  • 61. Data: 2013-05-28 20:09:02
    Temat: Re: Reklama tabliczek Win8 uderza w Apple..
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-05-2013 15:39, Chris pisze:
    > $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Bzdury gada, właśnie sprawdziłem i w cenniku na szybko dając search
    > wywaliło 58 modeli różnych producentów z WIN7

    a ile bylo dostepnych?

  • 62. Data: 2013-05-28 20:10:45
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-05-2013 19:54, Pszemol pisze:
    > "Franc" <w...@w...pl> wrote in message

    > To są modele sprzed roku, dwu - niedobitki magazynowe
    > które ktoś okazyjnie odkupił w hurcie i teraz sprzedaje na
    > aukcjach... Myślę że przedpiścy chodziło o mainstream.

    brawo!

  • 63. Data: 2013-05-28 20:22:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    W dniu 28-05-2013 19:44, Pszemol pisze:
    >powaznie? a menu start tez jest tradycyjne, czy tradycyjnie
    >pierdolisz?
    >ja wiem ze moge sobie classic shella zainstalowac, wlaczyc quick
    >launcha z xp/visty. ale chodzi o to co dostajesz po wyjeciu z
    >pudelka, a nie to co zrobisz po kilkudziesięciu minutach.

    Kilkadziesiat minut mozesz raz poswiecic aby sie dobrze pracowalo.
    W koncu nawet i XP mial troche ustawien w/g gustu.

    J.

  • 64. Data: 2013-05-28 20:27:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
> [...]
    Gierka_strategiczna_ze_zwyklymi_pracownikami.html

    >Jakaś gierka, w javie?

    we flashu.

    >Nie rozumiem za bardzo jaki to
    >ma związek z Windows8 i tabletami Apple czy Asusa?

    Dziala czy nie dziala ?
    Bo jak nie dziala, to sie te g* z Apple nie nadaje do zabawy :-)

    J.

  • 65. Data: 2013-05-28 20:31:24
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message

    ptopy_i_netbooki.html?sb=&sd=&sort=&by=&sa=&showProd
    ucts=1&ot=107&a%5B1947%5D%5B%5D=2589

    > Tam będzie jakiś FreeDos czy DR-Dos...

    to DOS i to DOS? Nie pisales, ze szukasz jakiegos konkretnego DOS-a...

    > Zainstalowali coś darmowego aby nie było że nie da się sprawdzić
    > czy działa, ale faktycznie jest to laptop bez systemu i tak nalezy to
    > odbierać. Podejrzewam że w większości przypadków trafia do niego
    > jakaś nielegalna kopia Windows, więc wychodzi na to że PC=Microsoft.
    > Bo chyba nie będziesz mi mówił że ktoś kupuje laptopa za 5000zł
    > aby używać go z Free DOSem na pokładzie w 2013 roku????

    Nie wiem, nie znam intencji kupujacych.

    Pomijajac, ze sa tam tez tansze modele ok. 1000. Jak ktos potrzebuje, bo
    ma jedna jedyna aplikacje ktorej chce uzywac a dziala na Dosie - to kupi
    taki.

    JAk pisalem, nie znam intencji i potrzeb kupujacych. Ale dobrze, ze mogą
    wybrac miedzy DOSem a brakiem systemu i roznymi innymi osami.

  • 66. Data: 2013-05-28 20:39:54
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-28 19:43, Andrzej pisze:
    > A to kwalifikowanie "12 cali to niebiznes, 14 to biznes" jest zwyczajnie
    > glupio-smieszne. Zarabiam pieniadze na dwunastocalowcu i mam w bani, czy to
    > jest linia biznes, czy Hello Kitty.

    A ja bym w ogóle nie wiązał wielkości ekranu z klasyfikacją "biznes", bo
    są różne jego dziedziny i charakterystyki.
    Jak mam podłączyć laptopa do projektora i używać pilota do prezentacji,
    to miło mieć wyraźny podgląd na ekranie swojego sprzętu, a i wygląda się
    trochę poważniej niż z Acerkiem 10" w różowej obudowie. ;)
    Ale jak ktoś zarabia na giełdzie i np. potrzebuje mieć podgląd na
    lunchu/lanczu (do wyboru), to jasne, że 12-14" sprawdzi się lepiej niż
    17,3". :) Najlepiej mieć po prostu dwa, albo nawet trzy. Ja niestety
    swojego netbooka utopiłem (choć działa, ale to był i tak słaby,
    przestarzały sprzęt) i zostały mi tylko dwie Tośki: 15,6 i 17,3". Ale
    jak będzie potrzeba, to kupię 13". :P Jednak raczej na pewno nie będzie
    to tablet. :]

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 67. Data: 2013-05-28 21:27:57
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-28 20:21, Chris pisze:
    > 90% + te co nie policzyłem bo zamiast win7 miały w7p w nazwie ... z
    > 70-80 by się zebrała pewnie.

    Wszystkie wyprodukowane pod koniec ubiegłego bądź w tym roku?
    Tu była mowa o najnowszych modelach, nie magazynowcach.
    Może gdzieś się da kupić bez systemu, ale już bym wolał tę
    preinstalowaną ósemkę, bo taniej.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 68. Data: 2013-05-28 21:37:10
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik $heikh el $hah napisał:

    > Może gdzieś się da kupić bez systemu, ale już bym wolał tę
    > preinstalowaną ósemkę, bo taniej.

    Ale... zawsze bylo, jest i bedzie tak, ze im masz wiecej wymagan, tym
    jest drozej. :)

    Jak ostatnio lapa kupowalem, to kupilem bez osu, i kupilem osobno OS. Bo
    chcialem w7pro a lapciaki w wiekszosci te co mi podchodzily mialy w7hp.
    A te co mialy w7pro to mi nie podchodzily innymi cechami.

  • 69. Data: 2013-05-28 22:23:56
    Od: Sebastian <m...@j...pl>

    W dniu 2013-05-28 20:08, K pisze:

> [...]
    > ja wiem ze moge sobie classic shella zainstalowac, wlaczyc quick launcha
    > z xp/visty. ale chodzi o to co dostajesz po wyjeciu z pudelka, a nie to

    Niby racja, zrobimy sobie pod Win8 pulpit tradycyjny i nawet menu start,
    ale.... i tak każdy program uruchomiony pod Win8 (ale nie z
    interfejsem metro) jest płaski i jakby obcięty z kolorów, gdzie się
    podział ten pęd MS do 3D, przezroczystości i inszych wodotrysków? Nie
    mówię że to jest niezbędne, ale do jako takiego wyglądu się człowiek
    przyzwyczaił, że coraz ładniej aż tu nagle Win8 i wszystko jakieś
    płaskie, takie nie wypukle, zubożałe aż ma się wrażenie że cofnęliśmy
    się w czasie/rozwoju. Odpalam coś co działa pod interfejsem metro, ok.
    nie dla mnie to, chce zamknąć i .... cholera jak mam zamknąć aplikacje,
    nie da się! No bez przesady, to ma być postęp, wszystko co włączę ma
    działać?

    --
    Sebastian

  • 70. Data: 2013-05-28 22:31:18
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 28 May 2013 17:05:19 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

    > To że jak potrzebuje to przetarga, zainstaluje i zrobi co ma zrobić, czy
    > to scena na stadion, czy atelier fotografa, czy obwoźna serwerownia, to
    > nie znaczy ze jest to przenośny sprzęt do pracy. Wiele rzeczy się da
    > rozmontować do transportu i po montażu w odpowiednim miejscu używać.

    Rozmontowywujesz laptopa do transportu?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy