    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondo - zawracanie
    Date: Fri, 26 Feb 2016 00:15:15 +0100
    <nangam$5o1$1@node1.news.atman.pl> <nanlmf$pon$1@dont-email.me>
    <nanqcn$12d$1@node2.news.atman.pl> <nanqcd$du3$1@dont-email.me>
    <nansei$31g$1@node2.news.atman.pl> <nantu9$r0a$1@dont-email.me>

    On 25.02.2016 23:07, masti wrote:

    > zacytuję co napisałes przed chwilą:
    > "nie po to wyasfaltowali pozostałe pasy, żeby z nich nie korzystać."
    > a teraz powiedz czym to sie różni?
    >
    > a resztę jakoś "przypadkiem" pominąłeś

    Różni się tym, że jak ktoś nie ma kultury, to pojedzie na chama nie
    dopuszczając do siebie myśli o suwaku (ja jestem w prawie, a ci co
    bredzą o suwaku to cwaniaki), pojedzie na węźle prawym pasem, nie
    wpuszczając tych z rozbiegówki, mimo że lewy ma wolny albo pojedzie
    prawym pasem dookoła ronda, czy będzie stał jak cielę na prawym pasie
    przed skrzyżowaniem jadąc prosto, mając w dupie prawostrzałkowców.
    Wydaje mi się, że rozsądnym ludziom nie trzeba tego tłumaczyć. Tobie
    trzeba? No to sorry, ale mało kumaty jesteś. Albo raczej dajesz, bo aż
    tak głupi przecież nie jesteś. Bo nie jesteś głupkiem, prawda? W sumie
    mulaste ruszanie ze świateł bo ja zdążę też wprost przepisów nie
    narusza, ale powód do dumy to chyba nie jest?

    Shrek.