    Subject: Re: Reperatery gsm
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <c...@r...cb>
    Date: Thu, 26 Nov 2015 10:09:03 +0100

    W dniu 2015-11-25 o 00:25, yabba pisze:

    > To chyba odkryłem niszę na rynku. :)
    > Dla Ciebie w specjalnej promocji:
    >
    > http://www.dipol.com.pl/antena_trans-data_gsm-dcs-um
    ts_kyz8_2-9_5_A741030.htm

    > http://www.dipol.com.pl/antena_wewnetrzna_trans-data
    _gsm-dcs-umts_dw3-b_A741002.htm

    > http://www.dipol.com.pl/konektor_wtyk_n_-_wtyk_n_na_
    przewodzie_rf-5_10m_E83287.htm

    > http://www.dipol.com.pl/tasma_samowulkanizujaca_pib_
    scapa_2501_0_50_19mm-3m_E9751.htm

    > Normalnie zestawy takie będę sprzedawał z 400% marżą.

    Wystarczy że założysz firmę doradczą, i już będzie zbijał kokosy;-)
    Jednak ten kabel to chyba trochę za duży (długi) jak na taką antenę.
    Podobno strata sygnału to 0,5dB na metrze przewodu, na złącze 1dB.
    Jednak dzięki za namiary, zaraz piszę maila do Dipolu, może coś doradzą.
    Firma solidna, korzystałem w przeszłości z jej usług.