  • Data: 2013-10-20 10:56:02
    Temat: Re: "zrób mi takie coś" a kwestie prawne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 19 Oct 2013 19:48:08 -0500, A.L. napisał(a):

    > Pzreciez to pojeb ekstremalny...

    A w USA to tak ot sobie wolno ?

    I co - wykazujesz potem w zeznaniu rocznym i placisz podatek
    dochodowy, czy jest podobnie jak w Polsce i popelniasz przy okazji
    nikt nie wie ile przestepstw skarbowych ?
    O ile pamietam macie tam powszechny podatek obrotowy od towarow ... to
    pewnie od uslug tez ? Jaka jest kara za nieplacenie ?

    A tak idac dalej - jak przy okazji tego odsniezania noge sobie
    zlamiesz ? Albo na odsniezonym chodniku sasiad noge zlamie, albo
    listonosz ?

    J.