  • 41. Data: 2011-11-12 12:49:17
    Temat: Re: znów BMW
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 11 Lis, 22:21, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Napieraj:) Te tłumaczenia rodem z piaskownicy...

    > Cóż, Ty masz problem, ponieważ nie przyjechałeś.

    Klamiesz :)

  • 42. Data: 2011-11-12 12:51:06
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 11 Lis, 22:18, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > OK, daj adres do siebie + numer telefonu. Jak będę w Łodzi to sobie
    > pogadamy.

    Zebys mnie w domu nachodzil? A moze ty sodomita jestes.
    Napisz tutaj kiedy bedziesz w Lodzi :)

  • 43. Data: 2011-11-12 12:52:11
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    > Napieraj:) Te tłumaczenia rodem z piaskownicy...

    > Cóż, Ty masz problem, ponieważ nie przyjechałeś.

    BTW to ilu was tam bylo? Bo jeszcze tej trzeciej szczekaczki brakuje,
    zza firanki patrzyliscie?

  • 44. Data: 2011-11-12 16:40:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-11-2011 12:51, Bartek Kacprzak pisze:

    > Zebys mnie w domu nachodzil? A moze ty sodomita jestes.
    > Napisz tutaj kiedy bedziesz w Lodzi :)

    Aha i kto tu mówił o odwadze.

  • 45. Data: 2011-11-12 17:22:15
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 12 Lis, 16:40, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Aha i kto tu mówił o odwadze.

    A ty szczylu podales adres domowy??
    Podales nazwe ulicy, zeby sie potem wykrecic, ze nikogo nie bylo.
    Chcesz sie spotkac? Masz adres mailowy w naglowku, nie umiesz napisac
    maila?
    Napisz na pms kiedy bedziesz w Lodzi, ja sie nie schowam za firanka :)

    szczeniak jestes i tyle.

  • 46. Data: 2011-11-12 17:29:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-11-2011 17:22, Bartek Kacprzak pisze:

    > Podales nazwe ulicy, zeby sie potem wykrecic, ze nikogo nie bylo.

    No to co pieprzysz głupoty że byłeś? Niby że wsiadłeś i przyjechałeś
    stokilkadziesiąt km mając tylko nazwę ulicy licząc na to że będę tam
    czekał 24h/7d? Takie bajki to cioci przy ciasteczku opowiadaj.

    > Chcesz sie spotkac? Masz adres mailowy w naglowku, nie umiesz napisac
    > maila?
    > Napisz na pms kiedy bedziesz w Lodzi, ja sie nie schowam za firanka :)
    > szczeniak jestes i tyle.

    Może i skończyłeś 21lat, ale pusty jesteś jak bęben rolling stonesów.

  • 47. Data: 2011-11-12 18:31:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-12 12:49, Bartek Kacprzak pisze:
    (...)

    > Klamiesz :)

    Ja nie mam takowej potrzeby - w przeciwieństwie do Ciebie.
    Odpowiedziałbym klasykiem, ale Twoje krętactwa mnie jakoś
    nie interesują.

  • 48. Data: 2011-11-13 10:59:22
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 12 Lis, 18:31, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
> [...]
    >
    > Ja nie mam takowej potrzeby - w przeciwieństwie do Ciebie.
    > Odpowiedziałbym klasykiem, ale Twoje krętactwa mnie jakoś

    Klamiesz, a jesli nie udowodnij, ze mnie nie bylo kretaczu.

  • 49. Data: 2011-11-13 11:01:56
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 12 Lis, 17:29, DoQ <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > czekał 24h/7d? Takie bajki to cioci przy ciasteczku opowiadaj.

    > Może i skończyłeś 21lat, ale pusty jesteś jak bęben rolling stonesów.

    Czyli tak jak myslalem :)
    Tchorzliwy gowniarz.

    won do kibla, szkoda na ciebie czasu
    A jakbys sie namyslil : Milionowa 21 zawsze od 8.oo, budynek C

  • 50. Data: 2011-11-13 13:58:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-11-2011 11:01, Bartek Kacprzak pisze:

    > Czyli tak jak myslalem :)
    > Tchorzliwy gowniarz.

    Ciasteczkowy kłamczuszek.

    > won do kibla, szkoda na ciebie czasu
    > A jakbys sie namyslil : Milionowa 21 zawsze od 8.oo, budynek C

    Koledzy z firmy będą pomagać?

    --
    Paweł