  • 1. Data: 2015-11-23 14:54:59
    Temat: 350 MB a Scrobble FM
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Aplikacja Scrobble FM (radio netowe) zjadła w tle 350 MB.
    Nie wiem, po co radio ssie megabajty w tle...

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sc
    robblefm

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-11-23 15:27:31
    Temat: Re: 350 MB a Scrobble FM
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    napisał w wiadomości news:n2v5ss$guf$1@node2.news.atman.pl...
    > Aplikacja Scrobble FM (radio netowe) zjadła w tle 350 MB.
    > Nie wiem, po co radio ssie megabajty w tle...
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sc
    robblefm

    Nie ssie. Wysyła!

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-11-24 05:10:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    robblefm

    > Nie ssie. Wysyła!

    A co wysyła?

  • 4. Data: 2015-11-24 10:11:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > A co wysyła?

    Nagrania rozmów Eneuela, zdjęcia z jego domu ...
    Takie tam, spiskowe teorie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2015-11-24 11:54:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nagrania rozmów Eneuela, zdjęcia z jego domu ...
    > Takie tam, spiskowe teorie.

    :-)

  • 6. Data: 2015-11-25 03:27:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "yabba" 565428df$0$22829$6...@n...neostrada.pl

    robblefm

    > Nagrania rozmów Eneuela, zdjęcia z jego domu ...
    > Takie tam, spiskowe teorie.

    Eneuel jest duchem. Zdradź mi -- jakim cudem (wg dowolnego
    katalogu cudów) soft zdejmuje to i owo z duchowego domu?

    Moim zdaniem jednak radio netowe ciągnie, nie wysyła.
    Ciągnie, aby być gotowym w czasie uruchomienia. Na
    dodatek ciągnie nie z jednej stacji, ale z wielu
    naraz, bo a nuż/widelec zechcę słuchać nie tej,
    lecz innej stacji...

    http://sjp.pl/nu%C5%BC

    Radio netowe ma trudności, których nie zna radio ,,zwyczajne''.
    Musi keszować/buforować to, co wysyła w głośniki. Musi zatem
    albo startować z opóźnieniem, albo łykać informację w tle. Na
    dodatek nie może podawać dokładnego czasu pikaniem znanym ze
    zwykłego radia i z uwagi na opóźnienia -- bywa, że aż niemal
    sekundowe, i na to właśnie buforowanie.

    Główną zaletą LTE nie jest szybkość, ale opóźnienie od urządzenia końcowego do
    ,,słupa''.
    HSPA+ daje o rząd wielkości większe szybkości niż moje połączenie ,,domowe'' u
    Dunaja.
    (5 Mb/s i chyba podwójny transfer nocą oraz w łikendy) Nawet HSPA daje dobre
    szybkości.

    LTE góruje nad HSPA (HSDPA/HSUPA) głównie pingami.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'