  • 11. Data: 2016-05-31 12:21:14
    Temat: Re: Rejestrator jazdy
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jak TIR mógł ci uciec? :)

    no jak to jak - nacisnął na gaz i się zrobił Vanishing Point:) Prawie
    jak z Kołolskym:)

  • 12. Data: 2016-05-31 12:50:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co mi jego numery. Wystarczy ze bedzie zarejestrowane ze to byl autobus. One
    wedlug rozkladu jezdza i jak jest znana godzina i miejsce to i autobus sie znajdzie.
    U mnie nie znajdziesz potwierdzenia ze droga kamera ktora masz albo chcesz sobie
    kupic jest lepsza pod wzgledem uzytkowym od taniej. Zapewne pomimo ze chcesz sie
    pochwalic ze masz droga i tak nie jestes z niej zadowolony bo nie mozna sprawdzic
    wielu rzeczy. Na przyklad czy tirowka ma ogolone nogi. Kamera to to samo co srubka
    ostatniej szansy w maglownicy. A najlepsze w kamerach jest to ze potrafia dzialac jak
    sa wylaczone. Dzialanie psychologiczne to sie nazywa.

  • 13. Data: 2016-05-31 13:06:54
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Po co mi jego numery. Wystarczy ze bedzie zarejestrowane ze to byl autobus. One
    wedlug rozkladu jezdza i jak jest znana godzina i miejsce to i autobus sie znajdzie.
    tu mnie masz. z autobusem muszę Ci przyznać racje. tyle że bez kamery
    wyjdzie prawie na to samo. wystarczy że sprawdzisz jaki to był i
    odnajdziesz ślady Twojego lusterka na jego migaczu. a co, jak to nie
    będzie autobus?
    > Zapewne pomimo ze chcesz sie pochwalic ze masz droga i tak nie jestes...
    zapłaciłem trochę ponad 100zł. z nagrań jestem zadowolony, z uchwytu -
    nie. nie umożliwia szybkiego montażu i demontażu
    ToMasz

  • 14. Data: 2016-05-31 13:16:56
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-05-31 o 11:59, r...@k...pl pisze:
    > Jak TIR mógł ci uciec? :)

    Np tak
    https://www.youtube.com/watch?v=Dj8c7rKfV-o

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2016-05-31 13:28:48
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 30 May 2016 22:03:28 +0200
    Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

    > Co byście polecili do samochodu w przyzwoitej jakości i rozsądnej cenie?

    Ja zanabyłem u Chińczyka to http://pl.aliexpress.com/item/G1WH-Car-DVR-1080PFull
    -HD-30FPS-Camera-2-7-Screen-140-Degree-Wide-Angle-G-
    sensor/32296014446.html http://tnij.org/6kc9can
    Jestem zadowolony, rozsądny stosunek jakości do ceny.

    Generalnie jedna zasada, poszperaj w sieci, potem wbij na YT model i szukaj filmów.
    Jeśli jakość, szczególnie w kiepskich warunkach oświetleniowych, ze szczególnym
    uwzględnieniem nocy i deszczu będzie Cię zadowalać, kupuj.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 16. Data: 2016-05-31 14:42:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello szerszen,

    Tuesday, May 31, 2016, 1:28:48 PM, you wrote:

> [...]
    > oświetleniowych, ze szczególnym uwzględnieniem nocy i deszczu będzie Cię zadowalać,

    Wszyscy piszą o G1W(H) a ja szukam czegoś z GPSem, w przyzwoitej cenie
    i z bajerami. Na razie znalazłem jakiegoś Fergusona ale ma fatalne
    opinie :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2016-05-31 15:15:03
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 31 maja 2016 14:42:47 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

> [...]
    >
    > Wszyscy piszą o G1W(H) a ja szukam czegoś z GPSem, w przyzwoitej cenie
    > i z bajerami. Na razie znalazłem jakiegoś Fergusona ale ma fatalne

    Ja mam klona g1w z gps-em.
    http://vat19.pl/pl/rejestratory-samochodowe/190-reje
    strator-samochodowy-gt680w.html
    Dziala ok. No, poza zasilaczem z którego poszedł dym po 20 sekundach użycia.
    Podpialem pod inny i dziala juz 2 lata.

  • 18. Data: 2016-05-31 15:22:54
    Od: Redi <s...@n...please>

    > Wszyscy piszą o G1W(H) a ja szukam czegoś z GPSem, w przyzwoitej cenie
    > i z bajerami. Na razie znalazłem jakiegoś Fergusona ale ma fatalne
    > opinie :(

    Smartfon z androidem z dobrym aparatem i programik DailyRoads Voyager.
    Używa danych GPS, rejestruje prędkość na nagraniu i ślad trasy na mapach
    Google.

    R.

  • 19. Data: 2016-05-31 15:48:30
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 31 May 2016 14:42:45 +0200
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Wszyscy piszą o G1W(H)

    Bo ma niezłą jakosć w porównaniu do ceny ;)

    > a ja szukam czegoś z GPSem, w przyzwoitej cenie
    > i z bajerami.

    Pytanie czy aby na pewno jest Ci to potrzebne, poza tym pamiętaj, że zapis prędkości
    na na filmie to broń obusieczna ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 20. Data: 2016-05-31 15:50:20
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 31 May 2016 15:22:54 +0200
    Redi <s...@n...please> wrote:

    > Smartfon z androidem z dobrym aparatem i programik DailyRoads Voyager.

    Jest to rozwiązanie jak jedziesz w trasę, ale do codziennego użytkowania masakrycznie
    upierdliwe.

    > Używa danych GPS, rejestruje prędkość na nagraniu i ślad trasy na mapach
    > Google.

    A czy to rejestrowanie prędkości "działa" po zgraniu?
    Bo o ile mnie pamięć nie myli jeszcze kilka lat temu na filmie zgranym z telefonu nie
    było go, działało tylko podczas odtwarzania w telefonie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń