  • Data: 2013-09-11 18:39:58
    Temat: Re: zonk: zdjecia dzieci na placu zabaw == pornografia
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, September 10, 2013 3:28:58 PM UTC+2, Andrzej Lawa wrote:

    > Osobiście podejrzewam... przepraszam: mam nadzieję, że piszący artykuł
    >
    > pominął jakieś "drobne detale" całego zajścia,

    > Wysłałem do nich prośbę o "rozjaśnienie" artykułu, ale póki co cisza...

    Pedofil ten fotografowal bielizne dzieci, co go zdemaskowalo.
    http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130909/BYDGOSZCZ01/130909326
    Samo fotografowanie bielizny w celach reklamowych jest praktykowane,
    ale trzeba koniecznie sprawdzac komputery tworcow tych reklam.
    Moze probuja obejsc prawo w niecnych celach? ;)
    http://lula.pl/lula/51,111788,10133260.html?i=0

    WM