  • Data: 2018-01-31 01:48:56
    Temat: Re: żona mnie zatłucze jak nie pomożecie
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie martw się, będzie się leczył u Chazana :-)
    >
    > Krycha.

    to jest widzisz, taki dyskretny mobbing.
    Wstaje koleżanka rano godzina 6.00 (ja akurat zazwyczaj wtedy się
    zbieram do spania :).

    I tak sobie idzie do telewizora i pada TO PYTANIE ;

    "...hmmm...no i co, jest już internet w telewizorze ?..."

    pytanie niby to na spokojnie. Niby że bez pretensji. Ale ja w tym
    spokoju widzę moją egzekucję. I się próbuję ratować ;

    "nooo, jeszczeeee nieeee....ale będzie. Spoko - panuję nad sytuacją.
    Pracujemy nad tym z całą grupą w internecie. Będzie pani zadowolooona !"

    Ona na to nic. Sobie przełącza na jakiś kanał i idzie się tam mejkapować
    czy coś. I taka cisza przez chwilę panuje. Straszna.

    Wtedy spieprzam dyskretnie do łazienki. No ale jak długo tak można ??