-
11. Data: 2011-07-16 04:02:30
Temat: Re: Renault espace diesel
Od: to <t...@x...abc>
begin MW
> A może coś innego?
> Sharan, alhambra? Poradźcie proszę - co ma porównywalne wymiary i
> możliwości pomieszczenia wygodnie rodziny grubasów (szt 5 + 2 psy).
A psy też muszą jechać? Nie możesz ich jakoś uwiązać, żeby sobie hasały?
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
12. Data: 2011-07-16 13:33:36
Temat: Re: Renault espace diesel
Od: "karkow" <k...@o...pl>
> Co wybrać, czego szukać i ew. dlaczego. Picasso, sceniki, tourany itp. są
> za małe (teraz mają scenika, stąd pomysł na espace).
znajomy mial upatrzone jakis czas temu escpace pod poznaniem... Na szczescie
ktos mu powiedzial aby sprawdzil nr vin w serwisie. Sprawdzil i okazalo sie
ze przebieg 180k podawany przez sprzedajacego to auto mialo... ale 4 lata
temu:) Bylo zarejestrowane na korsyce jako przewoz osob. Ostatni serwis w
aso przy okolo 380k km:)
-
13. Data: 2011-07-20 08:31:28
Temat: Re: Renault espace diesel
Od: omega_fan <o...@n...org>
On 07/15/2011 01:01 PM, GR001 wrote:
> Użytkownik "MW" <M...@z...pl> napisał w wiadomości
> news:4e20167e$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...
>> A może coś innego?
>> Sharan, alhambra? Poradźcie proszę - co ma porównywalne wymiary i
>> możliwości pomieszczenia wygodnie rodziny grubasów (szt 5 + 2 psy).
>
> Popatrz, że Espace jest mimo wszystko dużo większy od Sharana/Alhambry...
Bzdura.
To porównywalne samochody.
Mam Galaxy MK2, kolega ma Espace IV, nie widzę różnicy - poza obrzydliwą
deską rozdzielczą Espace, która dla mnie dyskwalifikuje ten samochód.
> Może T4 Multiwan?
Multivan na pewno będzie dobry, ale moim zdaniem S/G/A wystarczy.
-
14. Data: 2011-07-20 11:28:46
Temat: Re: Renault espace diesel
Od: Laisar <k...@o...pl>
On 20 Lip, 08:31, omega_fan <o...@n...org> wrote:
> On 07/15/2011 01:01 PM, GR001 wrote:
>
> > Espace jest mimo wszystko dużo większy od Sharana/Alhambry...
>
> Bzdura.
> To porównywalne samochody.
Tylko zewnętrznie - Espace ma 7 pełnowymiarowych, superwygodnych
foteli lotniczych:
http://www.auto-types.com/images/renault/Renault_Gra
nd_Espace_enx.jpg
które można niemal dowolnie ustawiać:
http://www.auto-types.com/images/renault/Renault_Gra
nd_Espace_ncz.jpg
Tymczasem trzeci rząd Galaxy Mk3 to jakaś totalna porażka - składne
podnóżki do ławki kar, a nie prawdziwe fotele:
http://www.auto-types.com/images/ford/Ford_Galaxy_19
_4f1.jpg
Nowy Sharan / Alhambra to już inna konstrukcja niż Fordy, ale lepsza
tylko o włos:
http://www.auto-types.com/images/volkswagen/Volkswag
en_Sharan_ub6.jpg
Paradoksalnie, stare wersje G/S/A Mk1 były pod tym względem lepsze...
(ale Espace też je wtedy przewyższał d: ).
To już trop z C8/807 zdecydowanie lepszy, a jeszcze bardziej - z T4,
albo fiat scudo, pug expert, citroen jumpy/jumper, reno trafic, merc
vito czy coś w ten deseń. Niby dostawczaki, ale bywają wersje
"limuzyniaste" - a na pewno nie zaszkodzi przynajmniej sprawdzić.
A z "amerykańskich" wynalazkach to najfajniejsze są toyota sienna i
honda odyssey (;
-
15. Data: 2011-07-20 11:42:36
Temat: Re: Renault espace diesel
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Wed, 20 Jul 2011 02:28:46 -0700 (PDT), Laisar napisał(a):
> które można niemal dowolnie ustawiać:
>
> http://www.auto-types.com/images/renault/Renault_Gra
nd_Espace_ncz.jpg
>
Niemal dowolnie to jest marketingowa ściema, przypatrz się dokładnie tej
fotce, tam się zmieszczą tylko ludzie po amputacji nóg. Ewentualnie
conajmniej połowa z nich plus staranne rozmieszczenie.
