  • 371. Data: 2016-02-25 22:06:21
    Temat: Re: Rondo - zawracanie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Gdyż albowiem z tego samego powodu, co nie wpuszczanie jadących na
    > suwak. Ogólnie - bo nie po to wyasfaltowali pozostałe pasy, żeby z nich
    > nie korzystać.

    mówisz, że jadąc autostradą mam korzystać z lewego a nie prawego pasa?

    > Było.
    >
    > 2. Kierujący pojazdem jest obowiązany zbliżyć się:
    > 1) do prawej krawędzi jezdni - jeżeli zamierza skręcić w prawo;
    > 2) do środka jezdni lub na jezdni o ruchu jednokierunkowym do lewej jej
    > krawędzi - jeżeli zamierza skręcić w lewo.

    a ja jadę prosto cały czas tym samym pasem

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 372. Data: 2016-02-25 22:06:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    2) do środka jezdni lub na jezdni o ruchu jednokierunkowym do lewej jej
    krawędzi - jeżeli zamierza skręcić w lewo.

    Shrek

  • 373. Data: 2016-02-25 22:12:22
    Temat: Re: Rondo
    Od: <5...@...221222.invalid> (Tom N)

    Lucenty w

    > Użytkownik "Tom N" <3...@2...212423.invalid> napisał w wiadomości
    d.160225.invalid...

    > Jadę rondem pasem wewnętrznym i muszę czekać z zajęciem pasa środkowego
    > i zewnętrznego, bo jadący po nich utrudniają mi ruch.
    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    C-12, cały czas mowa o gamoniach okrążających po zewnętrznym aka prawym...

    Znowu dałeś dupska...

    --
    'Tom N'

  • 374. Data: 2016-02-25 22:23:09
    Od: <7...@8...222309.invalid> (Tom N)

    masti w

    > na jakiej podstawie tak twierdzisz

    To nie ja twierdze, tylko PoRD.
    Tak, wiem, ze tobie to trudno zrozumieć, zafiksowałes się na zmianie pasa, a
    nie widzisz, że mógłbys wewnętrznym jechac i umożliwić wjazd - równolegle z
    tobą - na zewnętrzny pas na kolejnych wlotach innym, czyli 100% spełnienie
    definicji utrudniania ruchu

    --
    'Tom N'
    +

  • 375. Data: 2016-02-25 22:29:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

> [...]
    > Jesteś sam na drodze to rób co chcesz, gdy pojawi się ktoś jeszcze to dobrze
    > wiesz[1], że wjazd prawym pasem i objeżdżanie dookoła to utrudnianie

    Nie wygrasz tego przed sądem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 376. Data: 2016-02-25 22:33:31
    Od: <2...@3...223331.invalid> (Tom N)

    RoMan Mandziejewicz w

    > Hello Tom,

    Hello Roman

    > Nie wygrasz tego przed sądem.

    Kto pozywa i dlaczego pozywa? ;P

    --
    'Tom N'

  • 377. Data: 2016-02-25 22:41:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 25.02.2016 22:06, masti wrote:

    > mówisz, że jadąc autostradą mam korzystać z lewego a nie prawego pasa?

    Mówisz, że udajesz głupiego?

    Shrek

  • 378. Data: 2016-02-25 22:49:28
    Od: "Lucenty" <p...@g...pl>

> [...]
    > dobrze
    > wiesz[1], że wjazd prawym pasem i objeżdżanie dookoła to utrudnianie

    To nie jest utrudnianie ruchu tylko ułatwianie, bo szybko rondo
    objeżdżam i z niego zjeżdżam. Jestem krótko na rondzie
    i inni tak jadący też są krótko na rondzie. Rondo sie nie zapycha.
    Zmiana pasów na rondzie w godzinach szczytu jest utrudniona,
    zabiera więcej czasu i zawsze jest ryzyko kolizji.

  • 379. Data: 2016-02-25 22:58:16
    Od: "Lucenty" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tom N" <9...@9...204025.invalid> napisał w wiadomości
    d.160225.invalid...

    > Lucenty w

    > To, że szerszen posadził kupe nie znaczy, że zasady cytowania przestały
    > obowiązywać
    >
    > Zobacz co zrobiłeś:
    >
    > 12345678901
    > szerszeń
    > ===========
    >
    > Wklepałeś 18 znaków, a wystarczyło 6, czyli 3 razy >spacja
    >
    > Zmień czytnik, skoro nie potrafisz ręcznie braków uzupełniać...

    Nie wiem o co ci chodzi ?
    Dlaczego teraz ci nie pasuje ?
    Odpowiadałeś na inne moje posty i było OK.

    > Ale tu się już są schody:
    > <https://goo.gl/maps/Eejrz2yP7jJ2>
    >
    > I znowu teoria poszła sie paść... Trzeba zwracać uwagę na geometrię, by
    > jechać bezpiecznie
    >
    > 'Tom N'

    W czym pomaga ci geometria na tym skrzyżowaniu ?

  • 380. Data: 2016-02-25 23:07:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    zacytuję co napisałes przed chwilą:
    "nie po to wyasfaltowali pozostałe pasy, żeby z nich nie korzystać."
    a teraz powiedz czym to sie różni?

    a resztę jakoś "przypadkiem" pominąłeś

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?