  • 21. Data: 2009-10-27 18:12:58
    Temat: Re: Rekawica kuchenna prezentem Payback po 33 latach doładowywania konta Orange kwotą 50zł/3 m-ce
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    news:8gdesvkmi99f$.dlg@lepper.institute.com...

    > NIE, NIE POMIJAM.
    > Policzyłem kwoty jakie trzeba wydać. Orange i Real dają punkt za 2
    > zł, BP
    > za paliwo punkt za niecale 3 zł.
    > Więc nawet jeżeli kupujesz dużo paliwa, i tak musisz wydac jeszcze
    > więcej.

    Tak to jest jak najwiecej gardłują ci co mało wiedzą...

    po 1. każdy uczestnik (pardon "partner") programu może wydać swój
    katalog nagród

    I tak Real wydał swój katalog, nierewelacyjny ale korzystniejszy nić
    paybacka.
    Zamiast się oglądac się za rekawicą kuchnną za 3999 punktów można
    zerknąć na jakąś torbę turystyczną czy plecaczek za 3600pkt

    BP też wydał swój katalog. tamże (żeby się trzymać tej samej tematyki)
    analogiczny plecaczek kosztuje 1950pkt, torba 2600pkt
    Inni wczesniej czy później pójdą ich śladem

    po 2. punkty się 'zdobywa" głownie dzięki promocjom a nie codziennemu
    ciułaniu.

    Razem z kartą Payback dostajesz bloczek kuponów typu "punkty w Real
    x5", "dodatkowe 100pkt gdzieśtam", "punkty za paliwo BP x3" itp.

    Dalej: 30zł wydane na płyn do spryskiwaczy BP (no dobra, kupiłem do
    służbowego bo do prywatnego kupuję u Shella ;-) daje 300pkt czyli
    kilka razy wiecej niż za paliwo

    Dalej, Real ma aktualnie promocję (już drugą w przeciagu 3 tygodni),
    że dostaje się 10x wiecej punktów niż wg regulaminu

    > Tak, czy owak, musisz w najlepszym razie wydać 110 tysięcy złotych w
    > 3 lata

    Srata tata.
    Za zwykłe 2x cotygodniowe zakupy + kupony + płyn BP + tankowanie
    (służbowego ale rzadko jeżdżę, prywatny na Neste bo wolę taniej ;-),
    razem ok. 1tys zł. a punktów ponad 5 tys.

    Te wasze w pocie czoła czynione wyliczenia można sobie o kant... ;-)
    I więcej luzu Panowie, tańsze paliwo na Neste i tak się bardziej
    opłaca niż jakieś ciułanie punktów. (Reklama OFF)
    Nie dajmy się zwariować.

    --
    Pozdrowienia, Slawek

  • 22. Data: 2009-10-27 18:21:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 19:12:58 +0100, Slavekk napisał(a):

> [...]
    >
    > I tak Real wydał swój katalog, nierewelacyjny ale korzystniejszy nić
    >
    > BP też wydał swój katalog. tamże (żeby się trzymać tej samej tematyki)

    A Orange póki co nie i co im zrobisz? Jak to zrobią, to będzie mozna o tym
    myśleć.

    > Dalej, Real ma aktualnie promocję (już drugą w przeciagu 3 tygodni),
    > że dostaje się 10x wiecej punktów niż wg regulaminu

    A co jeżeli ktoś woli kupować w Tesco albo najzwyczajniej w świecie ma do
    Reala najdalej?

    > I więcej luzu Panowie, tańsze paliwo na Neste i tak się bardziej
    > opłaca niż jakieś ciułanie punktów. (Reklama OFF)

    I dokładnie to napisałem. Tańsza oferta z innej sieci, Tesco zamiast Reala
    i Neste zamiast BP i nagroda będzie za rok, nie za trzy lata, za własne
    pieniądze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2009-10-27 19:02:52
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Ceny nagród rosną bo rośnie inflacja.

    rotfl
    a co ma inflacja do "oplaty" za nagrode wyrazonej w punktach ?
    jezeli cos jest warte x punktow, a punkt kosztuje y, to biorac pod uwage
    naturalny wzrost cen towarow i uslug generujacych punkty sprawa inflacji
    sama sie zalatwia
    jezeli za paliwo dajace iles tam punktow place coraz drozej, to nagroda tez
    ma "podrozec" w katalogu ? to w takim razie juz nie inflacja, tylko
    hiperinflacja

  • 24. Data: 2009-10-27 19:37:25
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik X napisał:

    > Czy Wy jeszcze siedzicie nadal w Orange? To sie nazywa dojenie klienta:)
    > Rekawica kuchenna najtańszym prezentem na który można wymienić punkty
    > Payback. 3.999punktów uzbieramy gdy wydamy 8000zł a więc po 400
    > miesiącach doładowując co 3 miesiące konto Orange kwotą 50zł. I jak tu
    > mieć zaufanie do takiego operatora?

    Ciekawe czy doładowując konto Orange co 3 miesiące kwotą 50zł czasem po
    32 latach nie anulowaliby moich punktów albo nie zwiekszyli liczby
    punktów potrzebnych na rękawicę kuchenną np. do 6000 punktów w zwiazku z
    inflacją. Normalnie pisząc to, śmieję się z tego programu:)

  • 25. Data: 2009-10-27 19:50:16
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > potrzebnych na rękawicę kuchenną np. do 6000 punktów w zwiazku z inflacją.
    > Normalnie pisząc to, śmieję się z tego programu:)
    Punkty są anulowane po 3 latach :-).
    A najwazniejsze jest nie to jak ten system jest beznadziejny w ogóle, ale jak
    jest beznadziejny w porównaniu z profitem, który niby zastępuje. Przypomnę, że w
    proficie każdy prepaidowiec miał praktycznie co najmniej 1 doładowanie za 50zł
    przedłużające ważność konta gratis raz na 2 lata.
    Podobnie fatalnie wygląda ten program w porównaniu ze staym w BP. Inna rzecz że
    już tam nie tankuję, ale tylko w NESTE - trzeba walczyć ze zmową cenową
    wielkich...
    S.

  • 26. Data: 2009-10-27 22:17:25
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    X pisze:
> [...]
    > Payback. 3.999punktów uzbieramy gdy wydamy 8000zł a więc po 400
    > miesiącach doładowując co 3 miesiące konto Orange kwotą 50zł. I jak tu

    To nie grupa samochodowa, ale przeliczajac paliwo z BP na punkty
    payback, 22 calowy monitor samsunga kosztuje 163.000 zl. Dla normalnego
    uzytkownika oznacza to....22 lata tankowania.
    Czyli nigdy, skoro po 3 latach sie punkty kasuja.

    Pozdrawiam wszystkich liczacych na jakiekolwiek nagrody.

    szwagier

  • 27. Data: 2009-10-28 19:06:46
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik szwagier napisał:

> [...]
    > Czyli nigdy, skoro po 3 latach sie punkty kasuja.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich liczacych na jakiekolwiek nagrody.

    hehe, oni z nas baranów robią w tym Orange. Chciałbym aby w kolejnym
    roku 3mln ludzi odeszło z francuskiej sieci w Polsce!!

  • 28. Data: 2009-10-28 19:08:39
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik Uncle Pete napisał:

    > A ty wybierasz operatora w zależności od obiecanych prezentów?
    >
    > Piotr
    Oczywiście ze tak. Mam szeroką znajomosc rynku telekomunikacyjnego i
    wybieram tych ktorzy maja wiecej uslug i lepsze oferty lojalnosciowe.

  • 29. Data: 2009-10-28 19:09:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    X pisze:

    > hehe, oni z nas baranów robią w tym Orange. Chciałbym aby w kolejnym
    > roku 3mln ludzi odeszło z francuskiej sieci w Polsce!!

    Mówisz - masz :)

    "Witucki tłumaczy słabe wyniki Centertela

    Zdaniem Wituckiego, jednym z głównych powodów spadku przychodów,
    większego niż konkurencji, był kryzys i konstrukcja oferty Orange.

    Podczas kryzysu klienci Orange zaczęli więcej korzystać z call packów -
    powiedział Witucki mając na myśli pakiety minut i usługi "darmowych
    numerów".

    Kolejnym powodem wymienionym przez prezesa był fakt reakcji na ofertę
    Play Fresh. Jak powiedział Witucki, w przeciwieństwie do konkurencji,
    Orange wprowadził tą stawkę, co prawda później, ale także dla
    dotychczasowych, a nie tylko dla nowych. Operator nie wprowadzał też
    opłat za włączenie nowej, niższej stawki.
    "

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=16353

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2009-10-28 19:41:21
    Od: W <a...@o...pl>

    Szopa wystukał, co następuje:

    > Każdy program lojalnościowy jest ... dobrowolny. Nie chcesz - nie
    > korzystasz.

    Taka uwaga -- o ile zapisać się można kilkoma kliknięciami, to żeby
    zrezygnować z tego cudu trzeba się pofatygować na pocztę, taką całkowicie
    zwyczajną ze zwyczajnym listem w ręce na którym naklejony jest zwyczajny
    znaczek... ot -- pogrzało ich zupełnie.