  • 11. Data: 2017-03-04 12:20:53
    Temat: Re: Rekord
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    V.L.Pinkley wrote:

    > W magazynie jest 108 różnych typów diod zenera na 3v3,
    > wybrałeś taka której nie ma.

    Pisałem już, że nie kupuję elementów, których nie ma.
    Tak mam ustawione filtry: nie interesują mnie elementy-widmo
    i dostawa z Newark za 110 netto. Problem musiał zaistnieć po
    ich stronie podczas kompletowania zamówienia. Nie pierwszy
    raz zresztą, w TME zdarza się to samo.

    > Naprawdę sam nie mogłeś wybrać
    > spośród pozostałych takiej która ci odpowiada?

    Tak mi się zaczyna nasuwać ten wątek o głosowaniu...
    *Ja* nie popełniłem żadnego błędu. Jeśli jest alternatywa,
    to sprzedawca ma biegać za mną, a nie ja za sprzedawcą.
    Z TME raz czy dwa napisali, sprawa załatwiona błyskawicznie.
    Natomiast oni postanowili próbować przez 8 miesięcy zdobyć
    konkretnie taką, no to im nie przeszkadzałem.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 12. Data: 2017-03-04 12:24:38
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    AlexY wrote:

    > Jakby mi nie przysłali czegoś co było na stanie to od razu wybrałbym
    > inny element.

    Ja nawet takie diody miałem w domu. To był jeden z drobiazgów,
    który dorzuciłem, by przekroczyć próg darmowej dostawy czy innej promocji.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 13. Data: 2017-03-05 01:21:15
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    U mnie odwrotnie.
    Zamówiłem 5 różnych rzeczy.
    Paczka jest następnego dnia, a na mailu, że jednej pozycji nie - będzie
    5 maja. No to ja odpisuję, żeby to anulowali. Następnego dnia przychodzi
    przesyłka z brakującymi rzeczami...

    Oni chyba od tego brexitu jakiejś kociej mordy ostatnio dostali ?

  • 14. Data: 2017-03-05 14:27:07
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    sundayman pisze:
> [...]
    > przesyłka z brakującymi rzeczami...
    >
    > Oni chyba od tego brexitu jakiejś kociej mordy ostatnio dostali ?

    Skoro przyszło "następnego dnia" to chyba oczywiste, że wysłali zanim
    dostali maila.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 15. Data: 2017-03-06 09:17:43
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    sundayman wrote:

    > No to ja odpisuję, żeby to anulowali. Następnego dnia przychodzi
    > przesyłka z brakującymi rzeczami...

    Bo odpisujesz Polakom, a wysyłają Anglicy. Zanim się obie nacje zgadają,
    to kurier już puka do drzwi. :-)

    > Oni chyba od tego brexitu jakiejś kociej mordy ostatnio dostali ?

    Nie sądzę, by to była wina, cytując klasyka, bretiksu, ale faktycznie
    standardy im ostatni mocno spadły. I nie chodzi mi o czas dostawy, tylko
    o bałagan w filtrach. Np. przy szukaniu przekaźnika na 40A wyskoczył mi
    na 3 (co wyszło w ostatniej chwili z lektury PDF -- a pasował mi, bo był
    mały!) i nie jest to jedyny taki przypadek

    Pozdrawiam, Piotr

  • 16. Data: 2017-07-15 14:43:15
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 03.03.2017 o 19:28, V.L.Pinkley pisze:

    > 109 produktów 3V3 w magazynie w ponad 20 obudowach.
    > Przesadzasz.

    Nie mieli akurat tego który sobie wybrał. Miał pecha. Pewnie musiałby
    anulować i wybrać inny, a to trochę skomplikowane.

    --
    pozdrawiam
    MD