  • 381. Data: 2016-02-25 23:08:09
    Temat: Re: Rondo - zawracanie
    Od: masti <g...@t...hell>

    7...@8...222309.invalid wrote:

    > masti w

    >>> obowiązani [...] unikać wszelkiego działania, które mogłoby [...] ruch ten

    > To nie ja twierdze, tylko PoRD.
    > Tak, wiem, ze tobie to trudno zrozumieć, zafiksowałes się na zmianie pasa, a
    > nie widzisz, że mógłbys wewnętrznym jechac i umożliwić wjazd - równolegle z
    > tobą - na zewnętrzny pas na kolejnych wlotach innym, czyli 100% spełnienie
    > definicji utrudniania ruchu

    od kiedy jazda prawym pasem dowolnej drogi z normalną prędkościa jest
    utrudnianiem ruchu? Podasz sygnatury spraw sadowych które to
    potwierdziłY

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 382. Data: 2016-02-25 23:08:38
    Temat: Re: Rondo
    Od: masti <g...@t...hell>

    5...@...221222.invalid wrote:

    > Lucenty w

    d.160225.invalid...

    > [...]
    >
    > C-12, cały czas mowa o gamoniach okrążających po zewnętrznym aka prawym...

    a ty cały czas nie podałeś podstawy prawnej nazywania ich gamoniami.

  • 383. Data: 2016-02-25 23:27:28
    Od: "Lucenty" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tom N" <7...@8...222309.invalid> napisał w wiadomości
    d.160225.invalid...

    > mógłbys wewnętrznym jechac i umożliwić wjazd - równolegle z
    > tobą - na zewnętrzny pas na kolejnych wlotach innym, czyli 100%
> [...]

    Wymyśliłeś sposób na zapchanie ronda,
    czyli 100% spełnienie definicji utrudniania ruchu.

  • 384. Data: 2016-02-25 23:38:22
    Od: "Lucenty" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tom N" <2...@3...223331.invalid> napisał w wiadomości
    d.160225.invalid...
    > RoMan Mandziejewicz w

    > Kto pozywa i dlaczego pozywa? ;P
    >
    > 'Tom N'

    Ty pozywasz, bo nie podoba ci się, że taki jeden utrudnia ci ruch.
    początek cytatu :

    koniec cytatu.

  • 385. Data: 2016-02-25 23:46:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    > RoMan Mandziejewicz w
    > Hello Roman

    Gadasz z szablonem. Starym.

    > Kto pozywa i dlaczego pozywa? ;P

    Mam nadzieję, że nikt :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 386. Data: 2016-02-26 00:15:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 25.02.2016 23:07, masti wrote:

    > zacytuję co napisałes przed chwilą:
    > "nie po to wyasfaltowali pozostałe pasy, żeby z nich nie korzystać."
    > a teraz powiedz czym to sie różni?
    >
    > a resztę jakoś "przypadkiem" pominąłeś

    Różni się tym, że jak ktoś nie ma kultury, to pojedzie na chama nie
    dopuszczając do siebie myśli o suwaku (ja jestem w prawie, a ci co
    bredzą o suwaku to cwaniaki), pojedzie na węźle prawym pasem, nie
    wpuszczając tych z rozbiegówki, mimo że lewy ma wolny albo pojedzie
    prawym pasem dookoła ronda, czy będzie stał jak cielę na prawym pasie
    przed skrzyżowaniem jadąc prosto, mając w dupie prawostrzałkowców.
    Wydaje mi się, że rozsądnym ludziom nie trzeba tego tłumaczyć. Tobie
    trzeba? No to sorry, ale mało kumaty jesteś. Albo raczej dajesz, bo aż
    tak głupi przecież nie jesteś. Bo nie jesteś głupkiem, prawda? W sumie
    mulaste ruszanie ze świateł bo ja zdążę też wprost przepisów nie
    narusza, ale powód do dumy to chyba nie jest?

    Shrek.

  • 387. Data: 2016-02-26 09:59:06
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 25 Feb 2016 20:20:04 +0100
    "Lucenty" <n...@g...pl> wrote:

    > Sugerowanie się geometria drogi i skrzyżowania
    > to nie jest sposób na bezpieczną jazdę.

    A gdzie to napisałem drogi Watsonie?
    Stwierdzam jedynie że są pewne prawidła w budowie takich skrzyżowań które _mogą_
    sugerować jaki się ruch na nich odbywa, jak ktoś nagle oślepnie, albo złośliwe UFO
    wymaże wszystkie znaki poziome.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 388. Data: 2016-02-26 10:03:16
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 25 Feb 2016 18:42:37 +0100
    "Lucenty" <n...@g...pl> wrote:

    > Jeżeli jest to rondo tylko z C-12/A-7 to takie rondo wolno objechać
    > dookoła prawym pasem, czyli zewnętrznym.

    Tak zwany 3 rodzaj prawdy. Od kiedy to zestaw tych znaków organizuje Ci ruch na
    skrzyżowaniu?
    Jak dobrze poszukam to znajdę takie "rondo" bez innych znaków pionowych, na którym
    zgodnie z przepisami nie pojedziesz dookoła prawym pasem.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 389. Data: 2016-02-26 10:21:02
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 25 Feb 2016 22:49:28 +0100
    "Lucenty" <p...@g...pl> wrote:

    > To nie jest utrudnianie ruchu tylko ułatwianie, bo szybko rondo
    > objeżdżam i z niego zjeżdżam.

    Bzdura. To jest włąśnie utrudnianie ruchu, bo ja jadąc wewnętrznym pasem i chcąc
    zjechać drugim zjadem, musze się zasatanawiać czy kołek po mojej prawej nie jedzie do
    okoła, bo mu się wydaje że jest szybciej. Jadąc zewnętrznym pasem dalej niż do
    drugiego zjadu zmniejszasz płynność ruchu.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 390. Data: 2016-02-26 10:22:28
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 25 Feb 2016 21:05:17 -0000 (UTC)
    masti <g...@t...hell> wrote:

    > na jakiej podstawie tak twierdzisz skoro jadąc wokół nie zmieniam pasa?

    Na takiej, że blokujesz zjazd z C12 temu z zewnętrznego pasa, zmniejszasz w ten
    sposób płynność ruchu.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń