  • 411. Data: 2016-02-27 08:52:34
    Temat: Re: Rondo - zawracanie
    Od: "Lucenty" <n...@g...pl>

    news:20160226102102.6107aeeeea553a3953fa84bf@tlen.pl
    "Lucenty" <p...@g...pl> wrote:

    > Bzdura. To jest włąśnie utrudnianie ruchu, bo ja jadąc wewnętrznym pasem i
    > chcąc zjechać drugim zjadem, musze się zasatanawiać czy kołek po mojej
    > prawej nie jedzie do okoła, bo mu się wydaje że jest szybciej. Jadąc
    > zewnętrznym pasem dalej niż do drugiego zjadu zmniejszasz płynność ruchu.

    > szerszeń

    Nic się nie musisz zastanawiać tylko musisz zawsze wjechać
    na prawy pas i wtedy możesz skręcić w prawo.
    Na prawy pas nie możesz wjechać, bo jest zajęty przez pojazd który akurat
    wjechał pierwszym wjazdem.
    Zajmowanie pasa wewnetrznego jest dobre poza godzinami szczytu.
    W godzinach szczytu zajmowanie pasa wewnętrznego i następnie
    przeciskanie się na zewnętrzny powoduje zapychanie ronda, jazda
    jest mniej bezpieczna i w konsekwencji następuje spowolnienie ruchu.

  • 412. Data: 2016-02-27 08:59:54
    Temat: Re: Rondo
    Od: "Lucenty" <n...@g...pl>

    > nawet po wyjaśnieniu,
    > nadal nie rozumiesz o co chodzi.

    > szerszeń

    Próby wyjaśnienia głupot zawsze skazane są na niepowodzenie.

  • 413. Data: 2016-02-28 19:10:03
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > weź idź w końcu do lekarza z tym twoim światłowstrętem

    Zrób wreszcie PJ i zacznij jeździć. Potem wieczorami i przez wiele godzin a
    zrozumiesz, że oczy należy oszczędzać. Jazdy na światłach w dzień rozum
    normalnego człowieka nie jest w stanie zaakceptować bo to przepis debilny
    więc nie wysilaj się z takimi radami. Kup sobie czerwoną żarówkę do lampki,
    ustaw na stole, zgaś światło w pokoju i poświeć sobie w oczy przez 1-2
    minuty co 2 minuty to może coś zrozumiesz.

    neelix

  • 414. Data: 2016-02-28 19:19:26
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    "Lucenty" <n...@g...pl> wrote:

    > Kołkiem to jest ten co wjedzie na pas wewnętrzny (wjedzie z trudnością
    > w godzinach szczytu) i następnie przeciska się na pas zewnętrzny,
    > klnąc, bo na innych pasach dużo samochodów. Taki to dopiero kołek.
    > Rondo to nie jest miejsce do gromadzenia pojazdów. Po to przed rondem jest
    > znak A-7 ustąp pierwszeństwa, czyli jak ktoś jest na rondzie to ma go
    > opuścić względnie szybko, a nie robić miejsce następnemu, który mu utrudni
    > i spowolni zjazd.

    Czy Ty bierzesz jakieś specjalne lekcje z trudnej sztuki pisania głupot w
    sprawach oczywistych, czy takiś samorodek?

    Jak do C12 dochodzą po dwa pasy to i na nich są dwa pasy. Jak kołek na
    zewnętrznym będzie nim jechał najdalej do 2giego zjazdu, wtedy nikt się nie
    będzie musiał przeciskać, a ruch będzie płynny i szybki.
    Jeśli z 2 pasów zrobisz jeden na obwiedni, to nie będzie on ani szybki, ani
    płynny. Ale to trzeba trochę pojeździć i mieć oleju w głowie aby to
    zrozumieć.
    szerszeń
    ------------------
    Co byś nie napisał to prawy pas jest debest. Jak kołek chce pchać się na
    lewy to niech najpierw nauczy się przepisów. Jak nie zna i nie stosuje to
    taki przede wszystkim powinien jeździć prawym.

    neelix

  • 415. Data: 2016-02-28 19:22:43
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Lucenty" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tom N" <3...@2...212423.invalid> napisał w wiadomości
    d.160225.invalid...

    > Jadę rondem pasem wewnętrznym i muszę czekać z zajęciem pasa środkowego
    > i zewnętrznego, bo jadący po nich utrudniają mi ruch.
    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    Zasada jazdy możliwie blisko prawej krawędzi jezdni zawsze aktualna więc
    prawy pas na rondzie jest w zgodzie z prawem. :-)

    neelix

  • 416. Data: 2016-02-28 19:26:31
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > od kiedy jazda prawym pasem dowolnej drogi z normalną prędkościa jest
    > utrudnianiem ruchu? Podasz sygnatury spraw sadowych które to
    > potwierdziłY

    Jest nawet obowiązkiem. :-)

    neelix

  • 417. Data: 2016-02-28 19:34:05
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > =========
    >
    > Na takiej, że blokujesz zjazd z C12 temu z zewnętrznego pasa, zmniejszasz
    > ten sposób płynność ruchu.
    >
    > szerszeń
    >
    > ============
    >
    > Co ty znowu pi...sz ?
    > Ja jadę zewnętrznym z max dopuszczalną prędkością,
    > piszesz, że on też jedzie zewnętrznym pasem,
    > to jak mogę mu blokować ? Jedziemy jeden za drugim
    > z max prędkością.
    > Zanim wyślesz posta to daj komuś mądrzejszemu do zaakceptowania.

    Jak chce się udowadniać coś czemu przeczy rozum to końcowym efektem jest
    zamotanie się. :-)

    neelix

  • 418. Data: 2016-02-28 19:36:34
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    "Lucenty" <p...@g...pl> wrote:

> [...]

    prawej nie jedzie do okoła, bo mu się wydaje że jest szybciej. Jadąc
    zewnętrznym pasem dalej niż do drugiego zjadu zmniejszasz płynność ruchu.
    ----------------

    Kołek to jedzie lewym a potem płacze, że mu zjechać nie dają lub zajeżdża
    drogę "na chama"doprowadzjąc do wypadku.

    neelix

  • 419. Data: 2016-02-29 00:22:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    neelix wrote:

> [...]
    > ustaw na stole, zgaś światło w pokoju i poświeć sobie w oczy przez 1-2
    > minuty co 2 minuty to może coś zrozumiesz.

    to ty idź do lekarza. Albo przesiądź się do taksówki jak jazda cię męczy

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 420. Data: 2016-02-29 08:44:00
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 27 Feb 2016 08:59:54 +0100
    "Lucenty" <n...@g...pl> wrote:

    > Próby wyjaśnienia głupot zawsze skazane są na niepowodzenie.

    Czytanie ze zrozumieniem trudna sztuka ;)
    Poproś kogoś niech Ci wyjaśni, lub przetłumaczy na Twoje.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń