  • 821. Data: 2010-05-24 14:21:48
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:htd2vg$ovs$1@news.onet.pl...

    > Tak samo jak zauważam różnicę pomiędzy nieprawidłowym skręceniem w lewo
    > które kończy się zajechaniem komuś drogi, od takiego który kończy się bez
    > konsekwencji.

    Tyle, że tam nie było zajechania drogi.

  • 822. Data: 2010-05-24 15:55:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    19 May 2010 19:00:12 GMT, w <4bf4353c$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>, to
    <t...@a...xyz> napisał(-a):

    > Kobieta też najprawdopodobniej popełniła szereg wykroczeń a przede
    > wszystkim to jej manewr ostatecznie doprowadził do wypadku,

    Po prostu lecz się.

  • 823. Data: 2010-05-24 16:25:56
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > O czym Ty piszesz ?
    > Jest orzeczenie o konkretnej winie i policja wystawia mandat.
    > Jednak mandat może dostać nie tylko winny wypadku, ale także i
    poszkodowany.

    buahahahah. Rozwaliles mnie. Wogole nie kumasz o czym piszesz.

> [...]
    > odjechania lub zepchnięcia. Okazało się, że samochody bez problemu mogą na
    > własnych kołach odjechać, ale goście to olali. Policjanci wypisali mandat
    > zarówno jednemu jak i drugiemu za utrudnianie jazdy innym, a winnym
    > oczywiście był tylko jeden z nich, który dostał mandat za spowodowanie
    > kolizji + blokowanie skrzyżowania.
    > Tak więc jak widzisz policja nakłada mandat za spowodowanie wypadku
    jednemu,
    > a drugi też może dostać za np. brak sygnalizowania czy nawet brak
    > obowiązkowego wyposażenia samochodu lub bezpodstawne blokowanie

    ale to sa inne wykroczenia. W mysl przepisow w przypadku pierwszego
    wykroczenia jest poszkodowanym jednak nie ma to wplywu na np. inne
    popelniane przez niego wykroczenia (zle parkowanie, apteczkam brak DR, PJ
    czy cokolwiek innego)

    > Przedawnienie chyba 1 rok ?

    po 30 dniach nie mozesz dostac mandatu.

    Jak jestes uznany za poszkodowanego w jakiejs sprawie to nie mozesz dostac
    mandatu za to ze jestes niewinny! Mandat mozesz dostac tylko jak polucja
    uzna Cie za winnego a Ty mandat przyjmiesz (przyznasz sie do winy)

    Icek

  • 824. Data: 2010-05-24 16:26:52
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No i jakby tak to pier...ne drzwo mu nie wyskoczyło to też by przeżył :)
    > Uwielbiam logikę od d... strony :D

    to chyba nie wiesz gdzie jest dupa

    Icek

  • 825. Data: 2010-05-24 16:27:41
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie. Bo kierowniczka Fiata nie jest winną spowodowania wypadku.
    > Jeżeli kierowniczka nie zasygnalizowała zamiaru skrętu (tak jak niektórzy
    tu
    > snują domysły) i byłoby to prawdą to jest winna wykroczenia drogowego,
    które
    > nie ma nic wspólnego z orzeczeniem winy za spowodowanie wypadku.

    zartujesz. Nie ma sensu dalej z Toba dyskutowac na ten temat bo nie
    pojmujesz co jest przyczyna a co skutkiem.

    Icek

  • 826. Data: 2010-05-24 16:32:28
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Zapewne miała też obowiązek wiedzieć, że w Audi jedzie idiota, który wbrew
    > zdrowemu rozsądkowi postanowi wyprzedzić ją z lewej strony ?
    > Poza tym dlaczego cały czas twierdzisz, zę ona się nie spojrzała ? Na
    jakiej
    > to podstawie piszesz ?

    a Ty jakbys widzial, ze po skrecie wlewo wpadniesz w przepasc to bys tam
    wjechal?

    Tak samo ona jakby widziala, ze skreci pod kola audi to by nie wjechala
    chyba ze to proba samobojcza

    Icek

  • 827. Data: 2010-05-24 16:35:51
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > NIE MIAŁA OBOWIĄZKU POPATRZEĆ W LUSTERKO ZANIM RUSZYŁA KIEROWNICĄ. Zrozum
    > to, bo tak wynika z PoRD.

    podaj dokladnie ten zapis, ktory zwalnia ja z tego obowiazku

    Nie lubie jak ktos publicznie klamie. A ty wlasnie dopusciles sie takiego
    czynu

    Icek

  • 828. Data: 2010-05-24 17:06:42
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote in message news:hte424$uc$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > wjechal?
    >
    > Tak samo ona jakby widziala, ze skreci pod kola audi to by nie wjechala

    Ciekawe, ile jeszcze razy trzeba bedzie napisac, ze miala pelne prawo
    oczekiwac ze Audi skreci na tym skrzyzowaniu, zeby niektore zakute lby
    zrozumialy.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 829. Data: 2010-05-24 19:10:53
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    > wykroczenia jest poszkodowanym jednak nie ma to wplywu na np. inne
    > popelniane przez niego wykroczenia (zle parkowanie, apteczkam brak DR, PJ

    No przecież o tym napisałem, że winnym wypadku jest ten, który jest winnym
    tego wypadku, ale to, że jest winnym ktoś inny wypadku nie oznacza, ze nie
    możesz dostać mandatu za złamanie innych paragrafów.

    > po 30 dniach nie mozesz dostac mandatu.

    Ja dostałem po prawie roku za FR i co Ty na to ?
    Olałem, bo stwierdziłem, że było to bezprawne - tak orzekł SN. Komornik
    przyszedł do domu po kasę :D

    > Jak jestes uznany za poszkodowanego w jakiejs sprawie to nie mozesz dostac
    > mandatu za to ze jestes niewinny! Mandat mozesz dostac tylko jak polucja
    > uzna Cie za winnego a Ty mandat przyjmiesz (przyznasz sie do winy)

    No toż to pisże, że nie dostaniesz mandatu za to, że nie jesteś winnym
    spowodowania wypadku, tak samo i ta kobieta nie dostanie mandatu za
    spowodoeanie tego wypadku, bo jest niewinna. Moze natomiast dostać mandat za
    inne przewinienia np. w tym przypadku złamanie innych paragrafów PoRD.

  • 830. Data: 2010-05-24 19:12:23
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > zartujesz. Nie ma sensu dalej z Toba dyskutowac na ten temat bo nie
    > pojmujesz co jest przyczyna a co skutkiem.

    To nie dyskutyj - proste.