuł i go rozrysował na karteczce.

    > Ja też realnymi, ale w przeciwieństwie do ciebie nie stosuję ich na
    > urojonych drogach, urojonych skrzyżowaniach i w związku z tym nie odnoszę
    > do urojonych manewrów.

    Nie wiem gdzie je stosujesz, ale mam nadzieje że daleko odemnie, choć jak widzę
    poruszasz się po Wawie, więc cholera wie, może kiedyś spróbujesz mi wykręcić podobny
    numer jak to BMW.

    > Cały czas te same. Nie te co sobie uroisz.

    No więc które, pokaż że wogóle zrozumiałeś te artykuły i potrafisz je jakoś dopasować
    do swojej tezy.

    > Czyli na rondzie masz swoją oddzielną urojoną drogę,

    Masz dwa pasy, i zmieniając je musisz się zastosować do Art 22. czego nie rozumiesz?

    > Na jednym zjeździe tak, na innym nie. Twoja urojona teoria się kupy nie
    > trzyma.

    Mam coraz bardziej nieodparte wrażenie graniczące z pewnością, że jesteś jakimś
    pryszczetym 20sto latkiem o mentalności gimnazjalisty.

    > Za sprawą urojonego manewru Mitsu.

    Mitsu poruszało się prawidłowo swoim pasem, postaraj się bardziej.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 473. Data: 2014-06-11 23:28:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-06-11 08:40, Myjk pisze:

    > W twoim poprzednim poście, gdzie prowadziłeś jakiś wymyślony przez siebie
    > dialog,

    nie wymyślony. Tak mniej więcej wygląda dyskusja z tobą

  • 474. Data: 2014-06-11 23:29:49
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-06-11 08:42, Myjk pisze:

    > Oczywiście. Jaki ty biedny. Poszukaj w wątku (w tym i poprzednim),
    > podawałem nie tylko tobie, ale także Gotfrydowi.

    sam ten wątek ma pierdyliard postów, może jednak podasz mi gdzie mam
    zajrzeć?

  • 475. Data: 2014-06-11 23:32:25
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-06-11 08:48, Myjk pisze:

> [...]
    >>> https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.samochody/WP
    7nJY8fp5o/HHu7oaPPf8kJ
    > Nie wiem co jest w ślicznego w tym, że próbujesz budować teorię ruchu po
    > rondzie, a pół roku temu nawet nie potrafiłeś poprawnie nazwać ronda. Mnie
    > wcale nie bawi, że muszę z tobą dzielić drogę.

    nie ma czegoś takiego jak rondo. Jest soro! Ludzie! Uczę myjka czym są
    skrzyżowania! Nie bawi Was, że dzielicie z nim drogi?

    > Ty, wcale. Po raz kolejny zadajesz pytanie, na które odpowiedź już padła.
    > Więc zwyczajnie usiądź, skup się, i przeczytaj.

    No dalej, co ci szkodzi odpowiedzieć na to pytanie?

  • 476. Data: 2014-06-12 07:44:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jun 2014 16:08:24 +0200, szerszen

    > Ale to nie Mitsu próbowało zjechac z Ronda.

    Nie próbowało, tylko przejeżdżało przez skrzyżowanie i miało pierwszeństwo.
    Nic dziwnego że nie można się z tobą dogadać od tylu dni, skoro nadal
    widzisz tam urojone skrzyżowania i urojone manewry.

    > Nie wiem gdzie je stosujesz

    W ogóle mało wiesz.

    > No więc które, pokaż że wogóle zrozumiałeś te artykuły i potrafisz je
    > jakoś dopasować do swojej tezy.

    Znowu? Cofnij się do poprzednich postów i zwyczajnie przeczytaj.

    > Masz dwa pasy, i zmieniając je musisz się zastosować
    > do Art 22. czego nie rozumiesz?

    Wszystko rozumiem, dwa pasy, jak jest zmiana pasa to trzeba ustąpić. Nie
    trzeba ustępować jak się przecina pasy na skrzyżowaniu wyznaczone dla
    innego kierunku i z definicji ma się pierwszeństwo ruchu na skrzyżowaniu.
    Że jesteś rondoprostowaczem samolubem, to tego nie pojmiesz nawet jakby ci
    to rozrysować na karteczce.

