  • 1. Data: 2015-11-24 16:44:32
    Temat: Heyah haczyk?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    co kryje sie pod najnowszą ofertą HEYAH?
    za 39,9
    dostajemy 4GB
    nielimitowane rozmowy do wszystkich
    i możliwość rezygnacji po 30 dniach...

    to jest niemożliwe, niech Ktoś zdradzi gdzie tkwi babol?

  • 2. Data: 2015-11-24 17:03:17
    Temat: Re: Heyah haczyk?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 Nov 2015 16:44:32 +0100, w <n320l2$7m7$1@node2.news.atman.pl>,
    platformowe głupki <N...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > nielimitowane rozmowy do wszystkich
    > i możliwość rezygnacji po 30 dniach...
    >
    > to jest niemożliwe, niech Ktoś zdradzi gdzie tkwi babol?

    http://antyweb.pl/oferty-bez-limitu-no-limit-zestawi
    enie-aktualizowane-na-biezaco/

  • 3. Data: 2015-11-24 18:02:42
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzięki, ale przepraszam, chyba jestem już za stary,
    nie rozumiem tej młodzieżowej strony... zupełnie nie rozumiem...

  • 4. Data: 2015-11-24 19:20:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.11.2015 o 16:44, platformowe głupki pisze:
> [...]
    > nielimitowane rozmowy do wszystkich
    > i możliwość rezygnacji po 30 dniach...
    >
    > to jest niemożliwe, niech Ktoś zdradzi gdzie tkwi babol?
    viking, no limit 24zł,ale netu chyba tylko 2 giga