eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysilnik mazdy 2.0 diesel 143KM - opinie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2011-07-15 07:09:00
    Temat: silnik mazdy 2.0 diesel 143KM - opinie
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    witam
    poszukuje opinii nt w/w silnika. Jakies typowe bolaczki? spalanie?
    Mam upatrzona mazde 3 z 2007r z takim motorem i zastanawiam sie czy warto.
    Wczesniej ogladalem 1.6 d ale z tego co mi wiadomo sa to silniki francuskie
    do ktorych nie mam przekonania (jezdzilem kiedys 2.0 gdi w p307).
    Widze ze juz w nowych mazdach 3 takiego motoru nie ma. W mazdzie 6 jest z
    kolei 2.2d. Czyzby z 2.0 bylo cos nie tak?
    dzieki z opinie


  • 2. Data: 2011-07-15 08:06:43
    Temat: Re: silnik mazdy 2.0 diesel 143KM - opinie
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    karkow wrote:
    > witam
    > poszukuje opinii nt w/w silnika. Jakies typowe bolaczki? spalanie?
    > Mam upatrzona mazde 3 z 2007r z takim motorem i zastanawiam sie czy
    > warto. Wczesniej ogladalem 1.6 d ale z tego co mi wiadomo sa to
    > silniki francuskie do ktorych nie mam przekonania (jezdzilem kiedys
    > 2.0 gdi w p307). Widze ze juz w nowych mazdach 3 takiego motoru nie ma. W
    > mazdzie 6
    > jest z kolei 2.2d. Czyzby z 2.0 bylo cos nie tak?
    > dzieki z opinie

    forum.mazdaspeed.pl - dzial Diesel (wiekszej skarbnicy wiedzy nie
    znajdziesz)



  • 3. Data: 2011-07-15 08:38:07
    Temat: Re: silnik mazdy 2.0 diesel 143KM - opinie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 Jul 2011 08:06:43 +0200, Marek P.

    >> Widze ze juz w nowych mazdach 3 takiego motoru
    >> nie ma. W mazdzie 6 jest z kolei 2.2d. Czyzby
    >> z 2.0 bylo cos nie tak?

    Nie widze postu źródłowego, dlatego odpiszę za pomocą Marka P. Z silnikiem
    2.0 Mazdy wszystko jest OK. Mam taki silnik w swojej M6 GG, tj. 143KM z
    DPF. Zadbany chodzi jak pszczółka. Ty kupujesz używany, więc się *strzeż*
    (czytaj mazdaspeed.pl od deski do deski), bo sporo jest zeszroconych. W
    zeszłym roku sprzedawałem xCL człowiekowi, który zanabył M6 z 2005 z 202
    tys. km. na liczniku. Przyjechał do mnie zadowolony, chwilę pogadaliśmy i w
    tym samym czasie dostał info od ASO. Po sprawdzeniu przebiegu okazało się,
    że auto w 2008 roku przy ostatniej wizycie w ASO u Niemca miało na blacie
    nabite AFAIR 300 tys. km -- a gdzie jeszcze 3 lata do 2010?

    Trójki z tym silnikiem to wyjątkowa rzadkość. Na forum Mazdy widziałem
    takie może ze dwie, ale to jakby niewiele zmienia, choć możę "trójki" tak
    nie gonili mocno po autozdradach. Jeśli silnik będzie zadbany i sprawny, to
    bierz. Będziesz zadowolony.

    Jeśli chodzi o powstanie silnika 2.2 to po prostu technologia pozwoliła na
    zwiększenie pojemności i co za tym idzie osiągów bez wrostu spalania. Tylko
    dlatego powstało 2.2.bo 2.0 było bardzo udaną konstrukcją.

    > forum.mazdaspeed.pl - dzial Diesel (wiekszej
    > skarbnicy wiedzy nie znajdziesz)

    Zwłaszcza warto przeczytać wątki podwieszone w tym dziale. Zarówno obydwa
    poradniki, jak i wątek o smoku olejowym. Warto także przeczytać dział
    "Kupuję Mazdę!" i tam zapodać ogłoszenie i wszelkie posiadane dane. Na
    koniec przed samym zakupem udać się do _ASO_, zapłacić 300 zł za tzw.
    przegląd sprzedażowy, gdzie w cenie będzie sprawdzenie przebiegu i napraw w
    globalnym systemie. To może sporo rozjaśnić.


    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player
    http://xcarlink.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: