  • 41. Data: 2015-11-26 10:05:33
    Temat: Re: Reperatery gsm
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-24 o 12:49, Chris pisze:

    > A patrzyłeś na oferty operatorów TV kablowej skoro mieszkasz (chyba) w
    > bloku? teraz co drugi daje telefon za darmo do tego dzięki temu masz
    > często tańszy pakiet na TV+NET+TEL.

    Mieszkam w wolnostojącym domu, na dodatek na wsi. Tak że o kablówce nie
    może być mowy.

  • 42. Data: 2015-11-26 10:06:19
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-24 o 13:34, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <c...@r...cb> wrote in message
    >
    > Kiedys przez pomyłkę wysłałem na domowy numer TPSA smsa
    > i doszedł w formie wiadomości głosowej :-) Więc nie bądź taki pewny.

    Może i teraz są takie możliwości. Prawdę pisząc to już chyba od jakichś
    20 lat nie miałem styczności z telefonem stacjonarnym. Jakby jednak nie
    patrzeć to w cenniku TP nie ma ujętych SMSów.

  • 43. Data: 2015-11-26 10:07:19
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-24 o 19:20, re pisze:

    > Chyba dam sobie z tym spokój. Lepiej pewnie zamówić w TP "gniazdo" i
    > korzystać w domu z stacjonarnego telefonu. Bo nadziei na zasięg
    > komórkowy nie ma żadnych.
    > ---
    > Jak już będziesz miał stacjonarny to możesz sobie femtokomórkę walnąć :-)

    No nie wiem, ten stacjonarny, jeżeli już, to nie po kablu a radiowy, o
    możliwościach GPRS,a nie 3-4G...

  • 44. Data: 2015-11-26 10:09:03
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-25 o 00:25, yabba pisze:

    > To chyba odkryłem niszę na rynku. :)
    > Dla Ciebie w specjalnej promocji:
    >
    > http://www.dipol.com.pl/antena_trans-data_gsm-dcs-um
    ts_kyz8_2-9_5_A741030.htm

    > http://www.dipol.com.pl/antena_wewnetrzna_trans-data
    _gsm-dcs-umts_dw3-b_A741002.htm

    > http://www.dipol.com.pl/konektor_wtyk_n_-_wtyk_n_na_
    przewodzie_rf-5_10m_E83287.htm

    > http://www.dipol.com.pl/tasma_samowulkanizujaca_pib_
    scapa_2501_0_50_19mm-3m_E9751.htm

    > Normalnie zestawy takie będę sprzedawał z 400% marżą.

    Wystarczy że założysz firmę doradczą, i już będzie zbijał kokosy;-)
    Jednak ten kabel to chyba trochę za duży (długi) jak na taką antenę.
    Podobno strata sygnału to 0,5dB na metrze przewodu, na złącze 1dB.
    Jednak dzięki za namiary, zaraz piszę maila do Dipolu, może coś doradzą.
    Firma solidna, korzystałem w przeszłości z jej usług.

  • 45. Data: 2015-11-26 10:09:57
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-24 o 13:37, Pszemol pisze:

    > Bo wszyscy mają tego samego taniego, dziadowskiego operatora
    > i "cyfrowy" telefon nie łapiący "analogowch" zakresów fal? :-)
    Wtedy na rynku było trzech operatorów Era, 'Minus" i Orange. Ta ostatnia
    była bezkonkurencyjna względem zasięgu sieci dla pozostałych.

  • 46. Data: 2015-11-26 10:11:33
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-25 o 00:28, yabba pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości
    >
    > DIPOL od kilku lat rozprowadza repeatery Signala.
    >
    > http://www.dipol.com.pl/oferta-telefonia-komorkowa-r
    epeatery-gsm-3g,4383.htm

    > Ale ceny to raczej w okolicach 2000 zł.

    I pewnie sieje taki sygnał że nawet z Waszyngtonu mnie namierzą...
    Raczej by mi chodziło o coś solidnego ale o małym zasięgu. No i
    oczywiście ta cena także jest nie do przyjęcia.

  • 47. Data: 2015-11-26 10:12:30
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-26 o 01:04, yabba pisze:

    > Urządzenia są legalne, mają CE i inne certyfikaty. Żeby je legalnie
    > używać musisz zdobyć pozwolenie radiowe.

    I to "prawo" powinno być jak najszybciej zmienione. Bo jest to prawo dla
    prawa, as nie dla ludzi.. na podstawie tego gniota co najmniej 10%
    ludności kraju jest cyfrowo wykluczonych. PiS do dzieła!

  • 48. Data: 2015-11-26 10:21:52
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-26 o 10:05, Trybun pisze:

    > Mieszkam w wolnostojącym domu, na dodatek na wsi. Tak że o kablówce nie
    > może być mowy.

    Są oferty ale kosztowo to zdecydowanie się nie opłaca :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 49. Data: 2015-11-26 11:22:29
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ts_kyz8_2-9_5_A741030.htm
    _gsm-dcs-umts_dw3-b_A741002.htm
    przewodzie_rf-5_10m_E83287.htm
    scapa_2501_0_50_19mm-3m_E9751.htm

    > Wystarczy że założysz firmę doradczą, i już będzie zbijał kokosy;-)

    Obawiam się, że nie w Polsce.

    > Jednak ten kabel to chyba trochę za duży (długi) jak na taką antenę.

    Specjalnie dałem link do najdłuższego kabla. Popatrz na inne długości na ich
    stronie.

    > Podobno strata sygnału to 0,5dB na metrze przewodu, na złącze 1dB.

    Raczej 0,2 dB na jednym metrze kabla i 0,5 dB na złączu.

    Na antenach zyskasz z 7 dB, na złączach stracisz w sumie 1 dB, wtedy na
    kablu będziesz mógł stracić nawet 6 dB. Co dla 0,25 dB/m daje Ci 24 metry
    przewodu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 50. Data: 2015-11-26 11:29:43
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    epeatery-gsm-3g,4383.htm

    > I pewnie sieje taki sygnał że nawet z Waszyngtonu mnie namierzą...

    Właśne chodzi o to, że raczej nie "sieje". Take urządzenia muszą mieć
    regulację mocy oraz być odporne na przesterowana, czyli nie produkować
    śmieciowych sygnałów poza pasmem pracy. Signal wygląda na przemyślaną
    konstrukcję. Zmniejszysz moc do kilkunastu mW

    > Raczej by mi chodziło o coś solidnego ale o małym zasięgu.

    DIPOL jest takim dostawcą, że zwykle problematyczne produkty szybko wypadają
    z ich oferty. Repeatery Signala są u nich w ofercie od kilku lat, więc
    przypuszczam, że się sprawdzają w użytkowaniu.

    > No i oczywiście ta cena także jest nie do przyjęcia.

    Albo dobre albo tanie.
    :)

    --
    Pozdrawiam,