  • 401. Data: 2016-02-26 20:14:13
    Temat: Re: Rondo - zawracanie
    Od: masti <g...@t...hell>

    szerszen wrote:

    > Tak zwany 3 rodzaj prawdy. Od kiedy to zestaw tych znaków organizuje Ci ruch na
    skrzyżowaniu?
    > Jak dobrze poszukam to znajdę takie "rondo" bez innych znaków pionowych, na którym
    zgodnie z przepisami nie pojedziesz dookoła prawym pasem.

    poprosze o przykład ronda z ciągłym pasem dookoła, którego mi nie wolno
    objechać.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 402. Data: 2016-02-26 20:15:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

> [...]
    > wpuszczając tych z rozbiegówki, mimo że lewy ma wolny albo pojedzie
    > prawym pasem dookoła ronda, czy będzie stał jak cielę na prawym pasie
    > przed skrzyżowaniem jadąc prosto, mając w dupie prawostrzałkowców.
    > Wydaje mi się, że rozsądnym ludziom nie trzeba tego tłumaczyć. Tobie
    > trzeba? No to sorry, ale mało kumaty jesteś. Albo raczej dajesz, bo aż
    > tak głupi przecież nie jesteś. Bo nie jesteś głupkiem, prawda? W sumie
    > mulaste ruszanie ze świateł bo ja zdążę też wprost przepisów nie
    > narusza, ale powód do dumy to chyba nie jest?

    a skąd nagle wziąłeś suwak i kulturę jazdy?
    mowa była o pasach na rondzie i autostradzie.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 403. Data: 2016-02-26 20:16:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    szerszen wrote:

    > Na takiej, że blokujesz zjazd z C12 temu z zewnętrznego pasa, zmniejszasz w ten
    sposób płynność ruchu.

    miała być podstawa do utrudniania ruchu a nie do zmniejszania świętej
    przepustowości

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 404. Data: 2016-02-26 20:29:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 26.02.2016 20:15, masti wrote:

    > a skąd nagle wziąłeś suwak i kulturę jazdy?
    > mowa była o pasach na rondzie i autostradzie.

    Stąd, że pytasz czemu jeżdzenie dookoła na rondzie zewnętrznym pasem
    jest brakiem kultury.

    Shrek.

  • 405. Data: 2016-02-26 20:36:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Stąd, że pytasz czemu jeżdzenie dookoła na rondzie zewnętrznym pasem
    > jest brakiem kultury.

    mówisz, zę jeżdżenie wokół ronda gdy nikomu to nie przeszkadza jest
    brakiem kultury? ciekawe.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 406. Data: 2016-02-26 21:41:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 26.02.2016 20:36, masti wrote:

    > mówisz, zę jeżdżenie wokół ronda gdy nikomu to nie przeszkadza jest
    > brakiem kultury? ciekawe.

    Przeszkadza tym, co chcą wjechać na rondo. Przestań udawać idiotę.

    Shrek.

  • 407. Data: 2016-02-26 21:51:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Przeszkadza tym, co chcą wjechać na rondo. Przestań udawać idiotę.

    ale umiesz czytać?
    "gdy nikomu to nie przeszkadza"

    W twoim poście, na który odpowiadałem nie było warunku przeszkadzania
    więc?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 408. Data: 2016-02-26 21:53:40
    Od: "Lucenty" <n...@g...pl>

    "Lucenty" <n...@g...pl> wrote:

> [...]

    Jak dobrze poszukam to znajdę takie "rondo" bez innych znaków pionowych, na
    którym zgodnie z przepisami nie pojedziesz dookoła prawym pasem.

    szerszeń
    ============

    Szerszeń, błagam ! Przed wysłaniem naprawdę dawaj te swoje posty
    do zaakceptowania komus mądrzejszemu.
    Czy ja muszę uczyć cię podstaw ?
    Sprawdź sobie co oznacza C-12.
    Nie ośmieszaj się. Wynalazłeś rondo na którym nie można jechać dookoła
    prawym pasem i to jak sam zaznaczyłeś rondo oznakowane tylko C-12/A-7.

  • 409. Data: 2016-02-26 22:27:29
    Temat: Re: Rondo
    Od: "Lucenty" <p...@g...pl>

    > Przeszkadza tym, co chcą wjechać na rondo.
    >
    > Shrek.

    I bardzo dobrze, że przeszkadza. Mniej pojazdów jest na rondzie,
    przez to bezpieczniej i szybciej przejeżdża się przez rondo.

  • 410. Data: 2016-02-26 23:16:52
    Od: "Lucenty" <n...@g...pl>

    > Przeszkadza tym, co chcą wjechać na rondo.
    >
    > Shrek.

    Znak A-7 ustąp pierwszeństwa też przeszkadza wjeżdżającym na rondo.