> Tymczasem trzeci rząd Galaxy Mk3 to jakaś totalna porażka - składne
> podnóżki do ławki kar, a nie prawdziwe fotele:
>
> http://www.auto-types.com/images/ford/Ford_Galaxy_19
_4f1.jpg
Nie, to jest dosyć sensowny wynalazek, bazujący na obserwacji, że większość
vanów jeździ przeważnie pusta i częściej potrzeba bagażnika niż 2
dodatkowych miejsc w nim. Zrozumie to rozwiązanie każdy, kto choć raz
szarpał się np. z fotelami Voyagera jak musiał coś większego przewieźć
Bo van jest najczęściej kupowany jako rozwiązanie problemu "rodzina 2+2
albo 2+3 i co zrobić jak trzeba nagle przewieźć teściów?"
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
-
16. Data: 2011-07-20 15:20:11
Temat: Re: Renault espace diesel
Od: omega_fan <o...@n...org>
On 07/20/2011 11:28 AM, Laisar wrote:
> On 20 Lip, 08:31, omega_fan <o...@n...org> wrote:
>> On 07/15/2011 01:01 PM, GR001 wrote:
>>
>>> Espace jest mimo wszystko dużo większy od Sharana/Alhambry...
>>
>> Bzdura.
>> To porównywalne samochody.
>
> Tylko zewnętrznie - Espace ma 7 pełnowymiarowych, superwygodnych
> foteli lotniczych:
>
> http://www.auto-types.com/images/renault/Renault_Gra
nd_Espace_enx.jpg
Tak jak i S/G/A - fotele w 2 i 3 rzędzie są takie same i można je
zamieniać między sobą. Nie wiem co masz na myśli przez "lotnicze", moje
nie latają ;)
> które można niemal dowolnie ustawiać:
Jasne. Ściema marketingowa. Można przesuwać przód/tył (tak jak i w
S/G/A), dodatkowo nie wiem jak w Espace, ale w S/G/A można wyjąć całkiem
i zamiast 3 w drugim rzędzie dać 2, bliżej siebie.
> http://www.auto-types.com/images/renault/Renault_Gra
nd_Espace_ncz.jpg
>
>
> Tymczasem trzeci rząd Galaxy Mk3 to jakaś totalna porażka - składne
> podnóżki do ławki kar, a nie prawdziwe fotele:
>
> http://www.auto-types.com/images/ford/Ford_Galaxy_19
_4f1.jpg
Ja mówię o S/G/A, czyli Galaxy MK2 (2000-2006) a Ty mi podstawiasz MK3.
>
> Nowy Sharan / Alhambra to już inna konstrukcja niż Fordy, ale lepsza
> tylko o włos:
>
> http://www.auto-types.com/images/volkswagen/Volkswag
en_Sharan_ub6.jpg
Próbowałem, przymierzałem się do nowego Sharana. Potem wsiadłem znów do
swojego Gala MK2 i było więcej miejsca.
> Paradoksalnie, stare wersje G/S/A Mk1 były pod tym względem lepsze...
> (ale Espace też je wtedy przewyższał d: ).
Do 2006, czyli S/G/A po lifcie, zwany rowniez MK2. W czym konkretnie
Espace IV je przewyższa (oprócz brzydoty deski rozdzielczej), bo nie wiem?
> To już trop z C8/807 zdecydowanie lepszy, a jeszcze bardziej - z T4,
> albo fiat scudo, pug expert, citroen jumpy/jumper, reno trafic, merc
> vito czy coś w ten deseń. Niby dostawczaki, ale bywają wersje
> "limuzyniaste" - a na pewno nie zaszkodzi przynajmniej sprawdzić.
Eurovan - masakra, zegary jak kupa, oczywiście na środku, siedzenia
miekkie beznadziejnie, jedyna fajna rzecz to odsuwane drzwi. Jechalem we
Wloszech taksowka Phedra i cieszylem sie ze prywatnie mam Galaxy.