    > Mam coraz bardziej nieodparte wrażenie graniczące z pewnością, że jesteś
    > jakimś pryszczetym 20sto latkiem o mentalności gimnazjalisty.

    Ja tylko kopiuję twój sposób "dyskusji".
    Więc mi tak mocno nie schlebiaj. ROTFL

    > Mitsu poruszało się prawidłowo swoim pasem, postaraj się bardziej.

    Zapomniałeś dodać, że było na urojonym skrzyzowaniu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 477. Data: 2014-06-12 08:08:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jun 2014 15:59:23 +0200, szerszen

    > Przypomne jedynie definicje C12.

    ROTFL Czemu chcesz stosować definicję C-12 na skrzyżowaniu plamy? Przecież
    tam nie ma an wyspy ani znaku C-12. Znowu sobie uroiłeś coś czego nie ma?

    Poza tym wyciąłeś zamiast się samodzielnie odnieść do swojego urojonego
    przykładu, więc wyjaśnij jazdę po rondzie, na które są trzy wjazdy, siedem
    zjazdów, każdy wjazd ma cztery pasy, obwiednia ma dwa pasy ruchu, każdy z
    pasów oddziela podwójna liniia ciągła, łącznie z linią gdzie normalnie jest
    P-13 czy P-14, a rondo jest okrążone morzem z pięciu stron świata. :>

    Czekam.

    > Oczywiście,

    To po co było tyle jałowego pieprzenia? Tak trudno się skupić na
    przepisach, że musisz iść, razem z plamą, w takie absurdy by udowodnić
    swoje racje?

    > szkoda tylko że nie zwracasz drobnej uwagi na fakt,
    > że nawet zakłądając błędne oznakowanie,

    Drobnej uwagi. Źle oznakowane skrzyżowanie, albo źle wybudowana droga to
    DROBNA UWAGA. Nic dziwnego, że trzeba jeździć po bohomazach, skoro takim
    jak ty nie robi to żadnej różnicy.

    > to jazda według mojej interpretacji
    > nadal jest bezproblemowa i bezpieczna,

    My natomiast dyskutujemy (przynajmniej ja próbuję) o jeździe zgodnej z
    przepisami, a nie o teorii jak używać przepisów by nie doprowadzić do
    kolizji na bohomazach.

    > a według twojej jest delikatnie mówiąc kolizyjna.

    Taaaa, bo zawsze jak się należycie ustawia do manewru i ustępuje
    pierwszeństwa pojazdowi który to pierwszeńśtwo akurat posiada to są kolizje
    aż tylko wióry lecą!

    Co tam znowu brzęczysz?

    --
    Pozdor Myjk

  • 478. Data: 2014-06-12 08:17:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jun 2014 23:28:46 +0200, PlaMa

    > nie wymyślony. Tak mniej więcej wygląda dyskusja z tobą

    To może zamiast stosować, jak to masz standardowo w każdej dyskusji, metodę
    MNIEJ więcej skupisz się na tym zdecydowanie WIĘCEJ i przestaniesz
    konfabulować?

    --
    Pozdor Myjk

  • 479. Data: 2014-06-12 08:21:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jun 2014 23:29:49 +0200, PlaMa

    > sam ten wątek ma pierdyliard postów

    Co to mnie obchodzi, że sobie nie możesz poradzić?

    > może jednak podasz mi gdzie mam zajrzeć?

    LENIU PATENTOWANY, weź się w końcu w garść. Ja nie jestem twoim służącym.
    Albo bierzesz udział w dyskusji i czytasz co się pisze w wątku, albo spadaj
    na drzewo.

    --
    Pozdor Myjk

  • 480. Data: 2014-06-12 08:26:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jun 2014 23:32:25 +0200, PlaMa

    > nie ma czegoś takiego jak rondo. Jest soro!

    Ślicznie plama. Robicie postępy!

    > No dalej, co ci szkodzi odpowiedzieć na to pytanie?

    Mam odpowiadać takiemu leniowi patentowemu jak ty? Przecież to i tak nic
    nie da, bo czytasz wyrywkowo i połowę z odpowiedzi pominiesz a resztę
    dopiszesz od siebie w jakimś super "mniej więcej" dialogu.

    --
    Pozdor Myjk