  • 751. Data: 2010-05-23 18:35:46
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    news:1ddiv59h41h9jefuobn9k7g25d95v5rhf7@4ax.com...

    > Ale co - szkolenie takie pozytywne rezultaty dalo ?
    >
    > Bo normalny czlowiek po nagrabieniu punktow wyciaga trzy wnioski:
    > a) kupic CB,
    > b) kupic wykrywacz,
    > c) zwolnic dopoki sie nie przeterminuja :-)

    A dlaczego nie d) ?

    d) wyciągnąć wnioski i zacząć jeździć zgodnie z PoRD

  • 752. Data: 2010-05-23 18:39:02
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:htba04$4kl$1@news.onet.pl...

    > Nikt nie przeczy.
    > Ale kobity z Punto dotyczy to samo - gdyby skręcają upewniła się że może
    > to zrobić, wariat w Audi śmignąłby koło niej i tyle by się widzieli.

    Po to, by kolejni wariaci utwierdzali się w przeświadczeniu, ze to winnym
    jest skręcający, a nie ten idiota, który łamie kilka przepisów PoRD.
    Ech, szkoda słów na tak głupie gadanie jak Twoje.

  • 753. Data: 2010-05-23 18:45:55
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:ht8uev$t9g$1@news.onet.pl...

    > To będzie musiała jeszcze wyjaśnić jak długo patrzyła, kiedy patrzyła i po
    > co w ogóle patrzyła, jeśli jej to nic nie dało, bo i tak zajechała drogę
    > wyprzedzającemu ją Audi.
    > W ten sposób patrzeć to sobie może w lusterko podczas poprawiania
    > makijażu, a na drodze to się to robi w innym celu.

    [...]

    > Nie uczyniła, skoro jej komputer nie przeliczył prawidłowo iż jeśli wykona
    > manewr to znajdzie się na kursie kolizyjnym.

    Pier....sz jak idiota.

  • 754. Data: 2010-05-23 18:51:22
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:htb99t$2bl$1@news.onet.pl...

    > Jakoś do tej pory NIGDY nie miałe z tym kłopotu.
    > Natomiast ze skręcającymi znienacka - zdarzało się.
    > Wnioskuję więc - sytuacja ta jest o wiele częstsza, groźniejsza i dlatego
    > to ją należy eliminować ze skutecznym zacięciem.
    > Nawet jeśli oznaczałoby to, że drogówka musi zrobić wypad z krzaków.

    Co jednoznacznie siadczy o tym, ze jesteś miszczem-idiotą, dla którego
    szybka i niebezpieczna jazda, nafaszerowana wymuszeniami i brakiem
    sygnalizowania to "chleb powszedni"

    > Ej pewnie zadziałał, tylko wyobraźnia nie bardzo.
    > A jak już zobaczył co się święci to było za późno.
    > Świadomie i celowo raczej nie wyprzedzał kogoś kto skręca.

    A Ty oczywiście wiesz wszystko najlepiej jak było.

    > Ja się do mistrzów nie zaliczam, za wysokie progi.

    Oczywiście, ze tacy "miszczowie" jak Ty nie mają nic wspólnego z
    umiejętnością jazdy, a co dopiero z mistrzostwem.

  • 755. Data: 2010-05-23 18:53:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Fotoradarow przybywa.

    Akurat na foto to się faktycznie przydaje.

  • 756. Data: 2010-05-23 18:54:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > nie doczytałes, ze niektorzy doszli do wniosku, ze wlasciwie w ogole nie
    > trzeba wlaczac, bo nie wlaczenie moze skutkowac tylko ewentualnym mandatem
    > za brak sygnalizacji?

    No brawo, gratulacje dla inteligencji tych państwa.
    Zresztą to tylko potwierdza, że dobrze iż ich wypociny z automatu lądują w
    kiblu.

  • 757. Data: 2010-05-23 18:56:10
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:htb9e9$2q6$1@news.onet.pl...

    > No właśnie - po co się odzywasz, skoro znasz tylko jeden przepis?
    > Ten o limicie?
    > W takiej sytuacji lepiej siedzieć cicho i się nie przyznawać.

    Coś się tak przyczepił limitu ?
    W tym wypadku najważniejszą przyczyną wypadku było zniezgodne z PoRD
    wyprzedzanie na skrzyżowaniu.
    Nadmierna prędkość miała drugorzędny wpływ na niemożliwość uniknięcia tego
    wypadku przez kierowniczkę Fiata oraz pierwszorzędne ze względu na skutki
    tego wypadku czyli śmierć kierowcy Audi oraz jego pasażera.

  • 758. Data: 2010-05-23 19:15:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 18:35:46 +0200, Plumpi wrote:

    >A dlaczego nie d) ?
    >d) wyciągnąć wnioski i zacząć jeździć zgodnie z PoRD

    Nie, to zdecydowanie nie jest normalne w naszym kraju :-P

    J.

  • 759. Data: 2010-05-23 19:38:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-23, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Jakoś do tej pory NIGDY nie miałe z tym kłopotu.

    To pojeździj trochę z dozwolonymi prędkościami.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 760. Data: 2010-05-23 19:45:16
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    wiadomości news:htb8l9$vlr$1@news.onet.pl...

    > Do rozsądncyh prędkości.

    Co to oznacza "rozsądna prędkość"? Jest definicja tego w PoRD?

    > Powinna, jeśli doprowadziła do wypadku brakiem zainteresowania czy może
    > skręcić.

    > A Ty myślałeś, że powinno być tak jak mówisz Ty?
    > ROTFL !!!!

    Ja wcale nie twierdzę, że jestem autorytetem w sprawach wypadków i będzie
    tak jak powiedziałem. ALE znając procedurę postępowania w takich sytuacjach
    mogę Cię zapewnić, że jeżeli kobieta zezna tak jak pisałem - wina zostanie w
    100% przypisana kierowcy Audi. Wszystko zależy od tego, co konkretnie o
    swoim zachowaniu powie Policji lub sędziemu.

    "Jak" zawsze miałem?

    Jurand.