-
17. Data: 2011-07-20 16:48:24
Temat: Re: Renault espace diesel
Od: " bd" <b...@W...gazeta.pl>
Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):
> Nie, to jest dosyć sensowny wynalazek, bazujący na obserwacji, że większość
> vanów jeździ przeważnie pusta i częściej potrzeba bagażnika niż 2
> dodatkowych miejsc w nim. Zrozumie to rozwiązanie każdy, kto choć raz
> szarpał się np. z fotelami Voyagera jak musiał coś większego przewieźć
może zabluźnie, a Voyager jest Beee i aby uniknąć jak to Waldek określił,
szarpania się z fotelami to zakupić wersje StowN'Go ;) dodatkowo, drzwi
odsuwane to jest to co każdy pojazd winien mieć ;)
wiem, że wybieranie miedzy Espasem, a Voyagerem to jakby wybierać między kiłą,
a syfem no ale ja wybrałem syf.
Jakoś mnie przeraża firma Reno, ciężkie fotele których nie ma gdzie składować
(moja sytuacja) i brak odsuwanych drzwi bocznych,
czworaczki C8/Ulys/Phedora/8zero7 tez ciekawe, no ale może jako nowe i na
gwarancji - opinie znajomych którzy ujeżdżali C8 oraz Fiata - jeden znajomek
miał firmowego wypasionego 807 - ale jak to z firmowymi autami było "idealne".
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
18. Data: 2011-07-20 16:55:10
Temat: Re: Renault espace diesel
Od: " " <b...@W...gazeta.pl>
Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):
> Bo van jest najczęściej kupowany jako rozwiązanie problemu "rodzina 2+2
> albo 2+3 i co zrobić jak trzeba nagle przewieźć teściów?"
heh, skunt ja to znam ;) ale taka prawda - najprawdziwsza ;)
pzdr.
bd
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
19. Data: 2011-07-20 17:04:40
Temat: Re: Renault espace diesel
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Wed, 20 Jul 2011 14:48:24 +0000 (UTC), bd napisał(a):
> może zabluźnie, a Voyager jest Beee i aby uniknąć jak to Waldek określił,
> szarpania się z fotelami to zakupić wersje StowN'Go ;) dodatkowo, drzwi
> odsuwane to jest to co każdy pojazd winien mieć ;)
>
to zdecydowanie jest to, ale zdecydowanie nie każdy pojazd to powinien
mieć.
Otóż to się sprawdza tylko jeżeli masz odpowiedni kawałek pudełkowatego
nadwozia , żeby nie zeszpecić auta.
Czyli albo długi/duży van, albo pudełkowatość jak w Berlingo/Kangoo albo
główne drzwi jak w 1007.
W mniejszych/mniej pudełkowatych autach za cholerę nie pasują i wychodzą
szkaradne potworki jak ostatni C-Max, nic tylko pawia puścić.
> czworaczki C8/Ulys/Phedora/8zero7 tez ciekawe, no ale może jako nowe i na
> gwarancji - opinie znajomych którzy ujeżdżali C8 oraz Fiata - jeden znajomek
> miał firmowego wypasionego 807 - ale jak to z firmowymi autami było "idealne".
Zawsze jeszcze jest Grand Picasso. Ciut ciaśniej, ale o ile całe auto
zgrabniejsze. Tyle, że najstarsze modele to 2007 rok.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
-
20. Data: 2011-07-21 10:00:41
Temat: Re: Renault espace diesel
Od: " " <b...@W...gazeta.pl>
Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):
> to zdecydowanie jest to, ale zdecydowanie nie każdy pojazd to powinien
> mieć.
> Otóż to się sprawdza tylko jeżeli masz odpowiedni kawałek pudełkowatego
> nadwozia , żeby nie zeszpecić auta.
dats rajt, zgadzam się z Tobą proporcje muszą być zachowane, ja raczej
myślałem o mega użyteczności, a nie o designie choć powinienem podejść jak Ty
to jednak tutaj patrze już czysto użytecznie, a dzieciaki są wręcz zachwycone
suwanymi drzwiami, starszy stwierdził ze wreszcie tata (ja) się nie wkurza,
gdy nie ostrożnie otwierają drzwi na parkingach ;)
> szkaradne potworki jak ostatni C-Max, nic tylko pawia puścić.
nie widziałem na żywo, tylko na reklamie TV.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/