-
X-Received: by 2002:a25:778d:: with SMTP id s135mr21981678ybc.20.1573508851299; Mon,
11 Nov 2019 13:47:31 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:778d:: with SMTP id s135mr21981678ybc.20.1573508851299; Mon,
11 Nov 2019 13:47:31 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!j
16no233935qtl.0!news-out.google.com!g53ni323qtg.0!nntp.google.com!j16no233928qt
l.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 11 Nov 2019 13:47:31 -0800 (PST)
In-Reply-To: <qqcipd$m26$1$Janusz@news.chmurka.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.36.130;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 89.70.36.130
References: <1...@i...dyndns.org.invalid.191106.invalid>
<1a7qeir711930$.1fjkbkum822b1.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<1n4lwbk1ep8t3$.gufgzmxtqvjk.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<b...@g...com>
<qqcipd$m26$1$Janusz@news.chmurka.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: znów lemingi
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Mon, 11 Nov 2019 21:47:31 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665806
[ ukryj nagłówki ]On Monday, November 11, 2019 at 10:11:12 PM UTC+1, Janusz wrote:
> Coś jest skopane w tym założeniu bo każdy kierowca doświadcza tego że
> jak ma załadowane auto to droga hamowania wyraźnie się wydłuża a
> przecież siła hamowania jest ta sama, tarcie nawet lepsze pod
> obciążeniem. zresztą tir-y doświadczają tego samego
> więc ten wywód jest błędny
dokladnie to uwzgledniaja te wzory, wiekszy ciezar => wieksza sila tarcia...
i w tym sensie ciezar sie znosi i nie ma wplywu...
np. wsp. tarcia 1.0 pozwala hamowac z opoznieniem 1g niezaleznie od masy.
Jesli jest roznica tzn., ze cos sie zmienia w stosunku do zalozen, chocby wsp.
tarcia, np. przy duzej masie guma sie ocno rozgrzewa i ten wspolczynnik sie
zmniejsza...
Następne wpisy z tego wątku
- 12.11.19 05:51 Shrek
- 12.11.19 08:53 WS
- 12.11.19 08:57 yabba
- 12.11.19 09:54 RoMan Mandziejewicz
- 12.11.19 10:50 Marcin Debowski
- 12.11.19 11:57 Janusz
- 12.11.19 11:59 Budzik
- 12.11.19 12:01 Janusz
- 12.11.19 14:13 WS
- 12.11.19 17:57 Shrek
- 12.11.19 18:55 Shrek
- 12.11.19 18:59 Budzik
- 12.11.19 19:17 TomN
- 12.11.19 19:25 Mateusz Bogusz
- 12.11.19 19:28 Mateusz Bogusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=