eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyznów lemingi › Re: znów lemingi
  • X-Received: by 2002:a25:778d:: with SMTP id s135mr21981678ybc.20.1573508851299; Mon,
    11 Nov 2019 13:47:31 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:778d:: with SMTP id s135mr21981678ybc.20.1573508851299; Mon,
    11 Nov 2019 13:47:31 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!j
    16no233935qtl.0!news-out.google.com!g53ni323qtg.0!nntp.google.com!j16no233928qt
    l.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 11 Nov 2019 13:47:31 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <qqcipd$m26$1$Janusz@news.chmurka.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.36.130;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 89.70.36.130
    References: <1...@i...dyndns.org.invalid.191106.invalid>
    <1a7qeir711930$.1fjkbkum822b1.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1n4lwbk1ep8t3$.gufgzmxtqvjk.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <b...@g...com>
    <qqcipd$m26$1$Janusz@news.chmurka.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: znów lemingi
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Mon, 11 Nov 2019 21:47:31 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665806
    [ ukryj nagłówki ]

    On Monday, November 11, 2019 at 10:11:12 PM UTC+1, Janusz wrote:

    > Coś jest skopane w tym założeniu bo każdy kierowca doświadcza tego że
    > jak ma załadowane auto to droga hamowania wyraźnie się wydłuża a
    > przecież siła hamowania jest ta sama, tarcie nawet lepsze pod
    > obciążeniem. zresztą tir-y doświadczają tego samego
    > więc ten wywód jest błędny

    dokladnie to uwzgledniaja te wzory, wiekszy ciezar => wieksza sila tarcia...
    i w tym sensie ciezar sie znosi i nie ma wplywu...
    np. wsp. tarcia 1.0 pozwala hamowac z opoznieniem 1g niezaleznie od masy.

    Jesli jest roznica tzn., ze cos sie zmienia w stosunku do zalozen, chocby wsp.
    tarcia, np. przy duzej masie guma sie ocno rozgrzewa i ten wspolczynnik sie
    zmniejsza...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: