  • 11. Data: 2011-04-21 19:41:20
    Temat: Re: Reno Master ? Ford Transit ? Iveco Daily ? co? innego ?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Apr 2011 16:22:04 +0200, "Marek P." <q...@a...pl>
    wrote:

    >Znalazłem w ofercie 4 Iveco z przebiegiem 186 tys z 2007 roku
    >(prawdopodobnie od jednej firmy).. To nawet statystycznie mało
    >prawdopodobne.

    Mója z 2006 ma obecnie 297 tys. A to i tak IMHO mało jak na ten
    rocznik. Transit 2003, w momencie sprzedaży w 2006, po niecałych
    trzech latach miał nalatane blisko 250 tys. Dzisiaj ten Transit ma
    ponad pół miliona kilometrów, i trzeciego właściciela. Dalej jeździ po
    Warszawie :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2011-04-21 19:43:19
    Temat: Re: Reno Master ? Ford Transit ? Iveco Daily ? coś innego ?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Apr 2011 12:20:16 +0200, "emes" <e...@e...pl> wrote:

    >jasne bierz ducato/jumper/boxer oczywiscie nowy model. Bierz klime i nie daj
    >sobie wmowic ze w dostawczaku nie potrzebna,

    Po pierwsze: cięzko teraz znaleźć dostawczaka bez klimy, poważnie.
    Po drugie: masz rację, potrzebna jest nawet bardziej niż w osobówce.
    Mała kabina szybko się nagrzewa i ciężko w niej wytrzymać bez
    klimatyzacji.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2011-04-21 19:45:12
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-21 12:20, emes pisze:

    > jasne bierz ducato/jumper/boxer oczywiscie nowy model. Bierz klime i nie
    > daj sobie wmowic ze w dostawczaku nie potrzebna, i oczywiscie szukaj jak
    > najwiekszego gabarytu w zwiazku z tym, ze lepiej wozic powietrze niz
    > potem sie nie zmiescic

    Jakbym ja tak kupował dostawczaka, to dziś bym klął na czym świat stoi.
    Dużo zależy od tego, co jest wożone i gdzie auto będzie użytkowane.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 14. Data: 2011-04-21 19:48:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Apr 2011 07:41:38 +0200, BAREK <b...@p...pl> wrote:

    >Najchętniej kupiłbym w związku z tym auto 2-3 letnie do 40tyś. brutto,
    >ale czy to jest realne?

    Jak będziesz chciał kupić używkę to odradzam Mastera. Z prozaicznego
    powodu - paletę wstawisz tylko tyłem. Przez boczne drzwi nie wchodzi,
    ew. wchodzi z dużym trudem, jak jest dobrze "spakowana". Zdecydowanie
    pod tym względem wygrywa Transit czy Ducato i spółka.
    Nowy Master ma szersze drzwi przesuwane, ale ja jakoś nie mam zaufania
    do silników w nowej Renówce. Te 2.3 dCi, rzekomo rozwinięcie 2.0 dCi,
    a mnie jakoś bardzo smierdzi to awaryjnym 2.2 dCi. Poczekałbym jeszcze
    trochę, aż nowy Master się bardziej upowszechi i wyjdą jego ewentualne
    wady.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2011-04-21 20:08:57
    Od: BAREK <b...@p...pl>

> [...]
    > trzech latach miał nalatane blisko 250 tys. Dzisiaj ten Transit ma
    > ponad pół miliona kilometrów, i trzeciego właściciela. Dalej jeździ po
    Jerzu, to co ja mam zrobić? :-) ?
    Kupić nowego busa, czy polować na używkę?
    Co wybrać?

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 16. Data: 2011-04-21 20:22:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Apr 2011 20:08:57 +0200, BAREK <b...@p...pl> wrote:

    >Jerzu, to co ja mam zrobić? :-) ?
    >Kupić nowego busa, czy polować na używkę?
    >Co wybrać?

    Jak masz kasę na nowy to ja bym się nie zastanawiał i wziął nowego.
    Uzywka to loteria, w moim przypadku na dłuższą metę może się to
    zemścić kosztami. Tylko że ja raczej robie długie trasy, i ew.
    holowanie do domu może sporo kosztować. Assistance mam tylko do
    najbliższego ASO, na terenie woj. mazowieckiego mam dodatkowe
    assistance ReaGroup - do dowolnego ASO sieci Renault Warszawa. Laweta
    spod Zambrowa do Warszawy kosztowała mnie np. 240 zł. netto.
    W Twoim przypadku (do 100 km dziennie) wygląda to trochę inaczej, ale
    mimo wszystko bym wolał nowy niż uzywkę z bliżej nieznaną
    przeszłościa.
    Tak BTW: w AutoPlazie stoją poleasnigowe Transity z Niemiec. 2-3
    latki. Z przebiegami 60-100 tys. Ciekaw jestem ile mają naprawdę ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2011-04-21 21:42:20
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > Tak BTW: w AutoPlazie stoją poleasnigowe Transity z Niemiec. 2-3
    > latki. Z przebiegami 60-100 tys. Ciekaw jestem ile mają naprawdę ;P
    No i ciekawe ile kosztują, na stronach autoplazy ich nie znalazłem.

    W sumie myśląc o nowym myślałem o jakimś leasingu lub kredycie przy
    wpłacie z mojej strony 40k, bo tyle mam na auto. Najchętniej jakby był
    jakś leasing kredyt typu 30-40% wpłaty, dwa lata niskich rat i wysoki
    wykup na koniec.

    W sumie znalazłem ogłoszenia z nowymi samochodami w dobrych cenach; coś
    co by mnie interesowało w granicach 60-65k netto; Transit, Boxer/Ducato
    i ciut drożej nowy Master.

    Auto nie do długich tras, a jako podręczny przewóz dla 4-6 osób lub
    dużych zakupów; tak w porywach do 600-1000kg, no może czasem 2-3 razy w
    miesiącu trzeba będzie prze-taszczyć 1500-1800kg na dystansie do 30km.
    Dlatego też nie myślę o mocnym silniku, klima jak najbardziej, podłoga i
    wyłożone boki z uchwytami do mocowania ładunku na pewno plus drugi rząd
    siedzeń dementowany.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 18. Data: 2011-04-21 22:15:22
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    jerzu wrote:

> [...]
    > trzech latach miał nalatane blisko 250 tys. Dzisiaj ten Transit ma
    > ponad pół miliona kilometrów, i trzeciego właściciela. Dalej jeździ po

    Chodziło mi o fakt ze przebiegi są bardzo bardzo zblizone jakby korygującemu
    brakowało fantazji :)