  • 11. Data: 2010-12-20 12:55:52
    Temat: Re: Reset iPhone w czasie rozmowy
    Od: "inz.mamon" <h...@p...pl>

    news:3s080t8qjggt$.dlg@lepper.institute.com...
    > Zakładając, że nie ma simlocka.

    Ale czytałeś pierwszy post?

    inz.mamon

  • 12. Data: 2010-12-20 13:19:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 13:55:52 +0100, inz.mamon napisał(a):

    > Ale czytałeś pierwszy post?

    pokaż paluszkiem, gdzie tam jest coś o simlocku? Pisał tylko, ze nie robił
    jailbreaka, czyli na pewno simlocka nie ściągał, chyba, że oficjaną drogą

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 13. Data: 2010-12-20 13:32:22
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/20/2010 02:19 PM, Waldek Godel wrote:

    > pokaż paluszkiem, gdzie tam jest coś o simlocku? Pisał tylko, ze nie robił
    > jailbreaka, czyli na pewno simlocka nie ściągał, chyba, że oficjaną drogą

    Ale jak mógłby _kiedyś_ używać z Erą a _teraz_ uzyskać połączenie w
    Playu mając simlocka? To jest tam napisane...

    M.

  • 14. Data: 2010-12-20 13:38:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 14:32:22 +0100,
    michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]c...@t...a.bit.before
    .replying napisał(a):

    > Ale jak mógłby _kiedyś_ używać z Erą a _teraz_ uzyskać połączenie w
    > Playu mając simlocka? To jest tam napisane...

    ok, good point.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 15. Data: 2010-12-20 13:42:42
    Od: "inz.mamon" <h...@p...pl>

    > ok, good point.

    Co jeszcze pokazać paluszkiem?

    inz.mamon

  • 16. Data: 2010-12-20 19:19:19
    Od: Navy <n...@o...pl>

    Panowie, dziękuję za cenne uwagi. A ponieważ nie mam simLocka (tak nie
    ukułem, a krew wypiłem) ;-) nie omieszkam skorzystać z podpowiedzi dot.
    wypróbowania innej karty sim.
    A tymczasem, pozdrawiam!