  • Data: 2010-03-09 20:49:16
    Temat: Regulacja amplitudy sinusoidy
    Od: "Robbo" <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Chciałbym wykonać układ, który będzie generował sinusiodę
    o zmiennej częstotliwości (od 40Hz do 400Hz) oraz zmiennej
    amplitudzie. Chciałbym, aby wymienione parametry można
    było regulować z poziomu mikrokontrolera.

    Do generowania sinusoidy o zmiennej częstotliwości wybrałem
    wstępnie układ AD9833, który to posiada interfejs SPI.

    Teraz kwestia regulacji amplitudy.
    Czy istnieje jakiś układ, który generowałby sinusoidę
    o regulowanej częstotliwości, a jednocześnie pozwalał
    na regulację amplitudy?
    Jeśli nie, to czy istnieje jakiś układ, który mógłby mi
    posłużyć do regulacji amplitudy sinusoidy otrzymywanej
    z AD9833? Układ taki najlepiej, gdyby można było
    sterować cyfrowo (np. SPI).

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Robbo