  • 1. Data: 2017-03-03 10:55:26
    Temat: Rekord
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    18 września ubiegłego roku zamówiłem w Farnellu
    spore zamówienie, które zostało mi doręczone szybko,
    ale niekompletne. Zdarzało się już tak i szybko
    dosyłali braki na swój koszt, ale w tym przypadku
    co miesiąc dostawałem listy, że chłopcy nad tym
    intensywnie pracują i wysyłka będzie ASAP, tylko
    terminy się zmieniały. Dziś przyszedł mail, że
    swoją diodą Zenera małej mocy na 3,3V będę się
    mógł cieszyć już 1. maja. :-]

    Gdyby chodziło o nowe zwierciadło do teleskopu
    Hubble, to bym zrozumiał, ale, kurde, najzwyklejsza
    zenerka? :->

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2017-03-03 11:09:20
    Temat: Re: Rekord
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr Wyderski napisał:

> [...]
    > mógł cieszyć już 1. maja. :-]
    >
    > Gdyby chodziło o nowe zwierciadło do teleskopu
    > Hubble, to bym zrozumiał, ale, kurde, najzwyklejsza

    Dla uczczenia święta 1 Maja postanowili oddać diodę
    do eksploatacji przed terminem, który był planowany
    na koniec pięciolatki. Nie ma co narzekać.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2017-03-03 11:11:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Mar 2017 10:55:26 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):
> [...]
    > mógł cieszyć już 1. maja. :-]
    >
    > Gdyby chodziło o nowe zwierciadło do teleskopu
    > Hubble, to bym zrozumiał, ale, kurde, najzwyklejsza

    Moze tego juz nikt nie uzywa ?

    Albo na odwrot - troche ludzi sobie przypomnialo, zapas wykupili, a
    produkcja fabryki oblozona na pol roku i taki termin realizacji
    zamowien.

    PS. takie diody ostatnio widzialem po 12gr w detalu. To po ile fabryka
    sprzedaje ?

    J.

  • 4. Data: 2017-03-03 11:32:44
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    J.F. wrote:

    > Moze tego juz nikt nie uzywa ?

    No właśnie chyba odwrotnie: ja filtruję tylko po elementach
    dostępnych w magazynie, więc ktoś mi musiał przed nosem wykupić. :-)

    Co mnie bardzo dziwi, bo kupiłem i następnego dnia dostałem
    elementy naprawdę dziwne (TBU, kondensatory polimerowe na 125
    stopni, PMOS mocy o mikroskopijnej rezystancji D-S), a zenerka
    zablokowała system.

    Zadzwoniłem dziś i poprosiłem o anulowanie dostawy brakujących
    elementów, ale teraz bardzo żałuję, bo na podstawie poprzednich opóźnień
    mogę śmiało założyć, że wyprawiłbym zenerce urodziny. :-)

    Wychodzi na to, że tam pracują wyłącznie handlowcy, którym nie
    odmawiam zaangażowania w wyciągnięcie producentowi z gardła
    rolki dokładnie takiego elementu, ale inżynier by do mnie po
    prostu zadzwonił i spytał, który model z 50. innych mają mi
    wysłać. :-)

    Ale nie tylko tam: miesiąc temu zamawiałem w pewnej firmie
    nawinięcie transformatora sieciowego dla nietypowego zestawu
    napięć i miałem niezłe przeboje przy próbie wytłumaczenia
    "konsultantowi", że naprawdę nie musi mi dawać rdzenia 800VA,
    choć tak wynika z posumowania mocy uzwojeń wtórnych. Nie mógł
    przyjąć do wiadomości, że nie zamierzam obciążać wszystkich
    jednocześnie i transformator może być 2x mniejszy.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 5. Data: 2017-03-03 13:37:24
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    to tak chyba przy europejczykach,
    bo do frajerów to od razu odpierdalają focha...

  • 6. Data: 2017-03-03 18:54:14
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Moze tego juz nikt nie uzywa ?

    Nie Jarku, to kret... są.
    Mnie przysłali kabel... w kawałkach...żebym sobie polutował chyba w całość.
    Innym razem obiecywali i nie dotrzymywali terminów, straciłem przez to
    klienta (nie dało się nigdzie indziej dostać bardzo nietypowej części i
    wyszedłem na naciągacza).

    Omijam ich szerokim jak tylko mogę.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 7. Data: 2017-03-03 19:28:46
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com>

    użytkownik Piotr Wyderski napisał:
    > Dziś przyszedł mail, że
    > swoją diodą Zenera małej mocy na 3,3V będę się
    > mógł cieszyć już 1. maja. :-]

    109 produktów 3V3 w magazynie w ponad 20 obudowach.
    Przesadzasz.

  • 8. Data: 2017-03-03 22:06:43
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    V.L.Pinkley wrote:

    > 109 produktów 3V3 w magazynie w ponad 20 obudowach.
    > Przesadzasz.

    Z czym? Że dostałem e-mail o takiej treści? :->
    Czy w tym, że mają 108 alternatyw, ale o tym nie informują?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 9. Data: 2017-03-03 23:56:35
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com>

    W magazynie jest 108 różnych typów diod zenera na 3v3,
    wybrałeś taka której nie ma. Naprawdę sam nie mogłeś wybrać
    spośród pozostałych takiej która ci odpowiada?

  • 10. Data: 2017-03-03 23:59:39
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Piotr Wyderski pisze:

    > Z czym? Że dostałem e-mail o takiej treści? :->
    > Czy w tym, że mają 108 alternatyw, ale o tym nie informują?

    Jakby mi nie przysłali czegoś co było na stanie to od razu wybrałbym
    inny element.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html