  • 1. Data: 2011-06-18 18:39:33
    Temat: SimLock dla Samsunga
    Od: "Radek" <p...@o...pl>

    Kupiłem właśnie Samsunga na targu. Sprzedawca zapewniał, że nie ma SimLock&#039;a.
    A ja nie mająć jak sprawdzić łyknąłem. W domu okazało się, ze jednak
    zablokowany. Czy zna ktos sposób na odblokowanie?
    Samsung GT-S5230.
    Z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2011-06-19 12:59:54
    Temat: Re: SimLock dla Samsunga
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Radek" <p...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > A ja nie mająć jak sprawdzić łyknąłem. W domu okazało się, ze jednak
    > zablokowany. Czy zna ktos sposób na odblokowanie?

    Ale sam jeszcze nie szukałeś w sieci, nie?

  • 3. Data: 2011-06-19 16:17:00
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Ale sam jeszcze nie szukałeś w sieci, nie?
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1633119.html

    A czy Ty rozumiesz, że wkleiłeś link, w którym mowa o HWK, czy tradycyjnie
    nie doczytałeś i robisz ponownie z siebie pajaca?

  • 4. Data: 2011-06-20 00:07:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@s...pl> wrote in message news:itl7dt$57u$1@news.onet.pl...

    > A czy Ty rozumiesz, że wkleiłeś link, w którym mowa o HWK,
    > czy tradycyjnie nie doczytałeś i robisz ponownie z siebie pajaca?

    Tomuś, znowu cie cos w pupkę ugryzło, słonko?

    Piszą przecież od odblokowywaniu takim właśnie narzędziem.
    http://gsmpak.blogspot.com/2010/03/free-samsung-tool
    -v404.html
    Nie zamierzam robić z tego doktoratu - pytałem tylko czy sam
    szukał w sieci... A ty nie wiem czemu zaczepki znowu szukasz?

  • 5. Data: 2011-06-20 08:32:11
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

> [...]

    > Nie zamierzam robić z tego doktoratu - pytałem tylko czy sam
    > szukał w sieci... A ty nie wiem czemu zaczepki znowu szukasz?

    I znów się publicznie ośmieszasz. Najpierw wklejasz link z elki, w którym nie ma
    mowy o darmowym ściaganiu, a tylko przy pomocy boxa, a teraz podajesz jakiś
    lamerski programik, którym można było ściagać locki z modeli sprzed 5 lat i
    który nigdy nie ściągał i ściagać nie będzie locka z avilii. Weź się obudź i
    zejdź na ziemie i zrób to o co wielu już Cię prosiło - nie zabieraj glosu i
    milcz w tematach, o których nie masz bladego pojęcia i zwyczajowo bredzisz.

    I ja nie szukam zaczepki, ja Ci wytykam błazenadę, którą na siłę nam tu
    prezentujesz.

  • 6. Data: 2011-06-20 08:41:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Jun 2011 10:32:11 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > milcz w tematach, o których nie masz bladego pojęcia i zwyczajowo bredzisz.

    Nie dość, że wyciągasz z KF, to jeszcze wykazujesz jakąś irracjonalną wiarę
    w jego możliwości. Przejrzyj parę grup które zaatakował oprócz pmtg,
    znajdziesz podobne wodotryski żenady oraz chorych pomysłów.
    Na pl.rec.foto już mało kto mu odpowiada, na pms też w zasadzie został
    olany, na razie jak zauważyłem to mocno grasuje na pl.rec.telewizja gdzie
    jest guru od nowoczesnego sprzętu multimedialnego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 7. Data: 2011-06-20 09:41:27
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał:

    > Nie dość, że wyciągasz z KF, to jeszcze wykazujesz jakąś irracjonalną wiarę
    > w jego możliwości.

    Wiem wiem Waldek, i tak jak Ty, też obiecałem nie odpisywać na jego bzdury, ale
    sam widzisz, że czasami nie da się nie zareagować, szczególnie gdy innym próbuje
    wytknąć lenistwo, a sam wprowadza w błąd i odwraca kota ogonem. Gdybym nie znał
    zagadnienia to bym olał, ale nie da się przejść obok po kilkunastu latach
    prowadzenia serwisu czytając takie brednie.

  • 8. Data: 2011-06-20 13:32:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote in message

> [...]
    > znał zagadnienia to bym olał, ale nie da się przejść obok po kilkunastu
    > latach prowadzenia serwisu czytając takie brednie.

    Nie sądzisz że bardziej byś się przydał gdybyś mu napisał jak zdjąć tego
    simlocka albo napisał że się nie da zamiast toczyć wojny ze mną?
    No wiem, brak Ci tego pomyślunku...

  • 9. Data: 2011-06-20 14:08:15
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Nie sądzisz że bardziej byś się przydał gdybyś mu napisał jak zdjąć tego
    > simlocka albo napisał że się nie da zamiast toczyć wojny ze mną?
    > No wiem, brak Ci tego pomyślunku...

    Czy Ty jesteś ułomny?

  • 10. Data: 2011-06-20 17:34:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Jun 2011 16:08:15 +0200, Tomek napisał(a):

    > Czy Ty jesteś ułomny?

    Jak już to karmisz, to mu odpisz:

    "Tak, z simlockiem - być może dlatego jest tańszy niż ten w Europie,
    bez simlocka. Wszystko ma swoją cenę - płacisz za wolność..."

    http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm
    /msg/09fc5f2c443a95f8

    Chce wolności - trzeba zapłacić. To bardzo w hamerykańskim duchu, powinien
    być tak szczęśliwy, że aż spodnie zmoczy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan