    From: "Desoft" <N...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: żona mnie zatłucze jak nie pomożecie
    Date: Tue, 30 Jan 2018 17:13:00 +0100

    > W każdym razie - jeszcze raz mały update:

    > Sprawdziłem - jednak to jest jedna faza. Byłem pewien, że nie. No ale -
    > jedna. Mimo to nie działa.
    > A właściwie - na piętrze działa. A Piętro <> parter niekoniecznie. Coś tam
    > niby czasem styknie - ale na chwilę. I byle jak.

    Niby teraz liczniki elektroniczne, a może masz stary?
    Kiedyś też się tym bawiłem i rewelacji nie ma.
    U mnie nie działało (jak się domyślam) przez niską impedancję sieci - BMy
    630A.
    Bo to co masz w domu włączone na tej fazie, to Ci zwiera sygnał.
    Np.: telewizor ma mostek i za nim duży kondesator, zresztą wiele urządzeń
    tak ma.
    A pamiętam jeden monitor komputerowy, który nie miał żadnych elementów
    przeciwzakłóceniowych.
    Ale to w jedną stonę... w stronę licznika też masz zwarcie...
    Może pomoże jakiś/jakieś dławiki.

    --
    Desoft